„Pismo w żadnej mierze nie jest decyzją o zmianie nazw ulic a jedynie zawiadomieniem, że ulice objęte jego treścią, budzą wątpliwości Instytutu Pamięci Narodowej (...)" - to reakcja Urzędu Wojewódzkiego na dzisiejszą konferencję kołobrzeskiego magistratu. Wojewoda zapewnia, że każda decyzja będzie konsultowana z historykami i politologami, a europoseł Czesław Hoc działania władz miasta w tej kwestii nazywa „politycznym ADHD".

W piśmie, które rzecznik prasowy Urzędu Wojewódzkiego, wysłał do mediów, wojewoda zaapelował do kołobrzeskich władz o to, aby „uczestnicy życia politycznego – niektórzy posłowie i samorządowcy, pozostali lojalni wobec obowiązującego w Polsce prawa i umożliwili konstruktywny dialog z mieszkańcami Kołobrzegu, a nie podgrzewali temperaturę sporu politycznego".

To odpowiedź szczecińskich urzędników na zorganizowaną dzisiaj konferencję, w której wzięli udział prezydent Janusz Gromek i jego zastępca Jacek Woźniak. Samorządowcy przekazali informację o tym, że wojewoda zakwestionował kolejne nazwy kołobrzeskich ulic i miejsc – IV Dywizji Piechoty, Placu 18 Marca i Parku 18 Marca.

Nie zaskakuje fakt, że sprawa szybko została uznana za polityczną. Dlaczego? Bo jak tłumaczy w swoim piśmie rzecznik wojewody, przesłane do kołobrzeskiego magistratu zawiadomienie, nie jest równoznaczne z decyzją o zmianie ulic, jak wyjaśniały władze Kołobrzegu, a jedynie ma umożliwić szczecińskim urzędnikom „przeprowadzenie konsultacji z mieszkańcami oraz zasięgnięcie opinii renomowanych historyków i politologów (...)".
Urzędnicy ze Szczecina wskazują również IPN jako instytucję, która poddała w wątpliwość kolejne nazwy kołobrzeskich ulic.
W ten sposób zaprzeczono informacji, że to wojewoda kwestionuje słuszność podanych nazw.

Zorganizowaną dzisiaj przez kołobrzeskie władze konferencję skomentował również, nazywając „politycznym ADHD", europoseł Czesław Hoc. (iws)



Wojewoda Zachodniopomorski wysłał do zachodniopomorskich gmin, które nie wywiązały się z obowiązku tzw. dekomunizacji nazw ulic, zawiadomienia
o wszczęciu postępowania nadzorczego.

Pismo wojewody trafiło również do władz samorządowych Kołobrzegu. Wojewoda wskazuje w nim listę ulic, których nazwy Instytut Pamięci Narodowej uznał za niezgodne z ustawą o zakazie propagowania komunizmu lub innego ustroju totalitarnego.

Należy z całą mocą podkreślić, że wysłane do władz Kołobrzegu pismo w żadnej mierze nie jest decyzją o zmianie nazwy ulic, a jedynie zawiadomieniem, że ulice objęte jego treścią budzą wątpliwości Instytutu Pamięci Narodowej. Pismo
to umożliwia wojewodzie przeprowadzenie konsultacji z mieszkańcami Kołobrzegu oraz zasięgnięcie opinii renomowanych historyków i politologów, a także wystąpienie o ostateczną opinię z IPN. Decyzję o zmianie nazw ulic wojewoda będzie podejmował uwzględniając wynik konsultacji z mieszkańcami oraz opinie naukowców.

Wojewoda Zachodniopomorski apeluje, aby uczestnicy życia publicznego – niektórzy posłowie i samorządowcy, pozostali lojalni wobec obowiązującego w Polsce prawa
i umożliwili konstruktywny dialog z mieszkańcami Kołobrzegu, a nie podgrzewali temperaturę sporu politycznego.



