Mieszkanie kupiła za odszkodowanie od szpitala. Źle odebrany poród, wyrok na dziecko do końca życia: epilepsja lekooporna, ciężkie porażenie mózgowe. I nie przypuszczała, że 7 lat później o to mieszkanie będzie musiała walczyć kolejny raz – z ludźmi, którzy je wynajęli a teraz nie chcą go opuścić.

Ta historia ma dwie główne bohaterki. Pierwsza to Agnieszka Wróblewska, samotna mama, na co dzień opiekująca się chorym synem. Szczupła blondynka, optymistka, żywiołowa, dużo gestykuluje, sporo się śmieje. Jej życie zmieniało się kilka razy; najbardziej wtedy kiedy 13 lat temu błąd lekarza zabrał zdrowie jej dziecku, potem, kiedy z tym wszystkim została sama. Ale Agnieszka nie narzeka, bo ma naczelną zasadę – nie marudzić. Siedem lat zajmuje jej walka o odszkodowanie i rentę dla syna. Udaje się. To wiele zmienia, pozwala uporządkować sprawy materialne, zabezpieczyć dziecko. Agnieszka kupuje mieszkanie.

Drugą bohaterką jest pani M. Postać bardzo charakterystyczna, piosenkarka gospel, organizująca koncerty, występująca na miejskich i regionalnych eventach piosenkarka. Jeszcze kilka lat temu uczestniczka różnych talent show – zazwyczaj nie pozostaje niezauważona, jej gruby, potężny głos budzi uznanie i podziw. Nie sposób odmówić jej talentu. Jakiś czas temu przeprowadza się do Kołobrzegu. Wynajmuje mieszkanie.

Los zetknie obie kobiety w październiku dwa lata temu. Wszystko za sprawą mieszkania.

Fakt pierwszy – Agnieszka chce sprzedać mieszkanie

Agnieszka wynajmuje swoje mieszkanie pani M. Ta wprowadza się wraz z synem i mężem. Współczuje Agnieszce trudnej sytuacji życiowej, chorego syna. Mówi, że często uczestniczy w koncertach charytatywnych. Relacje między właścicielką a lokatorami są poprawne, choć Agnieszkę denerwuje trochę „cykanie” pieniędzy. - Nie płacili regularnie, ale zazwyczaj otrzymywałam umówioną kwotę – podkreśla właścicielka mieszkania. Obie strony podpisują umowę, która reguluje między innymi czas wypowiedzenia najmu.
Z zawartych w dokumencie uzgodnień chce skorzystać Agnieszka kiedy postanawia sprzedać mieszkanie. Powód? Syn ma coraz większe problemy z chodzeniem. Mieszkająca na 1 piętrze kobieta nie jest w stanie sama uporać się z ważącym około 70 kg dzieckiem na wózku inwalidzkim. Trzeba kupić mieszkanie na parterze. Agnieszka takie znajduje i informuje panią M., że musi wypowiedzieć wynajem. Dzieje się tak pod koniec grudnia 2016 roku. Zgodnie z umową małżeństwo ma miesiąc na opuszczenie mieszkania.

Fakt drugi – lokatorzy mówią „nie”

Wypowiedzenie zmienia wszystko. Pani M. nie chce podpisać dokumentu, drzwi mieszkania Agnieszki zatrzaskują się przed nią na wiele miesięcy. Kobieta próbuje dzwonić, tłumaczyć, prosić. - Większość telefonów pozostawała głucha – mówi Sandra, przyjaciółka Agnieszki, która jest z nią podczas każdej interwencji. Mieszkanie trafia do biura nieruchomości i o dziwo lokatorzy przez dłuższy czas wpuszczają do niego potencjalnych kupców, choć nie zawsze chcą je całe udostępnić.
Po kilku miesiącach pojawia się osoba, której zależy na kupnie trzypokojowego lokalu w centrum miasta. Agnieszka przyspiesza więc działania. Dwukrotnie wysyła pocztą wypowiedzenie (zgodnie z prawem dokument nie odebrany dwa razy uznaje się za wręczony – dop.red.). Małżeństwo powinno wyprowadzić się do 1 maja. Udaje się kilka dni później, kiedy wezwana przez samych lokatorów policja przekonuje ich do wyprowadzki. Wracają jednak po trzech tygodniach, wyłamują nowe zamki, barykadują się od wewnątrz. Podczas ich nieobecności Agnieszka, przekonana, że odzyskała mieszkanie, zdążyła je jeszcze odmalować (red. jest w posiadaniu zdjęć dokumentujących brud i zaniedbanie lokalu) i zapłacić prawie 2 tys. zł. zaległych po swoich lokatorach rachunków.

Fakt trzeci – dwa lata na eksmisję

Od kilku dni niemal za każdym razem kiedy Agnieszka puka do drzwi, lokatorzy wzywają policję. Składają doniesienie o zakłócanie miru domowego, twierdzą, że zostali okradzeni. Policjanci rozkładają ręce. - To sprawa cywilno-prawna. Bez wyroku sądu albo nakazu prokuratora nie możemy nic w tej sprawie zrobić. Takie jest prawo – tłumaczy Tomasz Kwaśnik, rzecznik kołobrzeskiej policji. Mimo to policja organizuje negocjacje. Stawia się Agnieszka, przychodzi też pani M. Bez rezultatów.

Chcemy porozmawiać z artystką. Zapytać dlaczego utrudnia życie innej kobiecie, matce. Dlaczego nie wyprowadzi się z mieszkania, które nie jest jej własnością. Podczas krótkiej rozmowy pani M. radzi nam kontakt ze swoim prawnikiem. Twierdzi, że została okradziona przez właścicielkę mieszkania (policja tego nie potwierdza – dop.red.). Nie chce jednak powiedzieć co jej ukradziono. Obiecuje, że zadzwoni, porozmawia, wytłumaczy. Nie kontaktuje się jednak z naszą redakcją.

Do sądu trafia pozew o opuszczenie lokalu mieszkalnego przygotowany przez prawniczkę, która pomaga Agnieszce. Do kołobrzeskiej prokuratury zawiadomienie o włamaniu do mieszkania. Wszystko jednak trwa. Sprawa sądowa o eksmitowanie niechcianych lokatorów nawet dwa lata, a to jedyny prawny sposób na odzyskanie własności. Agnieszka ma mało czasu. Jest przecież kupiec na lokal, kilka dni temu miała zostać podpisana umowa przedwstępna. Jest też wymarzone mieszkanie na parterze i ogród w którym chory syn mógłby spędzić cieplejsze dni a Agnieszka nie musiałaby go dźwigać.

Epilog

Prawo nie chroni Agnieszki i jej dziecka. Mieszkanie jest jej własnością, ale to ludzie, którzy je wynajmują, zadłużają i niszczą mogą na razie spać spokojnie. Pani M. organizuje właśnie kolejny koncert w najbliższych dniach. Zaśpiewa swoim pięknym „czarnym” głosem pieśni wychwalające Boga. Na swoim profilu facebookowym też sprawia wrażenie sympatycznej i lekko zwariowanej osoby. Sprawia wrażenie.

