Web
Analytics
Woźniak kandyduje na prezydenta. Zaskoczeni?
O tej informacji słychać było już od dłuższego czasu. Jacek Woźniak, który od miesięcy był jedną z głównych twarzy kampanii wyborczej Kołobrzeskich Razem, obwieścił dzisiaj, że zakłada własny komitet i będzie kandydatem na prezydenta Kołobrzegu. Zdrada i nielojalność – komentują jego byli współpracownicy.

Podczas swojej konferencji Woźniak tłumaczył powody opuszczenia Kołobrzeskich Razem i startowania w wyborach. - Wpływ na moją decyzję mieli mieszkańcy Kołobrzegu, którzy od miesięcy, nawet zaczepiając mnie na ulicach, apelowali do mnie, żebym zdecydował się na ten krok – wyjaśniał – To co zrobiłem, wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom.

Ze słów, które padły na krótkim briefingu, wynika, że decyzję o kandydowaniu polityk musiał podjąć już jakiś czas temu. - Mam już gotowy program, jednak szanują prawo, dlatego czekam aż odpowiednie organa ogłoszą początek kampanii wyborczej i wtedy go przedstawię – mówił. Samorządowiec oznajmił również, że w wyniku podjętej decyzji o kandydowaniu, stracił dotychczasowe stanowisko wiceprezydenta do spraw społecznych. - Rozstaliśmy się jak dżentelmeni – mówił o współpracy z Januszem Gromkiem.

To jednak określenie kurtuazyjne, nie mające nic wspólnego z prawdą. Według nieoficjalnych informacji to właśnie Janusz Gromek, kilka miesięcy temu, podczas tworzenia struktur Porozumienie kilku partii i klubów (Platformy, SLD i PdK WD - dop.red.)), do którego sam należy, rekomendował Jacka Woźniaka, ręcząc za jego wiarygodność - Umówmy się, było wiadomo, że lojalność nigdy nie była najmocniejszą stroną Woźniaka. Cała jego dotychczasowa droga polityczna wskazuje na to, że to człowiek, który ma duże ambicje polityczne i myśli przede wszystkim o swoich potrzebach. W razie czego dogada się z też każdym, kto zaoferuje więcej. Chyba jednak chcieliśmy wierzyć, że tym razem będzie uczciwie – mówi anonimowo jeden z polityków. Sam prezydent Gromek nie chce natomiast szeroko komentować sprawy, choć nie ukrywa swojego rozgoryczenia. - Dla mnie umowa to umowa; dotrzymanie jej to kwestia lojalności i honoru – mówi urzędnik. Odwołanie Woźniaka z funkcji wiceprezydenta komentuje krótko; „wyczerpała się możliwość dalszej współpracy".

O swoim zaskoczeniu mówi również Anna Mieczkowska, kandydatka Kołobrzeskich Razem na prezydenta. - Życzę mu jak najlepiej, niech idzie swoją drogą. Smutne to jednak, że uczestniczył w naszych spotkaniach od początku, współtworzył program, wiedział o całym programie kampanii. Albo się gra uczciwie albo wcale – mówi Mieczkowska.

Dzisiaj Jacek Woźniak mówi o programie Kołobrzeskich Razem, że jest „zbyt populistyczny". Ten fakt również zaskakuje jego współpracowników. - Przecież ten program był szeroko dyskutowany i nigdy, przenigdy nie było żadnego słowa krytyki ze strony Jacka Woźniaka czy jego żony – podkreśla Mieczkowska.

W ostatnim czasie, oprócz informacji o odejściu Woźniaka z antypisowskich Kołobrzeskich Razem i jego samodzielnym kandydowaniu, mówi się również, w kuluarach, o ewentualnej współpracy tego polityka z Prawem i Sprawiedliwością. Sam Woźniak, na dzisiejszej konferencji, stanowczo zaprzeczył, że „kiedykolwiek rozmawiał z Czesławem Hocem na tematy wyborcze". Nie da się jednak ukryć, że ostatnio w życiu samorządowca, który dotychczas był związany z SLD, potem zaś współpracował z Platformą Obywatelską, zaszły pewne zmiany – choćby to, że jego żona Karolina Szarłata Woźniak publikuje artykuły na katolickim portalu kolobrzeggwiary.pl. Sam polityk jest również związany „PR-owo" z osobami, które działają na rzecz tej partii. To, że pojawiły się takie informacje, potwierdziły nam dzisiaj osoby blisko związane z PiS-em.


Tymczasem w samej Platformie i i Porozumieniu Samorządowym Kołobrzeg 2018-2022 pojawiły się rysy. Wiadomo już, że część osób deklarujących dotychczas współpracę z Kołobrzeskimi, odejdzie wraz z samorządowcem. Napiszemy o tym wkrótce.
Komentarze  
+17 #1 Loly 2018-06-06 14:45
Nikt zwiazany z kolobrzeskimi do Wozniaka nie pojdzie. Kolobrzescy to monolit, twardy jak skala!
Cytować
+37 #2 ff 2018-06-06 14:46
Cytuję Loly:
Nikt zwiazany z kolobrzeskimi do Wozniaka nie pojdzie. Kolobrzescy to monolit, twardy jak skala!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Cytować
-78 #3 zagłosuję 2018-06-06 14:47
na Woźniaka bo to dobry chłopak jest
Cytować
+99 #4 Wierny 2018-06-06 14:57
Woźniak to polityczna dzi..ka, skacze z jednej na drugą, aby złapać się stołka.
Cytować
+46 #5 Bulion 2018-06-06 14:58
Jak mnie cieszy rozłam w tej koalicji. Oczywiście nie wierzę w to, że Woźniak zdecydował się kandydowac pod wpływem nacisku jego wielbicieli, no ale przecież coś musiał ładnie powiedziec :D Poczekajcie do wyborów, to jeszcze niejedni odejdą, bo najzwyczajniej w świecie pokłócą się o potencjalne stołki.
Mam dośc rządów PO w tym mieście, niech odejdą w zapomnienie jak najszybciej, miasto dzięki nim kojarzone z emerytami i kuracjuszami oraz zmniejszającą się liczbą młodzieży !!! Dośc kolesiostwa i nepotyzmu, dośc ciągle fuszernych inwestycji, dośc braku perspektyw dla młodych, dośc realizowania własnego wyobrażenia o mieście bez zdania Kołobrzeżan (mam wrażenia, że władza dąży za wszelką cenę do uczynienia z Kołobrzegu znanego na cały świat kurortu, szkoda tylko że zapomniała w tym wszystkim o zwykłym szarym człowieku, którego czeka tu nędzna praca, nędzna płaca i drożyzna, a także praktycznie nieosiągalna praca w budżetówce).
Panie Macieju,ma Pan mój głos, na razie jest Pan jedynym, w którego wierzę i który nie rządził lub współrządził. Po co głosowac na osoby, które kompletnie się nie sprawdziły.
Cytować
+73 #6 Hahahah 2018-06-06 14:59
SLD ... posadka w MECu..
sprzedaż głosów.. idziemy do PO