Piotr Pieleszek
Centrum prasowe wojewody

Komentarze  

+10 #1 obser-wator 2017-11-06 15:26
Partyjniacki bełkot.
Cytować
+13 #2 obser-wator 2017-11-06 16:05
„przeprowadzenie konsultacji z mieszkańcami oraz zasięgnięcie opinii renomowanych historyków i politologów (...)". Zdecyduje "ostateczna opinia z IPN" ciekawe konsultacje.
Cytować
-9 #3 Edek Kredek 2017-11-06 16:06
Gromek i spółka w mojej ocenie wykorzystują każdą tego typu sytuację do tego, żeby walic politycznie PiS, choc żadnych absolutnie zmian nie będzie! O czym już dawno mówił HOC. Szkoda mi tylko tych platformianych partyjnych mediów, które i tak pienic będą temat...
Cytować
-18 #4 Ostra Janina 2017-11-06 16:34
Droga Platformo Obywatelska! Ja wiem, że tonący brzytwy się chwyta i faktycznie wykorzystujecie teraz praktycznie każdą pierdułę do straszenia PiSem! Trzeba nie miec mózgu jak Wy, żeby myślec, że głupi naród to kupi! Przestańcie straszyc! Popieram rządy PiSu bo naprawiają to co wyście przez te 8 lat rozkradania naszego kraju zepsuli! Partacze i złodzieje! Won!
Cytować
0 #5 robcius 2017-11-06 16:34
Cytuję obser-wator:
Partyjniacki bełkot.

nie partyjniacki ale PiSowski i proszę to rozróżniać bo to nie jest tożsame :-)
Cytować
-5 #6 Dr cackiewicz 2017-11-06 16:40
Cytuję Ostra Janina:
Droga Platformo Obywatelska! Ja wiem, że tonący brzytwy się chwyta i faktycznie wykorzystujecie teraz praktycznie każdą pierdułę do straszenia PiSem! Trzeba nie miec mózgu jak Wy, żeby myślec, że głupi naród to kupi! Przestańcie straszyc! Popieram rządy PiSu bo naprawiają to co wyście przez te 8 lat rozkradania naszego kraju zepsuli! Partacze i złodzieje! Won!

Też jestem tego zdania!
Cytować
-12 #7 ziomal 2017-11-06 16:42
Cytuję Edek Kredek:
Gromek i spółka w mojej ocenie wykorzystują każdą tego typu sytuację do tego, żeby walic politycznie PiS, choc żadnych absolutnie zmian nie będzie! O czym już dawno mówił HOC. Szkoda mi tylko tych platformianych partyjnych mediów, które i tak pienic będą temat...

Hoc i spółka to półgłówki.
Cytować
+17 #8 Marynarz 2017-11-06 17:04
Kto tu podgrzewa atmosferę? Raczej Wojewoda. Skoro miasto już we wrześniu wysłało informację do wojewody że nazwa 18 marca odnosi się do daty wyzwolenia miasta to po co wojewoda dalej drąży temat.
Wg mnie ta cała ustawa dekomunizacyjna jest o kant d.. Dla mieszkańców Walki Młodych zawsze będzie Walki Młodych. Dużo wody w Parsęcie upłynie zanim mieszkańcy przyzwyczają się do nowych nazw. To co było to już historia i nic tego nie zmieni.
Cytować
+12 #9 Po-ZSL 2017-11-06 18:15
Nauczyciele masowo zwalniani z pracy,bełkot i kłamstwo,budźet państwa nielegalnie zatwierdzony,bełkot i kłamstwo,Druga Grecja po wprowadzeniu 500+,bełkot i kłamstwo,Misiewcze rozwalą spółki skarbu państwa,bełkot i kłamstwo,i moźna tak w nieskączoność,ale po co,moźna napisać krótko,JEST WYCIE ...ZNAKOMICIE.
Cytować
+8 #10 Miko Why 2017-11-06 18:23
Cytuję Marynarz:
Kto tu podgrzewa atmosferę? Raczej Wojewoda. Skoro miasto już we wrześniu wysłało informację do wojewody że nazwa 18 marca odnosi się do daty wyzwolenia miasta to po co wojewoda dalej drąży temat.
Wg mnie ta cała ustawa dekomunizacyjna jest o kant d.. Dla mieszkańców Walki Młodych zawsze będzie Walki Młodych. Dużo wody w Parsęcie upłynie zanim mieszkańcy przyzwyczają się do nowych nazw. To co było to już historia i nic tego nie zmieni.