Iwona Siemińska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


P
ROSIMY O PRZESTRZEGANIE REGULAMINU KOMENTARZY

Komentarze  

+2 #101 Szok! 2017-06-03 18:13
Cytuję Admin e-KG.pl:
Żenujące. Tyle komentarzy..tylu użytkowników a jedno IP :)

No właśnie pani W. Sama pisze komentarze aby obronić swoją dupę przed tym czego się dopuściła!!!! Piszcie sobie ile chcecie!!! Finał i tak będzie w sądzie!!! Poziom tej pani i jej popleczników MASAKRA!!!!!!
Cytować
+21 #102 Aasa 2017-06-03 18:43
Cytuję Szok!:
Cytuję Admin e-KG.pl:
Żenujące. Tyle komentarzy..tylu użytkowników a jedno IP :)

No właśnie pani W. Sama pisze komentarze aby obronić swoją dupę przed tym czego się dopuściła!!!! Piszcie sobie ile chcecie!!! Finał i tak będzie w sądzie!!! Poziom tej pani i jej popleczników MASAKRA!!!!!!

No tak dopusciła się dania pani M.wypowiedzenia najmu...fakt przestepstwo
Cytować
+7 #103 Ibyeatel 2017-06-03 19:47
Cytuję lolo:
niech pani M. opuści mieszkanie i niech się sądzi nawet 30lat ! A tym co jest szkoda rodziny pani M. niech ich przygarną i utrzymują ich!

Cytuję lolo:
niech pani M. opuści mieszkanie i niech się sądzi nawet 30lat ! A tym co jest szkoda rodziny pani M. niech ich przygarną i utrzymują ich!

[quote name="lolo"]niech pani M. opuści mieszkanie i niech się sądzi nawet 30lat ! A tym co jest szkoda rodziny pani M. niech ich przygarną i utrzymują ich![/quote mądry człowieku niech los sprawi aby życząc innym zle rownież i tobie ktoś zburzył spokój w życiu i obyś napotkał podobnych ludzi twojego pokroju z podobnymi poglądami . W życiu nic nie jest pewne. Powodzenia...
Cytować
-17 #104 12rybak 2017-06-03 20:13
Podobno P. W zrobiła to samo dla byłego męża?Włamała się do wspólnego mieszkania i poniszczyła wspólny dobytek, a sama jest gdyż to ona go zostawiła dla dużo młodszego hi hi (), karma wraca .....co nie, trafiła kosa na kamień
Cytować
-8 #105 Zdzicho 2017-06-03 21:16
Cytuję 12rybak:
Podobno P. W zrobiła to samo dla byłego męża?Włamała się do wspólnego mieszkania i poniszczyła wspólny dobytek, a sama jest gdyż to ona go zostawiła dla dużo młodszego hi hi (), karma wraca .....co nie, trafiła kosa na kamień


Niezłe ziółko z pani W., może pozew zbiorowy razem z panią M.?
Cytować
+18 #106 Admin.... 2017-06-03 21:23
Uwaga !
W przyszłym tygodniu ma być program !
"Uwaga TVN"
Będzie się działo
Cytować
+20 #107 Kwidzyn 2017-06-03 21:23
Kwidzyn nie kocha pani Magdy Kwidzyniu spłonęło Auto pani Magdy czyżby przypadkiem
Cytować
+6 #108 Aasa 2017-06-03 22:26
https://www.facebook.com/groups/431574077202115/
Cytować
+6 #109 nat 2017-06-03 22:31
Cytuję Margerita:
Ludzie,ogarnijcie się!!! Obrzucacie niewinnych ludzi błotem,trzymając stronę pani W. bo co ? Bo mieszka od lat w Kołobrzegu ? Ja rozumiem,że solidarnośc.... Pani Magda tez ma syna,który mimo woli uczestniczy w tej "gehennie". Ma swój rozum. Boi się,nie wie co sie dzieje.... Zostało zaburzone jego życie. Ci ludzie są sami w obcym mieście. Nie zrobili nikomu nic złego. Mają swoje lepsze i gorsze dni. Jak my wszyscy. Liczyli na zwykła, ludzką życzliwośc w nowym środowisku.... a spotyka ich cos takiego. Wysłuchajcie obu stron. Nie oceniajcie kogoś po wysłuchaniu jednej stron....
włamanie z barykadą to nic złego? jeśli ktoś robi huśtawkę z życia synowi pani M. to głównie jego rodzice, nikt inny
Cytować
+15 #110 nat 2017-06-03 22:39
Cytuję five:
walczyla o odszkodowanie dla syna no i dobrze!!! ale niech nie wydaje jej sie ze wszystko jej sie nalezy!!! i moze ponizac i szargac innymi ludzmi!!!! sama potrzebuje serca i pomocy, a gdzie ona je ma????? To co wy tu wypisujecie to jest patologia!!!!!! M. jest cudowna matką!!! Nie ma osoby, która zna M. i jej rodzine zeby tego nie potwierdzila!!!!!!!!

nikt tu nie pisał, że nie jest cudowną matką; mieszkanie nie jest jej własnością; włamuje się do niego, barykaduje, mimo wypowiedzenia miesięcznego zamieszkuje już 6 miesiąc, rzeczywiście powinniśmy jej współczuć albowiem mam obawy, że to podchodzi pod jednostkę chorobową, ale jeśli nie to przestępstwo ścigane prawem, grabież czyjejś własności, złodzieje
Cytować
-6 #111 nat 2017-06-03 22:45
Cytuję 123456789:
Pani Agniszko przecież winda jest nie musi pani wnosić syna Dawida na pierwsze piętro Dobre

pewnie też są schody do tej windy??? można znaleźć mieszkania parterowe bez schodów
Cytować
+3 #112 Po stronie Agi 2017-06-04 08:31
Cytuję 12rybak:
Podobno P. W zrobiła to samo dla byłego męża?Włamała się do wspólnego mieszkania i poniszczyła wspólny dobytek, a sama jest gdyż to ona go zostawiła dla dużo młodszego hi hi (), karma wraca .....co nie, trafiła kosa na kamień