4 lata z z PO... i sprzedajmy wyborców dla PiS

kto na to idzie? :D
Cytować
+39 #7 Myślę, że... 2018-06-06 15:04
jak lubisz być d...ny w D... to zagłosuj
Na pewno zapewnisz ciepłą posadkę
Cytować
+89 #8 Wacek 2018-06-06 15:05
Kto w ogóle chce głosować na Woźniaka? Wydymał cztery lata temu swoich wyborców, udzielając za stołek poparcia Burakowi, ale te tępe cielaki już pewnie dawno o tym zapomnieli.
Cytować
+36 #9 Lekko zorientowany 2018-06-06 15:16
Cytuję Wacek:
Kto w ogóle chce głosować na Woźniaka? Wydymał cztery lata temu swoich wyborców, udzielając za stołek poparcia Burakowi, ale te tępe cielaki już pewnie dawno o tym zapomnieli.

Masz rację, że włodarze z PO naprawdę pomimo upływu lat niczego nie potrafią się nauczyc. Mieli w swoich szeregach młodych, ambitnych i wykształconych ludzi, którzy chcieli się wykazywac i angażowac. Jednak Ci młodzi członkowie PO już dawno zdali sobie sprawę, że są mile widziani tylko gdy jest kampania wyborcza i jest zapotrzebowanie na "murzynów" od czarnej roboty (latanie z plakatami, ulotkami itp.). Natomiast na stanowiska budżetowe (zarówno wyższego jak i niższego rzędu) to mieli swoich. Jestem prawie że pewien że Gromek o wielu zaangażowanych w kampanie młodych członkach PO nawet nie słyszał i nie wiedział. Oni byli od roboty, a nie od stołków. Takim sposobem znikniecie raz na zawsze !
Cytować
+48 #10 Lawenda1 2018-06-06 15:17
Czekamy na ogłoszenie startu Dymeckiej na prezydenta :)
Cytować
-90 #11 Jack Strong 2018-06-06 15:23
..Tak ! Jacek Woźniak na Prezydenta jestem jak najbardziej ZA!!!...i będę głosował na niego ....
Cytować
-57 #12 Brawo 2018-06-06 15:28
Bardzo dobra wiadomość! Prezydentem nie może być osoba od przecinania wstążeczek, która tylko dobrze selfie potrafi robić i do zdjęcia się ustawić. Kołobrzeg musi mieć odpowiedzialnego i mądrego gospodarza. Powodzenia Panie Woźniak!
Cytować
+65 #13 Kanio 2018-06-06 15:32
Masakra, ja na niego głosu nie oddam. Już wole Błaszczuka czy Bejnarowicza niż politycznego zdrajce.
Cytować
+76 #14 Master Yoda 2018-06-06 15:32
Jacek "chorągiewka" Woźniak
Cytować
+70 #15 Priest 2018-06-06 15:53
To niestety człowiek karierowicz. Najpierw lewica, potem liberaly, teraz odlaczenie od "pseudo kolobrzeskich".., bo doluja i wychodzi na jaw co robili przez wiele niegodnych lat " pseudo rządzenia".. I pan miałby byc głowa Naszego miasta?? Każdy zna odpowiedz..NIE!;) Pozdrawiamy
Cytować
+75 #16 Hwat 2018-06-06 16:02
Niewiarygodny totalnie. Bez klasy i zasad. A wartościami kugluje jak zawieje wiatr.
Cytować
+55 #17 Cisek123 2018-06-06 16:19
Że takie coś istnieje jeszcze w polityce. To niestety świadczy małej wiedzy wyborców.
Cytować
+2 #18 Rezydent Juda 2018-06-06 16:27
Wlasnie od tego przedszkola na " KSIEDZOBIJACH ".
" KSIEDZIBIJACH " vel " Osiedle Leborskie " ktore zmieniles w KOLOBRZESKI GNOJOWNIK
kandydacie od
SLUPOW WYBORCZYCH
Obstawiajac to male osiedle 13 sklepami z wodka taniem winem i denaturatem .
Zniosles w Kolobrzegu koncesje na alkochol szkodniku !
To tu w tym przedszkolu przed ktorym stoisz.
Winna rozpoczac sie Twoja gruntowna RESOCJALIZACJA i edukacja z zagadnien :
1 - moralnosc
2 - etyka
3 - swiadomosc Polaka
4 - praca u podstaw , nie ozorem nie nygusowanie
5 - uczciwosc
6 - praca dla dobra kolobrzezan nie sniadych , UPA czy Sztajnbach
7- lojalnosc
8 - empatia .
Na zasadach pracy pejsatgo zmijowego rodu pejsi mordercy Chrystusa zajedziesz jak oni .
Israel za 4 lata zmieciony bedzie z map swiata i znow pejsi rozpedzone po swiecie .
Bog nie wyklucza w przepowiedniach holokaust bis ........
O Sallam Allejkum Wa Allejjkum Sallam :sad:
Cytować
-60 #19 Hore 2018-06-06 16:32
Woźniak ma wygraną w kieszeni, widać po komentarzach. Ludzie się po prostu boją.
Cytować
+12 #20 osrrava 2018-06-06 16:35
Cytuję Rezydent Juda:
Wlasnie od tego przedszkola na " KSIEDZOBIJACH ".
" KSIEDZIBIJACH " vel " Osiedle Leborskie " ktore zmieniles w KOLOBRZESKI GNOJOWNIK
kandydacie od
SLUPOW WYBORCZYCH
Obstawiajac to male osiedle 13 sklepami z wodka taniem winem i denaturatem .
Zniosles w Kolobrzegu koncesje na alkochol szkodniku !
To tu w tym przedszkolu przed ktorym stoisz.
Winna rozpoczac sie Twoja gruntowna RESOCJALIZACJA i edukacja z zagadnien :
1 - moralnosc
2 - etyka
3 - swiadomosc Polaka
4 - praca u podstaw , nie ozorem nie nygusowanie
5 - uczciwosc
6 - praca dla dobra kolobrzezan nie sniadych , UPA czy Sztajnbach
7- lojalnosc
8 - empatia .
Na zasadach pracy pejsatgo zmijowego rodu pejsi mordercy Chrystusa zajedziesz jak oni .
Israel za 4 lata zmieciony bedzie z map swiata i znow pejsi rozpedzone po swiecie .
Bog nie wyklucza w przepowiedniach holokaust bis ........
O Sallam Allejkum Wa Allejjkum Sallam :sad:

Lekarz pierwszego kontaktu już Ci nie pomoże.
Cytować
-21 #21 Rezydent Juda 2018-06-06 16:41
Z calego dotychczasowego bagna .
Jesli nie wyplynie wmiedzyczasie
POLAK UCZCIWY Z DEKALOGIEM (np Pan Krzysztof Plewko )
jako etycznym
ELEMENTARZEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bede zmuszony z bolem serca zaglosowac na zakalkaska Koze z genem Chazara .
Pieszczocha Eoro Turbo Ceta UPA Czeska :sad:
Violetta stan na rekach i kandyduj plis :-|
Cytować
-16 #22 Rezydent Juda 2018-06-06 16:53
holokaust bis
Ale tym razem nie tak jak bylo ze bogate zydlaki wymordowali swych biednych braci Hasydow 3 000 000 w czasie wojny .
Tym razem Hasydzi dobiora sie do Sitwy bogatych pejsi
Holokaust Industri , zydowskich lekarzy , prawnikow przemyslowcow :zzz
Ktorzy w czasie wojny jako funkcyjni Judenratow i Policji Zydowskiej na terenie get zydowskich mordowali gwalcili okradali swoich wspolbraci
Ksiazka " Zydzi przeciw Zydom " autor - profesor historii Jerzy ROBERT NOWAK
pracujacy WYLACZNIE !!! na materjalach zydowskich !
W Werhmachcie w czasie II wojny na zoldzie Hitlera sluzylo 29 generalow Zydow ktorzy rabowali i okradali biedny odlam Zydow Hasydow.
Ot co :zzz
Cytować
-15 #23 Rezydent Juda 2018-06-06 17:01
You Tube : gigantyczny protest Zydow przeciw Izraelowi
Cytować
+19 #24 ElkaR 2018-06-06 17:10
Cytuję Myślę, że...:
jak lubisz być d...ny w D... to zagłosuj
Na pewno zapewnisz ciepłą posadkę

Takie obietnice krążą w PO. Pomóż mi w wyborach, a dostaniesz posadkę w spółce.
Cytować
-12 #25 p Re Zyd & Juda 2018-06-06 17:22
google - wpisz : zydowscy zolnierze hitlera
Mowi Ci to cus, byly juz od dzis ViceRudy ?? :oops: :oops: :oops:
Cytować
-22 #26 DarekDarek 2018-06-06 17:28
Dostaję strasznego zażenowania, gdy czytam niektóre wypowiedzi, gdzie jedyne co zarzuca się Woźniakowi, to do których partii przynależył i z kim sympatyzował. Polityka lokalnego, samorządowca, nie można oceniać przez pryzmat partii, tylko przez to, co zrobił dla mieszkańców. W innym wypadku będzie ten sam gnój co na samej górze, gdzie jedyni się szczują tylko na drugich, bo są z innego klubu. Niestety ludzie tego nie rozumieją i nadal widać te głupie trendy podczas wyborów samorządowych, gdzie wygrywają politycy z tych list wyborczych, których partie mają najwyższe notowania w sondażach (wyjątkiem od reguły PSL:)). To oznacza, że nie w samorządowcach leży problem, gdy zmieniają partię, tylko w ludziach, którzy od lat głosują jak owce i kierują się przy urnach sympatiami partyjnymi a nie skutecznością danego kandydata czy zaangażowaniem w sprawy mieszkańców...

Zatem, zamiast czepiać się Pana Woźniaka za jego polityczne miraże, to lepiej wypunktujmy, gdzie zawiódł, a gdzie wykazał się jako samorządowiec.

PS. Uchroń nas Panie Boże od partiokractwa w naszych małych gminach i powiatach.

Pozdrawiam
D.
Cytować
+57 #27 Sprawiedliwy 2018-06-06 17:50
Nie dla Woźniaka !Człowiek bez kręgosłupa moralnego .Pójdzie tam gdzie dadzą więcej.Ludzi ma za nic .Nie chcemy takiego prezydenta .Sama jego postawa polityczną świadczy o jego przekupnosci.Ludzie nie dajcie się nabrać na te bajeczki !
Cytować
+58 #28 Nauczycielka 2018-06-06 18:36
To był najgorszy prezydent od oświaty! Butny, arogancki , wyniosły. Na pewno nauczyciele i ich rodziny na niegi nie zagłosują! Nie szanował w ogóle dyrektorów placówek mu podległych.
Cytować
-49 #29 PMnr 2018-06-06 18:44
Cytuję Nauczycielka:
To był najgorszy prezydent od oświaty! Butny, arogancki , wyniosły. Na pewno nauczyciele i ich rodziny na niegi nie zagłosują! Nie szanował w ogóle dyrektorów placówek mu podległych.


A ja wlasnie wiem z autopsji zupelnie co innego. Najlepszy ds spolecznych jaki byl. Glos przedszkoli pan Wozniak ma.
Cytować
-26 #30 KornPejsiJuda 2018-06-06 18:49
Synekurus Nygus Do dzis jeszcze ViceRudy Judasz od Marnej Merylajn dobrze mozdrzy .
Jesli 40 milonowy kraj Polska z wypranem przez komune i UBecje resztkiem mozgu do etapu zbiorowego mutanta HOMOSOWIETIKUS