Mieszkańcy nigdy się nie przyzwyczają. Nowych nazw będą używac wyłącznie turyści i osoby przeprowadzające się do Kołobrzegu z innych miast nieświadome przeszłości. Takie zmiany są nam potrzebne jak wrzód na d...pie. Najbardziej cierpimy my - przedsiębiorcy. Ja do dziś nie zmieniłem żadnego dokumentu. Nie mam czasu, ochoty ani czasu. Ochoty zresztą też :) Firma mieści się na Kniewskiego i tyle :)
Cytować
+2 #11 Po-ZSL 2017-11-06 18:31
Mówią w Polsce,Zachoniopomorskie ostatni bastion komuny.......ciekawe dlaczego.
Cytować
0 #12 Szogun 2017-11-06 20:03
Cytuję Miko Why:
Cytuję Marynarz:
Kto tu podgrzewa atmosferę? Raczej Wojewoda. Skoro miasto już we wrześniu wysłało informację do wojewody że nazwa 18 marca odnosi się do daty wyzwolenia miasta to po co wojewoda dalej drąży temat.
Wg mnie ta cała ustawa dekomunizacyjna jest o kant d.. Dla mieszkańców Walki Młodych zawsze będzie Walki Młodych. Dużo wody w Parsęcie upłynie zanim mieszkańcy przyzwyczają się do nowych nazw. To co było to już historia i nic tego nie zmieni.

Mieszkańcy nigdy się nie przyzwyczają. Nowych nazw będą używac wyłącznie turyści i osoby przeprowadzające się do Kołobrzegu z innych miast nieświadome przeszłości. Takie zmiany są nam potrzebne jak wrzód na d...pie. Najbardziej cierpimy my - przedsiębiorcy. Ja do dziś nie zmieniłem żadnego dokumentu. Nie mam czasu, ochoty ani czasu. Ochoty zresztą też :) Firma mieści się na Kniewskiego i tyle :)


Co ty chrzanisz? "Mieszkańcy nigdy się nie przyzwyczają"... Ja mieszkałem przy ul. Pstrowskiego.... Zapytaj, kto jeszcze pamięta tą nazwę.... A gdzie była ul. Bohaterów Stalingradu? Mam lepszą zagadkę: ul. Cyrankiewicza. No? Gdzie to było? Ale tak z pamięci proszę :-))))))
Także ten tego..... Ludzie nie są tacy głupi. No ale prawda, niektórzy nie wiedzą, co było wczoraj, ale ile dostawał premii w Maronie w 1969 roku to pamiętają co do przecinka. Umówmy się - to jednak margines :-)))
Cytować
+7 #13 tadeusz1958 2017-11-06 20:06
Cytuję Marynarz:
Kto tu podgrzewa atmosferę? Raczej Wojewoda. Skoro miasto już we wrześniu wysłało informację do wojewody że nazwa 18 marca odnosi się do daty wyzwolenia miasta to po co wojewoda dalej drąży temat.
Wg mnie ta cała ustawa dekomunizacyjna jest o kant d.. Dla mieszkańców Walki Młodych zawsze będzie Walki Młodych. Dużo wody w Parsęcie upłynie zanim mieszkańcy przyzwyczają się do nowych nazw. To co było to już historia i nic tego nie zmieni.

Mała uwaga Kołobrzeg nie został wyzwolony tylko zdobyty
Cytować
-7 #14 Patria FolksdojczeSS Colabiratia 2017-11-06 21:00
Najwiecej do POwiedzenia ma w kwestii obrony zbrodniczych stalinowskich akcentow w Kolobrzegu Sluga Trzech POnow.
Jak zwykle oslizly POtomek bratobojcow , synok zbrodniarzy stalinowskich legatow Kremlinu .
Ziejacy zoologiczna nienawiscia do Polski i Polakow
Ziejacy jak ukraincy banderowcy z Wolynia i SSGalizjen.
SYNEKURUS NYGUS .
DLUGI CWETER RNS - Rodziny na Swojem czyli naszem kolobrzezan garbie zwan tez VICERYZYM & Marna Merylajn
Genetyczny uspiony zdrajca i morderca wychowanek GRU .