Przygarnij syf Madzi i jej cudowna rodzinę. Zapłać wierzycielom, i jeżeli to zrobisz to masz jaja bo puki co to ble,ble, ble.
Cytować
-75 #113 Po niczyjej stronie 2017-06-04 11:12
Oho, sensacja w Kołobrzegu to i wysyp hejterów z lokalnych uliczek. Bardzo stronniczy artykuł, którym autorka nie zabłysnęła. Mnie zastanawia tylko jedno: dlaczego ta pani A. wynajmowała mieszkanie, które kupiła za odszkodowanie ze szpitala? Dlaczego WCZEŚNIEJ nie zapewniła godziwych warunków synowi? Dlaczego TAK PÓŹNO się obudziła? Mając tak chore dziecko od początku trzeba mu zapewnić godziwe warunki do życia a nie tylko czekać na pogorszenie jego stanu. W głowie mi się nie mieści jak ludzie sami sobie szkodzą... Ale to przecież teraz tylko o "szum medialny" chodzi. Jak zawsze jest przecież druga strona tej sprawy. I tą drugą stronę mam nadzieję, że zobaczę już niedługo w porządnych mediach, gdzie znają znaczenie słowa "obiektywizm". Wysłuchajmy obu stron Z SZACUNKIEM, poczekajmy na zdanie SPECJALISTÓW a nie gawiedzi stronniczej.
Cytować
+40 #114 Patrzę i nie wierzę 2017-06-04 11:17
Jakim prawem taka baba może zajmować komuś obcemu mieszkanie.... szczyt chamstwa. I jeszcze jakieś oszczerstwa w stronę Pani w. Ze mieszkają w jej mieszkaniu! Do tego za darmo! I nie chcą wyjść bo znają prawo i sobie zasadzili ze muszą mieć jakieś mieszkanie i wzięli je sobie od tak po prostu jakby im się je należało. Jak można kogoś tak wykorzystywać. Karma wraca ludzie ale w stosunku do "pani" Magdy. Może się dziecko boi bo Matka jest jakaś powalona terrorystka która widać na pierwszy rzut oka ze ma coś ewidentnie z głową. Niech Pani Magda przestanie wszystkich terroryzowac, bić swoje dziecko, zainteresować się że sama robi sobie biedę, na własne życzenie. I wszyscy wyppwiadajacy się tutaj którzy nie znają sytuacji to niech się zastanowia co by zrobili gdyby kupili sobie ładne mieszkanie za nie małe pieniądze, zaufali komuś i dali usiebie mieszkać a oni zniszczyli je tak ze remont trzeba zrobić od Nowa. Czy to jest normalne???!!!!! A syf jak w chlewnie, okropne
Tych rzeczy to bym nawet palcem nie ruszyła. A na miejscu Pani w. Wzielabym na prawde te wszystkie rzeczy i na śmietnik bądź przez okno. Może wszystkie karaluchy wyjadą z ubrań i cały syf wywietrzeje, no bo generalnie nie ma różnicy :) gratuluję odwagi i wspoczuje głupoty. Trzeba uważać na kogo się trafia bo dużo osób się interesuje ta sprawa. I co do prywatnego życia Pani W. Yo nie rozumiem oskarżeń :) wychowuje dzieci i rpzqipdla się z mężem no [...] straszne!!!!
Cytować
+14 #115 Patrzę i nie wierzę 2017-06-04 11:24
Cytuję Po niczyjej stronie:
Oho, sensacja w Kołobrzegu to i wysyp hejterów z lokalnych uliczek. Bardzo stronniczy artykuł, którym autorka nie zabłysnęła. Mnie zastanawia tylko jedno: dlaczego ta pani A. wynajmowała mieszkanie, które kupiła za odszkodowanie ze szpitala? Dlaczego WCZEŚNIEJ nie zapewniła godziwych warunków synowi? Dlaczego TAK PÓŹNO się obudziła? Mając tak chore dziecko od początku trzeba mu zapewnić godziwe warunki do życia a nie tylko czekać na pogorszenie jego stanu. W głowie mi się nie mieści jak ludzie sami sobie szkodzą... Ale to przecież teraz tylko o "szum medialny" chodzi. Jak zawsze jest przecież druga strona tej sprawy. I tą drugą stronę mam nadzieję, że zobaczę już niedługo w porządnych mediach, gdzie znają znaczenie słowa "obiektywizm". Wysłuchajmy obu stron Z SZACUNKIEM, poczekajmy na zdanie SPECJALISTÓW a nie gawiedzi stronniczej.


A co miała przechlac i przecpac jak Pani M!!!??? ;) chyba dobrze ze kupiła mieszkanie które ma. I moze miała godziwe warunki żeby wychowywać dalej Syna :) Ale to nie zmienia faktu ze mieszkanie jest jej i jeśli chce sobie mieszkać to ma do tego prawo i wynocha, trzeba się wyprowadzić, tak ciężko sporo się ma pieniądze? Mieszkan jest dużo w kg.... szkoda dziecka jedynie...
Cytować
+20 #116 Po stronie Agi 2017-06-04 11:26
Cytuję Po niczyjej stronie:
Oho, sensacja w Kołobrzegu to i wysyp hejterów z lokalnych uliczek. Bardzo stronniczy artykuł, którym autorka nie zabłysnęła. Mnie zastanawia tylko jedno: dlaczego ta pani A. wynajmowała mieszkanie, które kupiła za odszkodowanie ze szpitala? Dlaczego WCZEŚNIEJ nie zapewniła godziwych warunków synowi? Dlaczego TAK PÓŹNO się obudziła? Mając tak chore dziecko od początku trzeba mu zapewnić godziwe warunki do życia a nie tylko czekać na pogorszenie jego stanu. W głowie mi się nie mieści jak ludzie sami sobie szkodzą... Ale to przecież teraz tylko o "szum medialny" chodzi. Jak zawsze jest przecież druga strona tej sprawy. I tą drugą stronę mam nadzieję, że zobaczę już niedługo w porządnych mediach, gdzie znają znaczenie słowa "obiektywizm". Wysłuchajmy obu stron Z SZACUNKIEM, poczekajmy na zdanie SPECJALISTÓW a nie gawiedzi stronniczej.

Nikomu nic do tego co kto kupuje za swoje pieniądze. A może ty mi oddasz soję mieszkanie zrobię ci syf i naram na srodku. Ty posprzatasz a ja znowu się wlamiie i znowu nasram ci na głowę.... Buraczane teksty....
Cytować
+7 #117 Akurat 2017-06-04 12:14
Cytuję Po niczyjej stronie:
Oho, sensacja w Kołobrzegu to i wysyp hejterów z lokalnych uliczek. Bardzo stronniczy artykuł, którym autorka nie zabłysnęła. Mnie zastanawia tylko jedno: dlaczego ta pani A. wynajmowała mieszkanie, które kupiła za odszkodowanie ze szpitala? Dlaczego WCZEŚNIEJ nie zapewniła godziwych warunków synowi? Dlaczego TAK PÓŹNO się obudziła? Mając tak chore dziecko od początku trzeba mu zapewnić godziwe warunki do życia a nie tylko czekać na pogorszenie jego stanu. W głowie mi się nie mieści jak ludzie sami sobie szkodzą... Ale to przecież teraz tylko o "szum medialny" chodzi. Jak zawsze jest przecież druga strona tej sprawy. I tą drugą stronę mam nadzieję, że zobaczę już niedługo w porządnych mediach, gdzie znają znaczenie słowa "obiektywizm". Wysłuchajmy obu stron Z SZACUNKIEM, poczekajmy na zdanie SPECJALISTÓW a nie gawiedzi stronniczej.

Cytuję Po niczyjej stronie:
Oho, sensacja w Kołobrzegu to i wysyp hejterów z lokalnych uliczek. Bardzo stronniczy artykuł, którym autorka nie zabłysnęła. Mnie zastanawia tylko jedno: dlaczego ta pani A. wynajmowała mieszkanie, które kupiła za odszkodowanie ze szpitala? Dlaczego WCZEŚNIEJ nie zapewniła godziwych warunków synowi? Dlaczego TAK PÓŹNO się obudziła? Mając tak chore dziecko od początku trzeba mu zapewnić godziwe warunki do życia a nie tylko czekać na pogorszenie jego stanu. W głowie mi się nie mieści jak ludzie sami sobie szkodzą... Ale to przecież teraz tylko o "szum medialny" chodzi. Jak zawsze jest przecież druga strona tej sprawy. I tą drugą stronę mam nadzieję, że zobaczę już niedługo w porządnych mediach, gdzie znają znaczenie słowa "obiektywizm". Wysłuchajmy obu stron Z SZACUNKIEM, poczekajmy na zdanie SPECJALISTÓW a nie gawiedzi stronniczej.