Wybral Waleze" nie kcem ali muszem" Bolka analfabete kapusia moralne etyczne ZERO.
Kapusia UB ktory sprzedawal przyjaciol dla judaszowych tak jak jo Ryzy ( mowil o tem dzis starosta Tamborski ) ze szuja Dlugi Cwejter wyniosl tajemnice sztabu Mieczkowskiej dla swych nikczemnych hieny korzysci
Mende z domnieszka gena pejsateho.
To dlaczeho jo POdobny do scierwa waleza nie wygram w 40 tysiecznem FeSStung zasiedlonem kompotem co strzelaty do braci Kopalni Wojek i rijezunamni z UPA tzw Wisla Acction :zzz
Cytować
+25 #31 Klamiajakzawsze 2018-06-06 18:53
Oj dzieciaczki dzieciaczki....ustaweczka jak 4 lata temu...Jacuś nigdy wyborów prezydenckich nie wygra i dobrze o tym wie,ale vickiem u wstąźeczki jak najbardziej.Po 1 turze głosiki odpowiednio przekaże...A ustawka że rozmawia z pisem o ho ho ho drogie dzieci.
Cytować
+38 #32 wesołek 2018-06-06 20:05
Woźniak sam siebie popiera w rozbudowanych komentarzach. To jest cały Woźniak. Ale gdyby pominąć to krętactwo i oszustwa w wykonaniu tego faceta ,którego główną zasadą i dewizą życiową jest:"w celu utrzymania się przy korycie NIE NALEŻY MIEĆ ŻADNYCH ZASAD", to poproszę o przykłady na to ,co Woźniak zrobił pożytecznego dla miasta
Cytować
+32 #33 Pinokio 2018-06-06 20:44
Nie, nie jesteśmy zaskoczeni. Już to przerabialiśmy Woźniak zabierze głosy opozycji a na końcu poprze Mieczkowską. To zwolnienie z fotela zastępcy to zasłona dymna dla głupiego ludu.
Cytować
-29 #34 Wisia 2018-06-06 20:53
Tyle komentarzy, tyle jadu, tyle zawiści... Każdy z Was, atakujących, też może podać swoją kandydaturę, każdy z Was też może mieć szansę bycia prezydentem miasta. KTO wam broni???? Ale ciekawe, w jaki sposób każdy z Was zareagowałby na takie komentarze, którymi to Wy jesteście autorami, Wy- potencjalni kandydaci na prezydenta? Każdy kandydat w mieście musi być, przy waszym nastawieniu do ludzi, silny. Ciekawe, jak byście reagowali, gdyby Wasi sąsiedzi, koledzy, znajomi i nieznajomi, oceniali Was, oczerniali, kpili, szydzili tylko dlatego, że postanowiliście kandydować? A wydawałoby się, że mało kto Was zna.... Kołobrzeg to małe miasto. Tu wszyscy się znają. Dowiedzielibyście się wtedy wielu ciekawych historii o sobie i swojej rodzinie. Ciekawe, czy byłoby Wam wtedy miło i czy nadal chcielibyście być szefem miasta, w którym są tacy mili mieszkańcy....?????
Cytować
-26 #35 Wisia 2018-06-06 20:57
Dodam jeszcze: dla Was każdy kandydat jest zły - już na starcie. Nikt Was nie zadowoli.
WSZYSTKIM Kandydatom życzę SIŁY.
Cytować
+36 #36 john doe 2018-06-06 21:34
Pierwszy nie pojechał do Szczecina żegnać kajdaniarza Stasia G. z powodu empatii, pojechał przestrzec go by się nie rozpruł w śledztwie. Mechanizm łapówek w postaci apartamentów występujący w tej sprawie to powszechny w Kołobrzegu proceder. Na wybory szykuje się duża afera na szczytach władzy w naszym mieście, Woźniak o tym wie i w tym zwietrzył swoją szansę.
Cytować
+28 #37 Wozniakjestodzawsze 2018-06-06 21:36
Cytuję Wisia:
Dodam jeszcze: dla Was każdy kandydat jest zły - już na starcie. Nikt Was nie zadowoli.
WSZYSTKIM Kandydatom życzę SIŁY.

Woźniak jest na starcie..........no tak.....od 20 lat.
Cytować
+21 #38 ONUFRY 2018-06-06 21:38
Precz z lewactwem i pogrobowcami żydokomuny
Cytować
-1 #39 Rodeo 2018-06-06 21:58
RODO jak stan obowiązuje !!! Może admin odpowie?
Cytować
+11 #40 Petor 2018-06-06 22:02
Cytuję Klamiajakzawsze:
Oj dzieciaczki dzieciaczki....ustaweczka jak 4 lata temu...Jacuś nigdy wyborów prezydenckich nie wygra i dobrze o tym wie,ale vickiem u wstąźeczki jak najbardziej.Po 1 turze głosiki odpowiednio przekaże...A ustawka że rozmawia z pisem o ho ho ho drogie dzieci.

Dokładnie taksówkarz prawda.To już jest nawet potwierdzone przez osoby z ratusza .Wiem bo mam do niektórych dostęp.ustawka
Cytować
+23 #41 MCGREGOR 2018-06-06 22:26
WOŻNIAK SPRZEDA WSZYSTKO I WSZYSTKICH , PRZYKLEKNIE PRZE OŁTARZEM , WYSLE DZIECIE NA MINISTRANTA BYLEBY ZAPEWNIĆ SOBIE I KOBIECIE KASE , BEDĄ SPECJALISTAMI OD WSZYSTKIEGO W IMIE ...SWOJEGO PROPONUJE JEDNO ....OLAĆ MILCZENIEM

TU NAWET NIE JEST ODPOWIEDNIE ... CZERWONA URWA,, BO QURWA MA JAKIES STANDARTY/ ONE , ZNACZY SZARŁATY I ...WOŻNIAKI MAJA TAZ ....KASA I WPŁYWY
Cytować
-12 #42 KornPejsiJuda 2018-06-06 22:35
Jak udzielasz wywiady :o
Wyciagnij lapsko z karmana :-?
A nie ruszaj skuro :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Bo zostaniesz
Jak Grzmotek
Ptasiem kurzem lebem
Co pisze pazuro :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :-*
Cytować
-9 #43 Nierob 2018-06-06 22:36
Cytuję MCGREGOR:
WOŻNIAK SPRZEDA WSZYSTKO I WSZYSTKICH , PRZYKLEKNIE PRZE OŁTARZEM , WYSLE DZIECIE NA MINISTRANTA BYLEBY ZAPEWNIĆ SOBIE I KOBIECIE KASE , BEDĄ SPECJALISTAMI OD WSZYSTKIEGO W IMIE ...SWOJEGO PROPONUJE JEDNO ....OLAĆ MILCZENIEM

TU NAWET NIE JEST ODPOWIEDNIE ... CZERWONA URWA,, BO QURWA MA JAKIES STANDARTY/ ONE , ZNACZY SZARŁATY I ...WOŻNIAKI MAJA TAZ ....KASA I WPŁYWY