Co z POMNIKIEM KATYN- SMOLENSK
we FeSStung Kolobrzeg ?
Oraz replika OSADA SLOWIAN W BUDZISTOWIE kolebce Slowian na Kolobrzeskiej Ziemi.?
Bydlaki jurgieltniki STASI -DNB , MOSSADU i KGB- GRU po sowietach z Bagicza lotnisko

google - wpisz : ukrainski ss galizien
Cytować
-6 #15 Patria FolksdojczeSS Colaboratia 2017-11-06 21:13
Patria FolksdojczeSS Colaboratia uzywa pejsatych forteli do zmylenia i uspienia czujnosci Polakow
Celem wielbienia idei banderyzmu.
Banderyzmu wymysloneho przez riezuna Dmytro Doncewa.

google - wpisz : banderyzm dmytro doncew
Cytować
+5 #16 Szyderca 2017-11-06 21:31
Cytuję Patria FolksdojczeSS Colaboratia:
Patria FolksdojczeSS Colaboratia uzywa pejsatych forteli do zmylenia i uspienia czujnosci Polakow
Celem wielbienia idei banderyzmu.
Banderyzmu wymysloneho przez riezuna Dmytro Doncewa.
google - wpisz : banderyzm dmytro doncew

Hospody Pomyłuj,Ja Tiebia takoż nie pozdrawlaju lachu kosmaty - tfu tfu psu braty pod ogon zahlodaty. Sława Ukraini i gierojam sława
Cytować
-7 #17 WSIur 2017-11-06 21:54
Cytuję Ostra Janina:
Droga Platformo Obywatelska! Ja wiem, że tonący brzytwy się chwyta i faktycznie wykorzystujecie teraz praktycznie każdą pierdułę do straszenia PiSem! Trzeba nie miec mózgu jak Wy, żeby myślec, że głupi naród to kupi! Przestańcie straszyc! Popieram rządy PiSu bo naprawiają to co wyście przez te 8 lat rozkradania naszego kraju zepsuli! Partacze i złodzieje! Won!

Po co te minusy? prawda w oczy kole?
Cytować
+6 #18 Music80sssssss 2017-11-06 22:47
A co wojewodzie przeszkadza data wyzwolenia miasta 18 marca to my wg wojewody nie mamy prawa obchodzic rocznicy wyzwolenia naszego miasta i upamiętniac tego ????????? Panie wojewodo pan się ulicami zajmuje w Kołobrzegu a jest tyle innych spraw pilnych w województwie
Cytować
-8 #19 Patria FolksdojczeSS Colaboratia 2017-11-06 23:22
Zdrastwuj moj POdruh Szyderca .
Ja Tiebja tako POzdrawljaju .
Ja by toze chotiel mylowaty Stiepana Banderu a fallus , praciem zwan Jemu obciagaty , tako sie oblizywaty.
Kak ja toze chatiel Stefanu laske robiaty .
Mnie otpisywaty czto ja nie mom papiery kak Lachiew derewennuju pyluju riezaty, a siekiera w sotni siekiernikow jeich ne rabaty .Tako zoologicznuju nenawisciu do Lachiew zywaty.
Ty by mnie takije papiry ne wydrukowaty na UPAdliniji moj POdruch Szyderca bliskij meny serca . :sad:
Lijudi sobornyje mowiaty ze na UPAdliniji wsie papiren wasmnozno wydrukowaty .
Nawet to czto jo jezdem papiez :zzz
Slawa UPAdlihiji - nevChazaii dupczony przez chruni pejsati zydlaki czto z UPAdliniji drugoj Chazariju choczet robiaty .
Wasz riezunow z umylowany UPAdliniji wygnati & hlodem zamordowaty :sad: .
Nechaj zywot symbol tryzuba a pejsateho Sorosa Belzybuba .
Cytować
-3 #20 ONUFRY 2017-11-07 07:55
Cytuję Miko Why:
Cytuję Marynarz:
Kto tu podgrzewa atmosferę? Raczej Wojewoda. Skoro miasto już we wrześniu wysłało informację do wojewody że nazwa 18 marca odnosi się do daty wyzwolenia miasta to po co wojewoda dalej drąży temat.
Wg mnie ta cała ustawa dekomunizacyjna jest o kant d.. Dla mieszkańców Walki Młodych zawsze będzie Walki Młodych. Dużo wody w Parsęcie upłynie zanim mieszkańcy przyzwyczają się do nowych nazw. To co było to już historia i nic tego nie zmieni.