Gzie tu obiektywizm nie twoje mieszkanie to wynocha zakup mieszkania to inwestycja która ma zarabiać a jak ma masz chore dziecko to musisz je rehabilitować a to bardzo kosztowne sprawdź sobie Oli takie turnus kosztuja
Cytować
-15 #118 Po niczyjej stronie 2017-06-04 12:19
Cytuję Po stronie Agi:
Cytuję Po niczyjej stronie:
Oho, sensacja w Kołobrzegu to i wysyp hejterów z lokalnych uliczek. Bardzo stronniczy artykuł, którym autorka nie zabłysnęła. Mnie zastanawia tylko jedno: dlaczego ta pani A. wynajmowała mieszkanie, które kupiła za odszkodowanie ze szpitala? Dlaczego WCZEŚNIEJ nie zapewniła godziwych warunków synowi? Dlaczego TAK PÓŹNO się obudziła? Mając tak chore dziecko od początku trzeba mu zapewnić godziwe warunki do życia a nie tylko czekać na pogorszenie jego stanu. W głowie mi się nie mieści jak ludzie sami sobie szkodzą... Ale to przecież teraz tylko o "szum medialny" chodzi. Jak zawsze jest przecież druga strona tej sprawy. I tą drugą stronę mam nadzieję, że zobaczę już niedługo w porządnych mediach, gdzie znają znaczenie słowa "obiektywizm". Wysłuchajmy obu stron Z SZACUNKIEM, poczekajmy na zdanie SPECJALISTÓW a nie gawiedzi stronniczej.

Nikomu nic do tego co kto kupuje za swoje pieniądze. A może ty mi oddasz soję mieszkanie zrobię ci syf i naram na srodku. Ty posprzatasz a ja znowu się wlamiie i znowu nasram ci na głowę.... Buraczane teksty....

No tak, poziom wypowiedzi "Patrzę i nie wierzę" wskazuje że raczej nie mam do czynienia z kimś kulturalnym. Jeśli jest się ślepo zapatrzonym w opinię jakiejś kobiety która napisała tak stronniczy artykuł w lokalnym serwisie, to współczuję. Nadal nie odpowiedziałeś/łaś mi jednak na pytanie dlaczego matka tak chorego dziecka dopuszcza do takich sytuacji i nie zapewniła dziecku wcześniej odpowiednich warunków? Bo gdyby przecież zapewniła te godziwe warunki wcześniej to teraz nie byłoby tak pilnej konieczności sprzedaży mieszkania, prawda? A no chyba, że ... dochodzimy do sedna i okazuje się, że choroba dziecka jest celowo wykorzystywana w tej całej sprawie. Bingo! Dlatego właśnie tego typu sytuacje są świetną pożywką dla mediów. Nadal nie ma drugiej strony tej sprawy, myślę że to dużo uzupełni i wyjaśni. No i jak zwykle w takich sytuacjach - najbardziej szkoda mi dzieci z obu stron.
Cytować
0 #119 Maniae 2017-06-04 14:42
NA FACEBOOKU JEST GRUPA "POMÓŻMY AGNIESZCE ODZYSKAĆ MIESZKANIE" UDOSTĘPNIAJCIE I DOŁĄCZAJCIE...NA BIERZĄCO NOWE INFO
Cytować
-9 #120 RychuZbychu 2017-06-04 15:11
Cytuję Maniae:
NA FACEBOOKU JEST GRUPA "POMÓŻMY AGNIESZCE ODZYSKAĆ MIESZKANIE" UDOSTĘPNIAJCIE I DOŁĄCZAJCIE...NA BIERZĄCO NOWE INFO

Na bieżący hejt ze strony ludzi kołobrzegu? :D Serio, jak ktoś się zasłania chorym dzieckiem, to nagle wszyscy pomocni. I ślepo wierzą, że taka kobieta jest święta. W kościele na tacy już miliony monet zebrane na pomoc. Niedziela, modlitwa była teraz większosc wroci na portal przeklinac na TOTALNIE OBCA im rodzine. Brawo. Ludzie tacy jak wy przepychacie sie w lidlu po nowe laczki a nie potraficie zrozumiec spolecznego problemu. OBU STRON.
Cytować
-29 #121 jolaa 2017-06-04 15:29
widze ze pani agnieszka bardzo lubi swoje prywatne sprawy naglasniac medialnie. najpierw wyludzila ze szpitala kase za porod dziecka - wszystko w internecie jest- a teraz to. gdzies sa informacje ze wczesniej mezowi tez jazdy robila, jakies naloty na mieszkanie itd... czemu nikt o tym nie mowi? wstyd!
Cytować
+5 #122 POLAK MAŁY 2017-06-04 18:04
MAMY DO BANI PRAWO I TYLE,TAKIE JAJA TO TYLKO U NAS,BRZOZY SĄ WAŻNIEJSZE,MOŻE KIEDYŚ COŚ SIĘ ZMIENI :cry:
Cytować
+2 #123 Patrzę i nie wierzę 2017-06-04 19:05
Cytuję Po niczyjej stronie:
Cytuję Po stronie Agi:
Cytuję Po niczyjej stronie:
Oho, sensacja w Kołobrzegu to i wysyp hejterów z lokalnych uliczek. Bardzo stronniczy artykuł, którym autorka nie zabłysnęła. Mnie zastanawia tylko jedno: dlaczego ta pani A. wynajmowała mieszkanie, które kupiła za odszkodowanie ze szpitala? Dlaczego WCZEŚNIEJ nie zapewniła godziwych warunków synowi? Dlaczego TAK PÓŹNO się obudziła? Mając tak chore dziecko od początku trzeba mu zapewnić godziwe warunki do życia a nie tylko czekać na pogorszenie jego stanu. W głowie mi się nie mieści jak ludzie sami sobie szkodzą... Ale to przecież teraz tylko o "szum medialny" chodzi. Jak zawsze jest przecież druga strona tej sprawy. I tą drugą stronę mam nadzieję, że zobaczę już niedługo w porządnych mediach, gdzie znają znaczenie słowa "obiektywizm". Wysłuchajmy obu stron Z SZACUNKIEM, poczekajmy na zdanie SPECJALISTÓW a nie gawiedzi stronniczej.

Nikomu nic do tego co kto kupuje za swoje pieniądze. A może ty mi oddasz soję mieszkanie zrobię ci syf i naram na srodku. Ty posprzatasz a ja znowu się wlamiie i znowu nasram ci na głowę.... Buraczane teksty....

No tak, poziom wypowiedzi "Patrzę i nie wierzę" wskazuje że raczej nie mam do czynienia z kimś kulturalnym. Jeśli jest się ślepo zapatrzonym w opinię jakiejś kobiety która napisała tak stronniczy artykuł w lokalnym serwisie, to współczuję. Nadal nie odpowiedziałeś/łaś mi jednak na pytanie dlaczego matka tak chorego dziecka dopuszcza do takich sytuacji i nie zapewniła dziecku wcześniej odpowiednich warunków? Bo gdyby przecież zapewniła te godziwe warunki wcześniej to teraz nie byłoby tak pilnej konieczności sprzedaży mieszkania, prawda? A no chyba, że ... dochodzimy do sedna i okazuje się, że choroba dziecka jest celowo wykorzystywana w tej całej sprawie. Bingo! Dlatego właśnie tego typu sytuacje są świetną pożywką dla mediów. Nadal nie ma drugiej strony tej sprawy, myślę że to dużo uzupełni i wyjaśni. No i jak zwykle w takich sytuacjach - najbardziej szkoda mi dzieci z obu stron.