Kiedy skonczysz kurs ortografii? :lol: :lol:
Cytować
+24 #44 PO TO ZŁODZIEJE 2018-06-06 22:43
.
Cytować
+14 #45 Zakłamanie 2018-06-06 22:47
To niech się chłop w końcu określi czy PiS czy kościół bo też słyszałem że jest sympatykiem Kościoła Chrystusowego z jedności narodowej .Jak się chce wyłapać wszystkich wyborców to na końcu nie ma się nic.....
Polecam lekturę YouTube 40-lecie Kościoła Chrystusowego W Kołobrzegu
Cytować
+19 #46 Koniczekq 2018-06-06 22:59
Świetnie rozegrane. 1. Do drugiej tury dochodzi Woźniak i Bojnarowicz. Kogo poprą wyborcy Mieczkowskiej? Oczywiście Woźniaka. Korytko zapewnione. 2. Do drugiej tury wchodzi Mieczkowska i Bojnarowicz. Komu Woźniak przekaże głosy? Temu kto w pierwszej turze miał więcej żeby się utrzymać przy korytku.
Cytować
+3 #47 Imam kołobrzeski 2018-06-06 23:36
Gratuluję Panie Bejnarowicz ,właśnie opozycja się sama żałowała ,zdrajcy zdradzili a Pan wygrał wybory
Cytować
+20 #48 wiem 2018-06-07 05:26
Woźniakowi żadne cuda nie pomogą, nawet Magnum i temu podobni. Woźniak jest niewybieralny,ze względu na głupotę i niewiedzę może liczyć na poparcie na poziomie 5-6 % swojego nieświadomego i głupiego elektoratu. O relacjach z magnum i innych,będzie bliżej kampanii.
Cytować
-12 #49 bob 2018-06-07 06:35
nie ma co sie tak unosic na Pana Woźniaka Jacka.
w histori kołobrzeskiej polityki to nie pierwasza chorągiewka.
przypominam o np. Przewodniczacym Rady Miasta swojego czasu tez skakał z "kwiatka na kwiatek" gdzie bylo łatwiej o dobra pozycje w miescie tam szedl i sie przefarbowywał.

wiec nie ma co sie na Jacku wyrzywać.

Facet sobie potrafi poradzić w tym brudnym politycznym światku i tyle.
wszystkim teraz Kolobrzeskiej polityki kakao zatkao i tyle i sie teraz tutaj wytrzasacie.

polityka to nie czysta dyscyplina ktos kto gra uczciwie daleko nie zajdzie
a Wozniak przynajmniej nie tworzy wokol siebie sztucznej otoczki wiernego psa tylko realizuje swoje postanowienia konsekwentnie
Cytować
+17 #50 Imam kolobrzeski 2018-06-07 07:10
Po 1945 roku rządziła czerwona zaraza zwana żydokomuną z pod znaku sierpa i młota, czyżbyśmy zapomnieli i dopuścili do powrotu lwactwa?
Cytować
-9 #51 KornPejsiJuda 2018-06-07 08:53
Jesli Bejnarowycz wyprze sie tryzuba i zwiezdy dawida jaka nosi Dwuzydzian POloka i Szabasgoj Grzmotek glosuje na niego .
Czes przerwac banderowski ciag rzadzacych Kolobrzegiem ktory posial tu zyd ukrainski polkownik NKWD Stolzman w.1945 r.
Sluzalsc Stalina taty Olka pr wszystkich UBekow .
W rzadzie natomiast polskie manekiny iopychadla do wieszania jarmulek i lizania jader pejsatemu sierzantowi z wojska osrael Jany Daniels zydowskiemu Dyzmy na szabasowej kolacji
Powinni byc pozbawieni praw obywatelskich i siedziec za kratami .
google - wpisz : michalkiewicz jony daniels zydowski dyzma
google - wpisz : czlonkowie polskiego rzadu na szabasowej kolacji.
HANBA HANBA HANBA
Cytować
-3 #52 KornPejsiJuda 2018-06-07 09:00
Bezwolne popychadla do wieszania jarmulek :oops: :oops:
Cytować
+11 #53 Brewik 2018-06-07 09:00
Czy to ważne kto zostanie prezydętem tego miasteczka? Przecież tu rządzi nie władza miasta lecz grupa biznesowa usadowiona za kulisami tego wszystkiego. Ma ona pieniądze, posady, kontakty, i zdolna jest wpływac na kierunki rozwoju miasta. Władza może co najwyżej zajmowac się dziurawymi ulicami i chodnikami, wycinką drzew, koszeniem trawy itp. przyziemnymi sprawami. Rzeczy podstawowe, czyli decydowanie o rozwoju miasta leżą w gestii biznesu. I ta wpływowa grupa zdecyduje o tym kto prezydentem zostanie. Już doszli do wniosku, że Mieczkowska jest kandydatem miałkim o niewielkich szansach na sukces, dlatego pojawił się nowy kandydat, który utrzyma dotychczasowy trend, a to z tego powodu, że jest łasy na pieniądze i urządzenie się, co pokazał w dotychczasowej działalności.
Pytanie: dlaczego mówi się i dyskutuje o nazwiskach kandydatów a mowy nie ma o ich zamiarach. Ale wszyscy wiedzą o co chodzi, temat ten jest w domysłach i szkoda słów na jego rozważanie. Znamy to od wielu lat i kadencji.
Cytować
0 #54 Xxyy 2018-06-07 09:16
Stanowcze NIE !! Dla tego oszusta i lenia.. Stanowcze TAK dla pani Dymeckiej ! :)
Cytować
-1 #55 Rezydent Juda 2018-06-07 09:41
Tez jestem za Pania Violetta Dymecka .
Ja i krag znajomych
Poznala juz co znaczy falsz i slowo Grzmotka np cze Hyzego Ruja Dlugi Cwejter zwan w polityce ( relacje z knurem Grzmotkiem i Ryzym Judaszem od SLUPOW WYBORCZYCH .
Tym samym jest dzis innym czlowiekiem , niz kiedy wchodzila do polityki .Mocniejszym znajacym realia i metody zmijowego plemienia adwersarzy .Oby tylko nie uwiklanym wczasniej w prowokacje PROCYVILI i nie szantazowana ?