Mieszkańcy nigdy się nie przyzwyczają. Nowych nazw będą używac wyłącznie turyści i osoby przeprowadzające się do Kołobrzegu z innych miast nieświadome przeszłości. Takie zmiany są nam potrzebne jak wrzód na d...pie. Najbardziej cierpimy my - przedsiębiorcy. Ja do dziś nie zmieniłem żadnego dokumentu. Nie mam czasu, ochoty ani czasu. Ochoty zresztą też :) Firma mieści się na Kniewskiego i tyle :)

Biedna myszka miki nie ma czasu, a na pisanie głupot w internecie co chwila, a także udawania inteligenta ma czas, biedny miki.
Co do konferencji praasowej to urzędnicy z ratusza chyba nie odróżniają decyzji administracyjnej od luźnego zawiadomienia czy pisma, ale rozumiem że tonący brzytwy się chwytają byle utrzymac się u władzy.
Co do zmiany nazw ulic to jestem przeciwny, ale nie oznacza to, że od razu mam głosowac na platfusiarnię !!! Bo na pewno ja i moja najbliższa rodzina już od kliku lat na nich nie zagłosujemy !
Gromek, mogę ci zakomunikowac że dzięki mnie będziesz miał co najmniej minus 10 głosów :-)
Cytować
-5 #21 ostatnie 10 minut p .pr..prrr.... 2017-11-07 12:52
Pokazcie mnie drugie takie miasto w Polsce nie liczac ciemnoty w Bielarusi .
Gdzie nieskomplikowany intelekt prostak a spaslak GromBurak wyglasza autouwielbiajacy monolog superego.
Do kamer i mikrofonow obslugiwanych POprzez czesto lokalnych bezkregowych ptakociagow.
Ten nieskomplikowany zalosny ma odlot , uwaza sie wrecz za papieza .
Przemawiajaceho do swych ciemnych owiec
Z e n u a ......BUM. !!!!!!!! :sad:
Cytować
-5 #22 FeSStung zbrodni bratobojstwa 2017-11-07 13:24
Do niedawna jeszcze w Kolobrzegu .
Na "Rondzie Solidarnosci " stal nomen omen ....." SKOT "
Pancerny transporter wojskowy uzywany przez zbrodniarzy w mundurach wojska polskiego w Stanie Wojennym Jaruzela
Zbrodniarzy z jednostek wojskowych w Kolobrzegu wlasnie , ktorzy strzelali z tego SKOTA .
W plecy gornikom z Kopalni Wojek i stoczniowcom Wybrzeza .

Ot caly Kolobrzeg ze zdrajcami , bydlakami z lapami we krwi polskiej .
GromBurakiem , TeSSimirrem ps KS. JEWULSKI i Dlugiem Ryzem Cwejtrem RNS.
Cytować
+1 #23 gun 2017-11-07 15:38
Cytuję Szogun:
Cytuję Miko Why:
Cytuję Marynarz:
Kto tu podgrzewa atmosferę? Raczej Wojewoda. Skoro miasto już we wrześniu wysłało informację do wojewody że nazwa 18 marca odnosi się do daty wyzwolenia miasta to po co wojewoda dalej drąży temat.
Wg mnie ta cała ustawa dekomunizacyjna jest o kant d.. Dla mieszkańców Walki Młodych zawsze będzie Walki Młodych. Dużo wody w Parsęcie upłynie zanim mieszkańcy przyzwyczają się do nowych nazw. To co było to już historia i nic tego nie zmieni.