No tak w takiej sytacji totalnie mi brak kultury i zgadzam się z tym, ale przystosowuje się do sytuacji. Kulturalna rozmowa w tym wypadku do pani M. Brzmiała by krótko: proszę opuścić mieszkanie bo nie jest Pani, umowy Pani nie ma i nie płaci, ma Pani tydzień żeby się wyprowadzić. Kropka. Sprawa jest az tak ważna bo Pani w. Po kilku miesiącach jak udało jej się wyprosic grzecznie by ssie wyprowadzili i to w końcu zrobilipo długich negocjacjach. A teraz wrócili i włamali się do mieszkania
Mały powód by chcieć ich stamtąd wyrzucić? Jakim prawem oni zajmuja komuś mieszkanie? Może Di Pani niech się wkradna i jeżeli to jest takie ok to niech Pani to nie przeszkadza w ogóle :) I do tego zaznaczam żE policja w tej sprawie nie może zrobić nic a Pani grzecznie prosi ale i tak nie może ich od siebie nie może wyrzucić bo nie ma Pani prawa. Pozdrawiam serdecznie :)
Cytować
-3 #124 nilka 2017-06-04 19:20
Cytuję jolaa:
widze ze pani agnieszka bardzo lubi swoje prywatne sprawy naglasniac medialnie. najpierw wyludzila ze szpitala kase za porod dziecka - wszystko w internecie jest- a teraz to. gdzies sa informacje ze wczesniej mezowi tez jazdy robila, jakies naloty na mieszkanie itd... czemu nikt o tym nie mowi? wstyd!

gdzie niby naloty na bylego meza? i gdzie te informacje jestem bardzo ciekawa (hhahahahahah) opowiesci wyssane z palca.Ktos bardzo słabo doinformowany, oj bardzo słabo widze.. wyludza kase? ludzie mieliscie kiedys stycznosc z osoba niepelnosprawna? wiekszosc pewnie nie... jezeli lekarze spieprzyl* dziecku zycie to musza za to odpowiedziec !!!! a maz swiety byl? nie wiedza a pierd**ą i taki wlasnie jest wasz problem . PANI AGNIESZKO JESTEM Z PANIA TRZYMAM KCIUKI MACIE TYLE INFORMACJI I SWIADKOW ZE BEDZIE TYLKO LEPIEJ !!!!!! KARMA WRACA
Cytować
+4 #125 sabinkas 2017-06-04 19:26
Magdalena i Beniamin X factor - można obejrzeć wspomnienia w internecie.
Cytować
-5 #126 Oburzona 2017-06-04 19:49
No właśnie nie znacie do końca M a pier...znajomi pokrzywdzonej niby pani A. Żal mi was wszystkich jak wydajecie opinie na temat którego do końca nie znacie. Od takich spraw są instytucje które się tym zajmują ,wysłuchawszy jednej i drugiej strony. Zajmijcie się swoimi sprawami i przestańcie żyć problemami innych zachowując się jak hieny ... Prawda jest zawsze gdzieś po środku .
Cytować
+7 #127 rozsmieszona 2017-06-04 20:14
Cytuję Oburzona:
No właśnie nie znacie do końca M a pier...znajomi pokrzywdzonej niby pani A. Żal mi was wszystkich jak wydajecie opinie na temat którego do końca nie znacie. Od takich spraw są instytucje które się tym zajmują ,wysłuchawszy jednej i drugiej strony. Zajmijcie się swoimi sprawami i przestańcie żyć problemami innych zachowując się jak hieny ... Prawda jest zawsze gdzieś po środku .

oj duzo uslyszelismy juz o pani M. i jej calej rodzince.. co dzialo sie w kwidzyniu co pani M. robila tez innym wlasciecielom mieszkan i jak okradala ludzi z pieniedzy... wszyscy bardzo chetnie zaczeli opowiadac !
Cytować
-3 #128 bandziorek 2017-06-04 20:15
Cytuję sabinkas:
Magdalena i Beniamin X factor - można obejrzeć wspomnienia w internecie.

a gdzie synek musial uciekac z Kolobrzegu?
Cytować
+3 #129 Oburzona 2017-06-04 20:25
No właśnie słyszeliście ... a czy byliście naocznymi świadkami ? Ludzi zawsze dużo gadają i dodając cos od siebie . Ciekawe czy jak wy stalibyscie się sensacja co by gadali... żal mi was ludzie bo pozbawieni jesteście uczuć , najlepiej wydać osad i jeszcze ...
Cytować
+1 #130 tomm4 2017-06-04 20:55
spoko nie długo los śpiewaczkę doceni i nie będzie jej do śmiechu poczekajmy do 11 -ego czrewca
Cytować
+5 #131 Znajoma 2017-06-04 20:55
Cytuję Oburzona:
No właśnie słyszeliście ... a czy byliście naocznymi świadkami ? Ludzi zawsze dużo gadają i dodając cos od siebie . Ciekawe czy jak wy stalibyscie się sensacja co by gadali... żal mi was ludzie bo pozbawieni jesteście uczuć , najlepiej wydać osad i jeszcze ...

Sama widzialam na swoje oczy co pani M wyprawia . Ci co.jeszcze jej bronia (chyba w większości ona sama), nie wiecie.ze najciemniej pod latarnia?? Poczekajcie jeszcze chwile o sensacjach zycia pani M
Cytować
-1 #132 Realny 2017-06-04 20:58
Cytuję Oburzona:
No właśnie słyszeliście ... a czy byliście naocznymi świadkami ? Ludzi zawsze dużo gadają i dodając cos od siebie . Ciekawe czy jak wy stalibyscie się sensacja co by gadali... żal mi was ludzie bo pozbawieni jesteście uczuć , najlepiej wydać osad i jeszcze ...

Nam zal ciebie bo sama nie wiesz co piszesz. Pani M. Bierze ludzo na litosc , sie zdziwi jeszcze..
Cytować
-7 #133 Ab 2017-06-04 21:51
Do redakcji portalu, jak można zezwolić na takie wyzwiska, obrażanie i pomawianie drugiego człowieka?? To się nadaje na policję i do prokuratuy! Nie omieszkam tego zgłosić!!!!
Cytować
0 #134 Ab 2017-06-04 21:54
http://www.infor.pl/akt-prawny/1133778,ustawa-kodeks-karny.html
Cytować
+7 #135 Sedzia 2017-06-04 21:59
Cytuję Ab:
Do redakcji portalu, jak można zezwolić na takie wyzwiska, obrażanie i pomawianie drugiego człowieka?? To się nadaje na policję i do prokuratuy! Nie omieszkam tego zgłosić!!!!

Wszystkich zaskarż
Cytować
0 #136 Radca 2017-06-04 22:00
Pomówienie w Internecie
Kodeks karny wskazuje, iż osoba pomawiająca inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.

Jest to przestępstwo pomówienia w typie podstawowym. Jeżeli dopuszczamy się takiego czynu za pomocą środków masowego przekazu (do których należy Internet), narażamy się na surowszą odpowiedzialność. Kodeks karny przewiduje w tej sytuacji obok kary grzywny czy ograniczenia wolności, także karę pozbawienia wolności do 1 roku.
Cytować
-8 #137 Ab 2017-06-04 22:05
Zgłoszone!! Raczej nie będzie miała policja dużo do weryfikacji, na tyle komentarzy kilka tylko numerów IP. Jak zapłacicie za to wyrokiem i słoną grzywną to następnym razem zastanowicie nim obrazicie innego człowieka!!!
Cytować
+4 #138 wwww 2017-06-04 22:08
Cytuję Ab:
Do redakcji portalu, jak można zezwolić na takie wyzwiska, obrażanie i pomawianie drugiego człowieka?? To się nadaje na policję i do prokuratuy! Nie omieszkam tego zgłosić!!!!

ooooo to Pewnie Madzia pisała wszystkich zgłasza
Cytować
+1 #139 Radca 2017-06-04 22:10
Cytuję Ab:
Do redakcji portalu, jak można zezwolić na takie wyzwiska, obrażanie i pomawianie drugiego człowieka?? To się nadaje na policję i do prokuratuy! Nie omieszkam tego zgłosić!!!!