google - wpisz : kto i jak wpedzil masonerie do polski
Nie zgadzam sie z Toba Brejwik .
Swiadomy opor suwerena tworzy cuda.
Hitler nie wymordowalby tyle zydow .
Ile to oczywsvie pejsate HOLOKAUST INDUSTRI pomnozyli dla juden srebrniki .
Otoz bogaci i majetni zydzi z Judenratow i Policji Zydowskiej w gettach mieli ogromny udzial w zagladzie zydow .
Polecam ksiazke Jana Roberta NOWAKA zatytuoeana
"ZYDZI PRZECIW ZYDOM "
pisana tylko na materjalach zydowskich wiec 100 % wiarygodna
Cytować
-2 #56 BND GRU FSB MOSSAD 2018-06-07 10:03
Procyvili ?
Wlasnie panie jasnie , jakos cicho siedzi przyjaciel kryminalisty Staszka Tregolaszka od melioracji baronam Platformy Oszustow
TeSSimir
TeSSiMir , co szedl w sline w Kolobrzegu przed nratuszem z Komoruskiem vel Szczynukowycz
Komoruskiem wodzem PROCYVILI :zzz
Cytować
+3 #57 Mafia widzi mafia wie 2018-06-07 10:25
Mafia widzi juz po 2 dniach ze Hyzy Roj ktory wykradl podstepnie
tajemnice SZTABU WYBORCZEGO MIESZKOWSKIEJ jakoby ta hijena .
Jest bez szans .
Pozatym gdyby przeszedl pejsaty Soros ta szuja zdradzi nawet Mafie bo ... zyd Soros da wiecej .
Niespotykana szuja nie moze byc czarnym koniem grup przestepczych bo wyjdzie szambo jak w Gownianem Srancu. Zwanem Kamienny Szancu POtezna erupcja gowna :oops:
Cytować
+14 #58 Woźniakowa 2018-06-07 11:45
no niestety p.Woźniak kojarzy mi się z upadkiem wszystkiego czego szukam w człowieku , pamiętam czasy gdy nosił skórzaną kurtkę i włosy spięte w kucyk wówczas wierzyłam mu , nie tylko ja ale wielu mu wierzyło ...potoczyło się jak zawsze , tradycyjnie wystarczy , że siądą do państwowego stołu i zapominają po co tak na prawdę do niego zasiedli....
Cytować
+8 #59 PO-ZSL 2018-06-07 12:05
Cytuję Klamiajakzawsze:
Oj dzieciaczki dzieciaczki....ustaweczka jak 4 lata temu...Jacuś nigdy wyborów prezydenckich nie wygra i dobrze o tym wie,ale vickiem u wstąźeczki jak najbardziej.Po 1 turze głosiki odpowiednio przekaże...A ustawka że rozmawia z pisem o ho ho ho drogie dzieci.

A dziś w tłekka będą się ścierać WOŻNIAK Z TESSIKOWSKIM...............Kolejna część ustawki.
Cytować
+7 #60 Liliana 2018-06-07 12:11
Wisia to chyba tesciowa ze tak broni Woźniaka kazdy przy korycie ciągnie dla siebie
Cytować
0 #61 Lekko zorientowany 2018-06-07 12:50
Cytuję DarekDarek:
Dostaję strasznego zażenowania, gdy czytam niektóre wypowiedzi, gdzie jedyne co zarzuca się Woźniakowi, to do których partii przynależył i z kim sympatyzował. Polityka lokalnego, samorządowca, nie można oceniać przez pryzmat partii, tylko przez to, co zrobił dla mieszkańców. W innym wypadku będzie ten sam gnój co na samej górze, gdzie jedyni się szczują tylko na drugich, bo są z innego klubu. Niestety ludzie tego nie rozumieją i nadal widać te głupie trendy podczas wyborów samorządowych, gdzie wygrywają politycy z tych list wyborczych, których partie mają najwyższe notowania w sondażach (wyjątkiem od reguły PSL:)). To oznacza, że nie w samorządowcach leży problem, gdy zmieniają partię, tylko w ludziach, którzy od lat głosują jak owce i kierują się przy urnach sympatiami partyjnymi a nie skutecznością danego kandydata czy zaangażowaniem w sprawy mieszkańców...

Zatem, zamiast czepiać się Pana Woźniaka za jego polityczne miraże, to lepiej wypunktujmy, gdzie zawiódł, a gdzie wykazał się jako samorządowiec.

PS. Uchroń nas Panie Boże od partiokractwa w naszych małych gminach i powiatach.

Pozdrawiam
D.

Rozpisałeś się na pół strony, tylko to co napisałeś to jedno wielki lanie wody, tzw. pic na wodę fotomontaż. Bo co takiego Kołobrzeg zawdzięcza Woźniakowi, co on wprowadził w tym mieście czy wymyślił, poza oczywiście tym, że jest w polityce i ciągle ma intratne fuszki !!!
A poza tym proponuję wprowadzic w obieg nowe hasło, nowe powiedzonko: WYSTRUGAC KOGOŚ NA WOŹNIAKA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Cytować
+6 #62 Dżulion 2018-06-07 12:53
Cytuję PMnr:
Cytuję Nauczycielka:
To był najgorszy prezydent od oświaty! Butny, arogancki , wyniosły. Na pewno nauczyciele i ich rodziny na niegi nie zagłosują! Nie szanował w ogóle dyrektorów placówek mu podległych.


A ja wlasnie wiem z autopsji zupelnie co innego. Najlepszy ds spolecznych jaki byl. Glos przedszkoli pan Wozniak ma.

Sorry, ale czy ty masz prawo decydowac o wszystkich nauczycielach z wszystkich przedszkoli w Kołobrzegu ? Bo jakbyś pani nauczycielko sobie zdała sprawę, to dysponujesz swoim jednym mjalutkim głosikiem !!! Poza tym gdybyś miała jakikolwiek rozeznanie, to byś wiedziała, że stanowisko z-cy prezydenta ds społecznych jest zupełnie zbędne, to typowy stołek polityczny, jak jest nieobsadzony to i tak wszystko nadal funkcjonuje !!!
Cytować
+7 #63 Dżulion 2018-06-07 12:56
Cytuję Wisia:
Tyle komentarzy, tyle jadu, tyle zawiści... Każdy z Was, atakujących, też może podać swoją kandydaturę, każdy z Was też może mieć szansę bycia prezydentem miasta. KTO wam broni???? Ale ciekawe, w jaki sposób każdy z Was zareagowałby na takie komentarze, którymi to Wy jesteście autorami, Wy- potencjalni kandydaci na prezydenta? Każdy kandydat w mieście musi być, przy waszym nastawieniu do ludzi, silny. Ciekawe, jak byście reagowali, gdyby Wasi sąsiedzi, koledzy, znajomi i nieznajomi, oceniali Was, oczerniali, kpili, szydzili tylko dlatego, że postanowiliście kandydować? A wydawałoby się, że mało kto Was zna.... Kołobrzeg to małe miasto. Tu wszyscy się znają. Dowiedzielibyście się wtedy wielu ciekawych historii o sobie i swojej rodzinie. Ciekawe, czy byłoby Wam wtedy miło i czy nadal chcielibyście być szefem miasta, w którym są tacy mili mieszkańcy....?????