Mieszkańcy nigdy się nie przyzwyczają. Nowych nazw będą używac wyłącznie turyści i osoby przeprowadzające się do Kołobrzegu z innych miast nieświadome przeszłości. Takie zmiany są nam potrzebne jak wrzód na d...pie. Najbardziej cierpimy my - przedsiębiorcy. Ja do dziś nie zmieniłem żadnego dokumentu. Nie mam czasu, ochoty ani czasu. Ochoty zresztą też :) Firma mieści się na Kniewskiego i tyle :)


Co ty chrzanisz? "Mieszkańcy nigdy się nie przyzwyczają"... Ja mieszkałem przy ul. Pstrowskiego.... Zapytaj, kto jeszcze pamięta tą nazwę.... A gdzie była ul. Bohaterów Stalingradu? Mam lepszą zagadkę: ul. Cyrankiewicza. No? Gdzie to było? Ale tak z pamięci proszę :-))))))
Także ten tego..... Ludzie nie są tacy głupi. No ale prawda, niektórzy nie wiedzą, co było wczoraj, ale ile dostawał premii w Maronie w 1969 roku to pamiętają co do przecinka. Umówmy się - to jednak margines :-)))

to ty staroc jesteś i jeszcze gadasz?
Cytować
+4 #24 Kredka Edka 2017-11-07 15:43
Cytuję Edek Kredek:
Gromek i spółka w mojej ocenie wykorzystują każdą tego typu sytuację do tego, żeby walic politycznie PiS, choc żadnych absolutnie zmian nie będzie! O czym już dawno mówił HOC. Szkoda mi tylko tych platformianych partyjnych mediów, które i tak pienic będą temat...

Skoro Pan Poseł Euro- Endo już tak dawno o tym mówił to zupełnie inna sprawa. Czy Pan Komendant Hoc też już dawno o tym mówił?
Cytować
+4 #25 Szyderca 2017-11-07 23:43
Cytuję Patria FolksdojczeSS Colaboratia:
Zdrastwuj moj POdruh Szyderca .
Ja Tiebja tako POzdrawljaju .
Ja by toze chotiel mylowaty Stiepana Banderu a fallus , praciem zwan Jemu obciagaty , tako sie oblizywaty.
Kak ja toze chatiel Stefanu laske robiaty .
Mnie otpisywaty czto ja nie mom papiery kak Lachiew derewennuju pyluju riezaty, a siekiera w sotni siekiernikow jeich ne rabaty .Tako zoologicznuju nenawisciu do Lachiew zywaty.
Ty by mnie takije papiry ne wydrukowaty na UPAdliniji moj POdruch Szyderca bliskij meny serca . :sad:
Lijudi sobornyje mowiaty ze na UPAdliniji wsie papiren wasmnozno wydrukowaty .
Nawet to czto jo jezdem papiez :zzz
Slawa UPAdlihiji - nevChazaii dupczony przez chruni pejsati zydlaki czto z UPAdliniji drugoj Chazariju choczet robiaty .
Wasz riezunow z umylowany UPAdliniji wygnati & hlodem zamordowaty :sad: .
Nechaj zywot symbol tryzuba a pejsateho Sorosa Belzybuba .

Ta czomóż ni, Ja Tobi pomohu we wszytkich papierach,nawet kwitok Twoji smerti napiszy, szo Ty i tak smerdiaczyj trupiok. Mykola budu jechaty za dwa tyżni z Uhraini tut do Polszy to szytko wezmi. Kosu takoż na Twoj sagan
Cytować
-2 #26 hyc 2017-11-08 07:53
Cytuję ONUFRY:
Cytuję Miko Why:
Cytuję Marynarz:
Kto tu podgrzewa atmosferę? Raczej Wojewoda. Skoro miasto już we wrześniu wysłało informację do wojewody że nazwa 18 marca odnosi się do daty wyzwolenia miasta to po co wojewoda dalej drąży temat.
Wg mnie ta cała ustawa dekomunizacyjna jest o kant d.. Dla mieszkańców Walki Młodych zawsze będzie Walki Młodych. Dużo wody w Parsęcie upłynie zanim mieszkańcy przyzwyczają się do nowych nazw. To co było to już historia i nic tego nie zmieni.