Zgadzam sie, czytam i sie nie wierze!
Ludzie dajcie juz pokoj, z jednej jak i z drugiej strony!! podejzewam, ze ani jedna i druga zainteresowa tego nie czytaja!
Cytować
+1 #140 Anty Nazi Front 2017-06-04 22:44
Cytuję Ab:
Do redakcji portalu, jak można zezwolić na takie wyzwiska, obrażanie i pomawianie drugiego człowieka?? To się nadaje na policję i do prokuratuy! Nie omieszkam tego zgłosić!!!!

Czasy platformy sie skończyły a jak tęsknisz to zaskarż caly onternet
Cytować
-9 #141 Obiektywny 2017-06-05 14:00
Jezeli wynajmuje mieszkanie to mogła sie dowiedziec, że ludzi trzeba przetrzymac w okresie zimowym! Artykuł pokazuje tylko jedną stronę... biedną i pokrzywdzoną, a w rzeczywistości sprytną biznesmenkę, dorabiającą się na naszych podatkach! Umowa na 500 zł bo jej zabiorą dodatki, ale brała 1700zł...
Cytować
-9 #142 Poirytowana 2017-06-05 14:09
Ludzie!!! Sprawa dotyczy mieszkania, zawierania czy rozwiązania umowy!!! A nie chorego dziecka i samotnej biednej kobiety!!! Dość zasłaniania się niepełnosprawnym synem aby grać na uczuciach ludzi!!! Wstyd pani Wroblewska!!!
Cytować
-10 #143 ZKL 2 2017-06-05 14:57
nareszcie ktos podsumowal to trafnie!!! Jak mozna zastawiac sie chorym, niepelnosprawnym synem i uzywac go jako tarczy?? Kolezenski artykul sluzy aby wzbudzic litosc i upokorzyc, obrazic druga strone!!! l Czy jak bank nie chce udzielic wam kredytu zaslaniacie sie ciezko chora matka?? czy to wam w czyms pomaga??? NIE!
Cytować
-5 #144 Adelajda 2017-06-05 15:35
Cytuję Obiektywny:
Jezeli wynajmuje mieszkanie to mogła sie dowiedziec, że ludzi trzeba przetrzymac w okresie zimowym! Artykuł pokazuje tylko jedną stronę... biedną i pokrzywdzoną, a w rzeczywistości sprytną biznesmenkę, dorabiającą się na naszych podatkach! Umowa na 500 zł bo jej zabiorą dodatki, ale brała 1700zł...

Cytuję Obiektywny:
Jezeli wynajmuje mieszkanie to mogła sie dowiedziec, że ludzi trzeba przetrzymac w okresie zimowym! Artykuł pokazuje tylko jedną stronę... biedną i pokrzywdzoną, a w rzeczywistości sprytną biznesmenkę, dorabiającą się na naszych podatkach! Umowa na 500 zł bo jej zabiorą dodatki, ale brała 1700zł...

Miesiac maj to okres wiosenny a skąd obiektywny ma takie infomacjeCytuję ZKL 2:
nareszcie ktos podsumowal to trafnie!!! Jak mozna zastawiac sie chorym, niepelnosprawnym synem i uzywac go jako tarczy?? Kolezenski artykul sluzy aby wzbudzic litosc i upokorzyc, obrazic druga strone!!! l Czy jak bank nie chce udzielic wam kredytu zaslaniacie sie ciezko chora matka?? czy to wam w czyms pomaga??? NIE!

Cytuję ZKL 2:
nareszcie ktos podsumowal to trafnie!!! Jak mozna zastawiac sie chorym, niepelnosprawnym synem i uzywac go jako tarczy?? Kolezenski artykul sluzy aby wzbudzic litosc i upokorzyc, obrazic druga strone!!! l Czy jak bank nie chce udzielic wam kredytu zaslaniacie sie ciezko chora matka?? czy to wam w czyms pomaga??? NIE!

[quote name="ZKL 2"]nareszcie ktos podsumowal to trafnie!!! Jak mozna
Ja sie chorym, niepelnosprawnym synem i uzywac go jako tarczy?? Kolezenski artykul sluzy aby wzbudzic litosc i upokorzyc, obrazic druga strone!!! l Czy jak bank nie chce udzielic wam kredytu zaslaniacie sie ciezko chora matka?? czy to wam w czyms pomaga??? NIE![/jakie bzdurne porównanie szkoda
Czasu czytać takie bzduru
Cytować
+6 #145 Obiektywny 2017-06-06 11:51
"Miesiac maj to okres wiosenny a skąd obiektywny ma takie infomacje..." Adelajdo - cytuję redakcję."Agnieszka takie znajduje i informuje panią M., że musi wypowiedzieć wynajem. Dzieje się tak pod koniec grudnia 2016 roku. Zgodnie z umową małżeństwo ma miesiąc na opuszczenie mieszkania." - Wg. Polskiego Prawa - ochrona zimowa trwa do 31 marca. Od momentu złożenia wypowiedzenia obowiązuje termin 3 miesięcy, nie jak jest błędnie napisane w artykule - miesiąca czasu. Wiele tu niedomówień. Tworzący artykuł powinien dołożyc wszelkich starań do opisania rzetelnie materiału, a to są zwykłe jednostronne wypociny!
Cytować
+2 #146 Obiektywny 2017-06-06 11:55
Jeżeli najem lokalu jest na czas nieoznaczony, umowa najmu może być wypowiedziana: - gdy czynsz jest płatny miesięcznie – na trzy miesiące naprzód na koniec miesiąca kalendarzowego (art. 688 k.c.);
- gdy czynsz jest płatny w odstępach czasu dłuższych albo krótszych niż miesiąc – obowiązują terminy ustawowe wypowiedzenia umowy najmu; - gdy czynsz jest płatny w odstępach czasu dłuższych niż miesiąc – najpóźniej na trzy miesiące naprzód na koniec kwartału kalendarzowego; - gdy czynsz jest płatny miesięcznie – na miesiąc naprzód na koniec miesiąca kalendarzowego; - gdy czynsz jest płatny w krótszych odstępach czasu – na trzy dni naprzód; - gdy najem jest dzienny – na jeden dzień naprzód.
Strony mogą w umowie najmu określić dłuższy od wskazanego powyżej w art. 688 k.c. termin wypowiedzenia najmu lokalu zawartego na czas nieoznaczony, ale nie może on być krótszy niż trzymiesięczny. Termin trzymiesięczny został wprowadzony w celu zapewnienia najemcy pewności wynajmu lokalu.
Cytować
+9 #147 macieju 2017-06-13 18:30
:lol: Ja znam proste rozwiązanie, raz już osobiście sprawdzone, dac wypowiedzenie, spisac z kims znajomym umowe zeby sie wprowadzil do mieszkania i uprzykrzal im zycie do takiego stopnia ze sami uciekna, ma umowe wiec ma prawo mieszkac, oni nie, dac napis na scianie ze przebywasz w mieszkaniu monitorowanym i dawac nagranie live z mieszkania na internet, darmowy big brother przyciągnie widzów.
Cytować
-5 #148 asdsadasda 2017-06-13 20:36
Cytuję Po niczyjej stronie:
Oho, sensacja w Kołobrzegu to i wysyp hejterów z lokalnych uliczek. Bardzo stronniczy artykuł, którym autorka nie zabłysnęła. Mnie zastanawia tylko jedno: dlaczego ta pani A. wynajmowała mieszkanie, które kupiła za odszkodowanie ze szpitala? Dlaczego WCZEŚNIEJ nie zapewniła godziwych warunków synowi? Dlaczego TAK PÓŹNO się obudziła? Mając tak chore dziecko od początku trzeba mu zapewnić godziwe warunki do życia a nie tylko czekać na pogorszenie jego stanu. W głowie mi się nie mieści jak ludzie sami sobie szkodzą... Ale to przecież teraz tylko o "szum medialny" chodzi. Jak zawsze jest przecież druga strona tej sprawy. I tą drugą stronę mam nadzieję, że zobaczę już niedługo w porządnych mediach, gdzie znają znaczenie słowa "obiektywizm". Wysłuchajmy obu stron Z SZACUNKIEM, poczekajmy na zdanie SPECJALISTÓW a nie gawiedzi stronniczej.