Ty już nie bój o nich żaby, oni są gruboskórni, gdyby tak się przejmowali tym coludzie o nich piszą to już dawno by zrezygnowali z polityki, ale po nich spływa to jak po kaczce, chociaż masz w pewnym sensie rację.
Cytować
+6 #64 Aga34 2018-06-07 13:06
Cytuję Brewik:
Czy to ważne kto zostanie prezydętem tego miasteczka? Przecież tu rządzi nie władza miasta lecz grupa biznesowa usadowiona za kulisami tego wszystkiego. Ma ona pieniądze, posady, kontakty, i zdolna jest wpływac na kierunki rozwoju miasta. Władza może co najwyżej zajmowac się dziurawymi ulicami i chodnikami, wycinką drzew, koszeniem trawy itp. przyziemnymi sprawami. Rzeczy podstawowe, czyli decydowanie o rozwoju miasta leżą w gestii biznesu. I ta wpływowa grupa zdecyduje o tym kto prezydentem zostanie. Już doszli do wniosku, że Mieczkowska jest kandydatem miałkim o niewielkich szansach na sukces, dlatego pojawił się nowy kandydat, który utrzyma dotychczasowy trend, a to z tego powodu, że jest łasy na pieniądze i urządzenie się, co pokazał w dotychczasowej działalności.
Pytanie: dlaczego mówi się i dyskutuje o nazwiskach kandydatów a mowy nie ma o ich zamiarach. Ale wszyscy wiedzą o co chodzi, temat ten jest w domysłach i szkoda słów na jego rozważanie. Znamy to od wielu lat i kadencji.

Może zapobiec temu, że jakaś grupa będzie wpływała na decyzje prezydenta. Wystarczy wybrac uczciwego i nieumoczonego w nic, który ma zamiar uczciwie rządzic miastem. Ale skoro wszędzie są układy i układziki, a posłowie wpływają na prezydentów miast, chociaż formalnie to poseł nie ma nic kompletnie do gadania w sprawach miasta, jego rozwoju, czy obsadzania stanowisk. Uwierz jest to możliwe, ale wymaga człowieka napiszę brutalnie: wręcz dyktatora w swojej uczciwości.
Cytować
-1 #65 Coś kręcisz 2018-06-07 13:19
Cytuję Brewik:
Czy to ważne kto zostanie prezydętem tego miasteczka? Przecież tu rządzi nie władza miasta lecz grupa biznesowa usadowiona za kulisami tego wszystkiego. Ma ona pieniądze, posady, kontakty, i zdolna jest wpływac na kierunki rozwoju miasta. Władza może co najwyżej zajmowac się dziurawymi ulicami i chodnikami, wycinką drzew, koszeniem trawy itp. przyziemnymi sprawami. Rzeczy podstawowe, czyli decydowanie o rozwoju miasta leżą w gestii biznesu. I ta wpływowa grupa zdecyduje o tym kto prezydentem zostanie. Już doszli do wniosku, że Mieczkowska jest kandydatem miałkim o niewielkich szansach na sukces, dlatego pojawił się nowy kandydat, który utrzyma dotychczasowy trend, a to z tego powodu, że jest łasy na pieniądze i urządzenie się, co pokazał w dotychczasowej działalności.
Pytanie: dlaczego mówi się i dyskutuje o nazwiskach kandydatów a mowy nie ma o ich zamiarach. Ale wszyscy wiedzą o co chodzi, temat ten jest w domysłach i szkoda słów na jego rozważanie. Znamy to od wielu lat i kadencji.

Grupa biznesowa zdecyduje, kto będzie prezydentem Kołobrzegu ? To się uśmiałem, a niby w jaki sposób ? Przekupi mieszkańców ? Bo to oni głosują w wyborach, a nie jakaś grupa biznesowa :D Jakby to było takie łatwe, jak piszesz, to w Polsce w wyborach ogólnokrajowych by nie wygrało PiS, bo pewnie przez dwie kadencje POowczyki zbratali się już dawno z biznesikiem, a tu nagle rypło i ludzie wybrali PiS :-)
Cytować
+2 #66 na pulsie 2018-06-07 13:23
Cytuję Wisia:
Tyle komentarzy, tyle jadu, tyle zawiści... Każdy z Was, atakujących, też może podać swoją kandydaturę, każdy z Was też może mieć szansę bycia prezydentem miasta. KTO wam broni???? Ale ciekawe, w jaki sposób każdy z Was zareagowałby na takie komentarze, którymi to Wy jesteście autorami, Wy- potencjalni kandydaci na prezydenta? Każdy kandydat w mieście musi być, przy waszym nastawieniu do ludzi, silny. Ciekawe, jak byście reagowali, gdyby Wasi sąsiedzi, koledzy, znajomi i nieznajomi, oceniali Was, oczerniali, kpili, szydzili tylko dlatego, że postanowiliście kandydować? A wydawałoby się, że mało kto Was zna.... Kołobrzeg to małe miasto. Tu wszyscy się znają. Dowiedzielibyście się wtedy wielu ciekawych historii o sobie i swojej rodzinie. Ciekawe, czy byłoby Wam wtedy miło i czy nadal chcielibyście być szefem miasta, w którym są tacy mili mieszkańcy....?????