Mieszkańcy nigdy się nie przyzwyczają. Nowych nazw będą używac wyłącznie turyści i osoby przeprowadzające się do Kołobrzegu z innych miast nieświadome przeszłości. Takie zmiany są nam potrzebne jak wrzód na d...pie. Najbardziej cierpimy my - przedsiębiorcy. Ja do dziś nie zmieniłem żadnego dokumentu. Nie mam czasu, ochoty ani czasu. Ochoty zresztą też :) Firma mieści się na Kniewskiego i tyle :)

Biedna myszka miki nie ma czasu, a na pisanie głupot w internecie co chwila, a także udawania inteligenta ma czas, biedny miki.
Co do konferencji praasowej to urzędnicy z ratusza chyba nie odróżniają decyzji administracyjnej od luźnego zawiadomienia czy pisma, ale rozumiem że tonący brzytwy się chwytają byle utrzymac się u władzy.
Co do zmiany nazw ulic to jestem przeciwny, ale nie oznacza to, że od razu mam głosowac na platfusiarnię !!! Bo na pewno ja i moja najbliższa rodzina już od kliku lat na nich nie zagłosujemy !
Gromek, mogę ci zakomunikowac że dzięki mnie będziesz miał co najmniej minus 10 głosów :-)

Ty się nie liczysz.
Cytować
-1 #27 ONUFRY 2017-11-08 08:00
Do hyc:
Hyclu,każdy głos się liczy,każdy, nawet takiego hycla jak ty,niestety :oops:
Cytować
-1 #28 Patria FolksdojczeSS Kolaboratia 2017-11-08 08:19
Szyderca
POzdarow nu Ty Mykola a uchylaty Jemu sweho banderowskieho czola
POcaluj Jeho we fallus zwieracz y w czola kak jakiehos matola .
Ja Tebe karbowance POdawaty przez nasz lacznik Dlugi Ryzy Cweter Szatana & Sorosa delegaty
A Ty mu dzialke odpalaty .
POtomu czto un pazerny
Wciagnyl by nawet hawno
SPOd siebi lobuz niewierny .

Tako ja kontenty czto mam Tebi mojeho POdruha moj Ty Szydetca bliskoj meny sierca .
POzdorow toze Dmytro Doncewa Tworcu a Stworcu swietosci Waszy katechizmu banderyzmu .
Ot co
Slawa UPAdliniji Chachlom ukraincom banderowcom slawa :sad:
Cytować
+2 #29 Szyderca 2017-11-08 19:34
Ta Ja by z caloho sirciaa uciłował Dmytra,ale win ne żywu szczo mene bardzo smutno z toho powoda. Ale Ty sia nie bij,Ty mój kompan najkraszczy z Kołobrzeskiej zemli. Twaja zadnica jako ostniaha dostanuty "fallusa" jak budom my szturmowali okolicu. Sława Ukraini i gierojam sława
Cytować
0 #30 Patria FolksdojczeSS Kolaboratia 2017-11-08 23:03
Szturmowaty okolycu na rusztowaniach azbest z Lachiew blokow Leningradziokow zdrapywaty
Tako horelku slonynu i sztakanczyk tamej wciagaty
Czto z Krymem ?
Pierwej Chrusczcow wam dawaty a tiepier razPucin odbieraty .
Jeho teho Kryma ongi liudz ze stali Stalin .
Pejsatem Chazarom za dziengi pozyczony na industrializacyju
Rosiejii obiecaty .
Pozni pejsy Stalincew , mordercow Chrysta w pracie zrobiaty i Upadlincem oddaty .
Tiepier i tak jeho ne maty .
Pesjaty wieja z Israel , Francji i inszech bo gnaja jeich jakoby te szczury .
Dlateho UPAdlinu Waszu zasiedlaty a Wasz riezuncew hlodem zabijaty i na banicyju wyhaniaty te wasze zydlaki .
Co robia Wasz hieroi w trabke .
Ja se do Waszeho HosPOdyna modlaty cztoby Waszy Boh nade Wamni sie zmylowaty .
Slava UPAdliniji Chachlom riezuncom slava :sad:
Do mileho . ;-)
Cytować
0 #31 Patria FolksdojczeSS Kolaboratia 2017-11-08 23:26
Kak czustwuje siebia hieroj Bandery KRAMEK czto hotiel robiaty majdan w Polsze ?
Howaril cztoby "wylaczyc polski prad i Polski Rzad" .
Wmiestie z KODerastia & POtargowica peidierastia
A kak czustwuje jeho zena Liudmyla Kozloski co pesatemu Sororowi robi laske .
Cytować

Dodaj komentarz

Komentarze na portalu e-KG.pl są własnością ich twórców. Kołobrzeski Serwis Informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie.
Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za obraźliwy lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: redakcja@e-kg.pl

Kod antyspamowy
Odśwież