jakim trzeba byc debilem zeby pisac cos takiego? sprobuj zapewnic byt niepelnosprawnemu dziecku, jednoczesnie opiekujac sie nim i pracujac. no po prostu jak ty oddychasz samodzielnie majac 10 iq?
Cytować
+4 #149 Ewaaaaaaa 2017-06-13 21:29
Ale jaja.. Jak chorą osobą trzeba byc i jak podłym człowiekiem żeby bronic takiej persony postepujacej w tak podly sposob??? Wyrzucic za fraki oszusta jak na to zasluguje to nie mozna???!!! Wspolczuje wlascicielce ze musi się z taka podloscia podludzi borykac.
Cytować
-5 #150 Bodzio124 2017-06-13 22:37
Kto [...] wynajmuje mieszkanie jak nie ma gdzie mieszkac .Pazerna jakaś czy co
Cytować
-9 #151 ksiądz 2017-06-13 23:09
Agnieszko Wróblewska - odchodź swojego syna bo jak nie to dostanie cukrzycy i innych chorób serca. Jak 13 latek na wózku może ważyć 70kg? To o 20 za dużo. Jak będzie mniej warzył to ułatwisz sobie życie.
Cytować
+10 #152 karolinasdasfdsa 2017-06-14 00:49
sprawa jasna - nie jej mieszkanie - wypad. Wlascicielka jest Pani Agnieszka i to Ona moze robic z mieszkaniem co chce...
Syn pANI magdy bedzie sie kiedys wstydzil za matke.....
Cytować
+10 #153 karolinasdasfdsa 2017-06-14 00:50
Cytuję ksiądz:
Agnieszko Wróblewska - odchodź swojego syna bo jak nie to dostanie cukrzycy i innych chorób serca. Jak 13 latek na wózku może ważyć 70kg? To o 20 za dużo. Jak będzie mniej warzył to ułatwisz sobie życie.

to samo proponuje pani magdzie - bo w konc sie w drzwi bezprawnie zajmowanego mieszkania nie zmiesci....
Cytować
+6 #154 TomaszTtemu 2017-06-14 16:40
Napisze ktoś z końcu jak się nazywa ta gruba M?
Cytować
+2 #155 AAA112 2017-06-14 16:43
Czy można prosic o link do profilu facebookowego tej całej pani M?
Cytować
+2 #156 misiek 89 2017-06-14 16:57
Cytuję AAA112:
Czy można prosic o link do profilu facebookowego tej całej pani M?
wpisz Bracia, Artur Gadowski - Daj im znak
Cytować
-1 #157 juspat 2017-06-14 17:33
Cytuję AAA112:
Czy można prosic o link do profilu facebookowego tej całej pani M?

https://pl-pl.facebook.com/magdalena.rzemek.1
Ale niestety u mnie pokazuje się komunikat:
Strona jest niedostępna
Kliknięty link mógł być uszkodzony lub strona mogła zostać usunięta.
Cytować
-4 #158 TomaszTtemu 2017-06-14 18:42
Ponoć na dniach ma być uwaga! I będzie od innej strony bo ta pani właścicielka ponoć też dobre ziółko. Śledzie ludzie i nie dajcie się zwieść informacją tylko z jednej strony.
Cytować
+5 #159 Bercik 2017-06-15 00:42
Znam Rzemkowa tego tlusciocha tylko zerujema innych dobrze ze poszla z Kwidzyna jest podla i chamska kreci jak jej siostra ktora okradla BM Polska za moich czasow podli ludzie
Cytować
+4 #160 radomir 2017-06-15 09:31
Tu jaki piękny dług
https://www.krajowyrejestrwierzytelnosci.pl/dlug/ben-mor-magdalena-rzemek-urbanowicz-c8b84/
Cytować
+2 #161 leila leila 2017-06-15 12:07
Wystarczy rozwiązac umowę na wode,prąd i gaz, na pewno się wtedy wyniosą, bo bez tych mediów nie da się życ
Cytować
+7 #162 zojka 2017-06-15 19:04
po co ta dyskusja, nie jej mieszkanie , nie ma do niego prawa i wara jej od tego , niech idzie i modli się, wypad z tego mieszkania.Jeszcze jest jakieś prawo chyba w tym kraju.To jest nauczka, żeby takim jak oni nie wynajmowac mieszkania, co to kogo swędzi,że oni są sami.Właścicielka ma prawo robic to co się jej podoba
Cytować
-3 #163 danielos 2017-06-16 14:36
Cytuję RychuZbychu:
Cytuję Maniae:
NA FACEBOOKU JEST GRUPA "POMÓŻMY AGNIESZCE ODZYSKAĆ MIESZKANIE" UDOSTĘPNIAJCIE I DOŁĄCZAJCIE...NA BIERZĄCO NOWE INFO

Na bieżący hejt ze strony ludzi kołobrzegu? :D Serio, jak ktoś się zasłania chorym dzieckiem, to nagle wszyscy pomocni. I ślepo wierzą, że taka kobieta jest święta. W kościele na tacy już miliony monet zebrane na pomoc. Niedziela, modlitwa była teraz większosc wroci na portal przeklinac na TOTALNIE OBCA im rodzine. Brawo. Ludzie tacy jak wy przepychacie sie w lidlu po nowe laczki a nie potraficie zrozumiec spolecznego problemu. OBU STRON.

JESTES IDIOTA TAK SAMO JAK TA GRUBA SWINIA KTÓRA SIE WŁAMAŁA DO OBCEGO MIESZKANIA !!!!
Cytować
+8 #164 annnnn 2017-06-16 16:00
Dzień dobry. Jestem z Kw i znam ich rodzinę mąż pani Magdy jest bardzo w porządku lecz pani Magda jest wredną wyrachowaną suką i była nią od zawsze unikałam ją za każdym razem gdy ją widziałam . I w Kw zrobiła to samo prowadziła z mężem bar i nie płacila kilka miesięcy za wynajem tłumacząc się że właściciel ich oszukał bo w lokalu pod nimi otworzono dyskotekę i przez to nie kręci się interes lecz były to bzdury bo przestała płacic o wiele wcześniej . I musi byc coś na rzeczy że jest z nią coś nie tak bo bez powodu by jej samochodu nie spalili w Kw . I którego dziecka pani Magdy szkoda młodszego może i tak że ma taką matkę ale starszy jest taki sam jak matka wyrachowany . Bo znam go dobrze.
Cytować
+1 #165 dana 2017-06-17 21:38
Pani Agnieszko , mam nadzieje ze wszystko będzie dobrze i ta kobieta poniesie karę za to co pani zrobiła wraz z partnerem.
Kobieta śpiewa w kościołach !!! !!! a zła i fałszywa !!!! jak można być tak podłym i złym czlowiekeim !!!!!
Cytować
0 #166 Antonia 2017-06-17 23:09
I see your website needs some fresh content. Writing
manually is time consuming, but there is solution for this
hard task. Just search for - Miftolo's tools rewriter

My homepage: SteffenDehar: http://Dante22.blogg.se
Cytować
-3 #167 Po niczyjej stronie 2017-06-20 13:03
Cytuję asdsadasda:
Cytuję Po niczyjej stronie:
Oho, sensacja w Kołobrzegu to i wysyp hejterów z lokalnych uliczek. Bardzo stronniczy artykuł, którym autorka nie zabłysnęła. Mnie zastanawia tylko jedno: dlaczego ta pani A. wynajmowała mieszkanie, które kupiła za odszkodowanie ze szpitala? Dlaczego WCZEŚNIEJ nie zapewniła godziwych warunków synowi? Dlaczego TAK PÓŹNO się obudziła? Mając tak chore dziecko od początku trzeba mu zapewnić godziwe warunki do życia a nie tylko czekać na pogorszenie jego stanu. W głowie mi się nie mieści jak ludzie sami sobie szkodzą... Ale to przecież teraz tylko o "szum medialny" chodzi. Jak zawsze jest przecież druga strona tej sprawy. I tą drugą stronę mam nadzieję, że zobaczę już niedługo w porządnych mediach, gdzie znają znaczenie słowa "obiektywizm". Wysłuchajmy obu stron Z SZACUNKIEM, poczekajmy na zdanie SPECJALISTÓW a nie gawiedzi stronniczej.

jakim trzeba byc debilem zeby pisac cos takiego? sprobuj zapewnic byt niepelnosprawnemu dziecku, jednoczesnie opiekujac sie nim i pracujac. no po prostu jak ty oddychasz samodzielnie majac 10 iq?

Po pierwsze: wypraszam sobie wszelkie wyzwiska. Takim komentarzem sam/a udowadniasz jaki masz iloraz inteligencji. Witamy w świecie internetu - tu każdy ma prawo do własnej opinii. A kulturę wynosi się z domu, nieprawdaż?
Po drugie: p. A. z tego co wszyscy piszą i mówią - NIE PRACUJE. UTRZYMUJE SIĘ Z PIENIĘDZY KTÓRE DOSTAJE. Może pora nauczyć się czytać ze zrozumieniem? Nawet w materiałach video na innych stronach zostało jasno podkreślone, że p. A (UWAGA!!!) NIE PRACUJE! Ta sprawa jest związana TYLKO I WYŁĄCZNIE z mieszkaniem. Niestety mam wrażenie, że to p. A włączyła zupełnie niepotrzebnie i tylko dla szumu medialnego swojego chorego syna. A potem krzyczy w telewizji. Dajcie spokój. Wystarczyło iść do sądu skoro jest właścicielką, prawda? Widać, że p. A jest już wprawiona w sprawach sądowych (dot. sprawy chorego dziecka i szpitala). Przecież to spokojnie można wygrać skoro p. A ma rzekomo całkowitą rację. Prawda? Czy znów mnie zwyzywasz od "debili z niskim IQ"? Pora ruszyć komórkami. Chodzi o szum medialny i tyle. WSTYD!!! Szkoda dziecka. Właściwie to dzieci z obu stron.
Cytować
+2 #168 Psi salonik 2017-06-22 17:59
Wstyd.Bądź ,co bądź,osoba publiczna.Widziałam ją w Mam Talent albo X factor. Zachowanie zwykłego pasożyta.Cóż,jaki kurort,takie gwiazdy
Cytować
-2 #169 Alissa 2017-06-26 19:22
I must say you have hi quality content here. Your content can go viral.
You need initial traffic only. How to get massive traffic?
Search for: Murgrabia's tools go viral

My web page ... FreyaX: https://CameronX.blogspot.de
Cytować
-2 #170 Benny 2017-07-01 11:47
I see your website needs some fresh articles. Writing manually takes a lot of time, but there is tool for this time consuming task, search in google: murgrabia's tools

my blog :: GarlandX: https://1ManualX.blogspot.com
Cytować
-2 #171 Ruthie 2017-07-02 16:11
I must say you have high quality articles here. Your content can go viral.

You need initial boost only. How to get massive traffic?
Search for; Murgrabia's tools go viral

my page JuneX: https://RobtX.blogspot.com
Cytować
-2 #172 Rory 2017-07-04 09:32
Najlepsze tabletki na odchudzanie, schudnij 20 kg w miesiac - tabletki na odchudzanie: http://allegro.pl/mocne-tabletki-odchudzajace-20kg-w-30dni-hit-lata-i5060270559.html
Cytować
+2 #173 Kubuś i przyjaciele 2017-07-20 08:32
Sami popatrzcie jak działa prawo i wymiar sprawiedliwości w Polsce. Przecież ta sytuacja prawna jest jawnie krzywdząca i niesprawiedliwa dla Właścicielki mieszkania. Pomimo wyrazistości sytuacji Właścicielka zostaje w stanie pokrzywdzenia długi okres wobec obojętności wymiaru sprawiedliwości. Czy tego właśnie nie trzeba zmienić w Polsce? W ten właśnie sposób zniechęca się przedsiębiorców do budowy mieszkań na wynajem, co mogłoby nasycić rynek ofertami najmu.
Cytować
0 #174 Claire 2017-07-20 19:48
I truly love your site.. Pleasant colors & theme.
Did you make this web site yourself? Please reply back as I'm trying to create my own blog and would love
to know where you got this from or just what the theme is called.
Cheers!
http://theelderscrolls5skyrimevolution225.ru/
skyrim: http://theelderscrolls5skyrimevolution225.ru
http://theelderscrolls5skyrimevolution225.ru
Cytować
0 #175 bond 2017-08-18 18:57
Cytuję Radca:
Pomówienie w Internecie
Kodeks karny wskazuje, iż osoba pomawiająca inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.

Jest to przestępstwo pomówienia w typie podstawowym. Jeżeli dopuszczamy się takiego czynu za pomocą środków masowego przekazu (do których należy Internet), narażamy się na surowszą odpowiedzialność. Kodeks karny przewiduje w tej sytuacji obok kary grzywny czy ograniczenia wolności, także karę pozbawienia wolności do 1 roku.

Panie radca prawny, a pan to z jakiego jest nadania?Masz pan jeszcze imunitet, czy go panu zabrali, panie nietykalny
Cytować
+1 #176 bond 2017-08-18 19:00
Cytuję Kubuś i przyjaciele:
Sami popatrzcie jak działa prawo i wymiar sprawiedliwości w Polsce. Przecież ta sytuacja prawna jest jawnie krzywdząca i niesprawiedliwa dla Właścicielki mieszkania. Pomimo wyrazistości sytuacji Właścicielka zostaje w stanie pokrzywdzenia długi okres wobec obojętności wymiaru sprawiedliwości. Czy tego właśnie nie trzeba zmienić w Polsce? W ten właśnie sposób zniechęca się przedsiębiorców do budowy mieszkań na wynajem, co mogłoby nasycić rynek ofertami najmu.

Bardzo dobry, trafny komentarz, a co na to Radca prawny (bezprawny)?
Cytować

Dodaj komentarz

Komentarze na portalu e-KG.pl są własnością ich twórców. Kołobrzeski Serwis Informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie.
Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za obraźliwy lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: redakcja@e-kg.pl

Kod antyspamowy
Odśwież