O co chodzi?
Cytować
+13 #67 Sebastian od dawna W 2018-06-07 13:23
Jak ja nam wszystkim strasznie współczuję.
Koalicja PO i reszty ma dla nas taki wybór:
albo chorągiewkę (J. Woźniak) albo wstążkę (A. Mieczkowska).
Dramat !
Cytować
+17 #68 UM 2018-06-07 13:30
Jeśli ktoś myśli, że jak Gromek ma znajomych i oni hurtem pójdą na wybory zagłosowac na niego (gdziekolwiek będzie startował) oraz na wybrankę na prezydenta z tej ich koalicji, to jest w grubym błędzie. Są osoby, z którymi on rozmawia na ulicy, śmieje się itp. itd., a oni wcale nie zamierzają na niego głosowac ! :D :D :D
Cytować
+11 #69 j 2018-06-07 16:07
Przestancie sie napinac ,to stara taktyka PO pojawia sie konkurent ktory moze zagrozic wiec wysyla sie w boj rudego ktory za intratne stanowisko w 2 turze przekazuje glosy na wstazeczke i sprawa pozamiatana ,a uklad sie nie zmienia.
Cytować
-5 #70 hiena w amoku 2018-06-07 16:46
Zmien taktyke Hyzy Ruju
Ta hieny oslizgla taktyka
juz zdemaskowana jest .
Przypomninasz generala , ktory koncentrjac sie na niebywalej zwierzecej pazernosci i repetowaniu taktyki zapomniales o CELU.
.
A nie mowilem jedz lyzka mala bo udlawisz sie i zdechniesz razem z Marna Merylajn + 3 ryze bekarty 3 × 500 + :-|
Cytować
-2 #71 Synekurus Nygus Cwejter Dlugawy 2018-06-07 18:49
Jako wnuk dziada z NKWD od Marnej Merylajn i ludzka hiena tudziez kablarz genetyczny .
Podkablowaj jo Dlugi Cweter.
Byly juz Vice Rudy syna pana Czepulonisa .
Dzialacza katolickiego .
Podkablowal jo do prokuratury Koszalinskiej syna Pana Czepulonisa.
Bo protestowal ow mlody czlowiek przed kolobrzeskim ratuszem. , Mlody patriota , maturzysta w slusznej sprawie.
By nie sprowadzac do Kolobrzegu WiSSimullachow sniadolicych zamachowcow , gwalcicieli i rozczeniowcow.
Jednego wiSSimullache udalo mnie sie jednako Dlugiemu Cwetru tu przemycic .
Nawet dalem mu meble i mieszkanie bo " napisol list "
Dalem tej WiSSilasze oczywiscie z puli kolobrzezan ( NESWOJE )
Bom przeco ewropijejczyk :oops: bezkregowczyk moralne dno :oops:
Tak , jak miast dac kolobrzeskim
ZASLUZONYM HONOROWYM KRWIODAWCOM
bezplatne bilety na autobusy MZK .
by ulatwic im oddawanie krwi .
O co zabiegali sami lekarze Szpitala w Kolobrzegu ( dokumenty caly ich plik w dyspozycji PIS)
Dalem je .....mlodym potomnym nazi od Eryki Sztajnbach , bogatym dzieciom holendrow, francuzow, anglikow .
Otom ja caly ja jadro ciemnosci i zepsucia moralnoetyczneho .
Sluga Szatana i Sorosa w FeSStung :-|
Amen . :sad:
Cytować
+7 #72 Brewik 2018-06-07 18:54
Ano zobaczymy, kto będzie miał większe banery i w większej ilości. Całe frontony budynków będą obklejone facjatą kandydata jedynie słusznego, na którego warto dać pieniądze czyli zainwestować. Ćwiczymy to od wielu lat i okazuje się, że wygrywa wybory ten kto bardziej się obwiesi, a na to ktoś musi dać pieniądze. Wiadomo kto...
Cytować
0 #73 Synekurus Nygus Cwejter Dlugawy 2018-06-07 19:01
Kupa Siku Sranec trzyli Kamienny Szaniec w czolowce :cry: !
Cytować
+9 #74 miro 2018-06-07 19:05
tak słabego kandydata nie było,prawda w artykule jest oczywista
dla siebie i do siebie
lustro prawdę powie
Cytować
+10 #75 Rów 2018-06-07 23:20
Wstążka ma już kampanię ponad rok czasu, a mój sąsiad pyta, kto to k... jest?
Cytować
+4 #76 socjolog genetyk 2018-06-08 06:52
Co ryze to oslizgle & falszywe.
Najgorsze ze splodzil trojce ryzych bekartow 3× 500 + z genen dziada z NKWD..
Ktore to potworki. , jesli wczesniej nie zutylizuje sie jeich .
Za pare lat beda klopotem dla miasta i mieszkancow .
Tak jak teraz z Rudym taty
Cytować
+6 #77 Logik 2018-06-08 09:57
ENTLICZEK PENTLICZEK
WYBORCZY STOLICZEK
alfabetycznie
Maciej B -TABULA RASA
Zbigniew Antoni B - DOWOZICIEL WYBORCÓW
Anna M - BARBI
Jacek W - OBROTOWY
KTO Z|KIM GRA I PRZECIW KOMU?
NAD WSZYSTKIM CZUWA
GOSPODARZ DOMU
Jeżeli sondaże będą wskazywały, ze wygra osoba która zajrzy do kartonów finansowych miasta to
to się "poświęci" i sam wystartuje
Cytować
+2 #78 Rezydent Juda 2018-06-08 11:15
W obecnej sytuacji MACIEJ BAJSEROWICZ
majacy zaplecze w

RZADZIE DOBREJ ZMIANY -

nasza ukochana Beata m in
Jest gwarantem przewietrzenia Kolobrzegu ze smrodu.
Jaki wygenerowal kryminalista Staszek Tregolaszek Gie od kanapek a jeho wierny uczen Grzmotek i z WSI TeSSimir a
reszta szumowiny
Oby tylko Bajserowicza nie zagarnella zydowsko- ukrainska frakcja PIS ( banderowcy )
Frakcja , co biega jak bezkregowe pajace w jarmulkach i SSie obrijezany fallus pejsatem .
Tacy jak dudek i morawiec Dwuzydziany POloka co skundlili sie jakoby te Szabasgoje np Vicerudy czy Grzmotek kmiotek na lokalnem rynku . fe obrzydliwosc :oops: :oops: :oops: :oops:

google - wpisz morawiecki nna szabasowej kolacji u danielsa
Cytować
+12 #79 Jan23 2018-06-08 12:25
Najbardziej niewiarygodny łobuz polityczny w Kołobrzegu.
Cytować
+12 #80 obserwator20 2018-06-08 13:10
Właśnie Woźniak pokazał swoją prawdziwą twarz, lojalny i uczciwy!! hahahaha!!! Gratuluję panu, że może pan tak patrzeć na siebie w lustrze!!
Cytować
-2 #81 segg 2018-06-08 13:20
Cytuję obserwator20:
Właśnie Woźniak pokazał swoją prawdziwą twarz, lojalny i uczciwy!! hahahaha!!! Gratuluję panu, że może pan tak patrzeć na siebie w lustrze!!


tak lojalny jak PO rok temu w lipcu kiedy chcialo go odwolac?
Cytować
+2 #82 Szambonurek z PO burek 2018-06-08 13:32
Blad taktyczny ze nie odwolano oslizglej smierdzacej szui .
Dzis bylby tam , gdzie miejcse jego - w rynsztoku albo w szambie
Nygus Rudy wart :
- Grzmota Kmiota ,
- a ten Huka ten z kolei
- Staszka Krymninalisty Tregolaszka od kanapek , a ony
- wnukowi dziada z SS Donne TfuSSk Lokajowi europy POchwolizu Makrelli agentki KGB .
Kupa szajse jak Kamienny Sranec Puszka Pandory SZAMBO
Alez daje PO nosdrzach :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Cytować
+10 #83 Maciejewki 2018-06-08 15:46
"Umówmy się, było wiadomo, że lojalność nigdy nie była najmocniejszą stroną Woźniaka. Cała jego dotychczasowa droga polityczna wskazuje na to, że to człowiek, który ma duże ambicje polityczne i myśli przede wszystkim o swoich potrzebach. W razie czego dogada się z też każdym, kto zaoferuje więcej. Chyba jednak chcieliśmy wierzyć, że tym razem będzie uczciwie – mówi anonimowo jeden z polityków. Sam prezydent Gromek nie chce natomiast szeroko komentować sprawy...." I to jest sedno sprawy! Kręgosłup wygina się w te strony gdzie są konfitury
a "honor" jako pojęcie nie istnieje!
Cytować
+6 #84 Umowa 2018-06-08 18:28
Umowny sie
.Hiena ociekajaca truchlem , padlina i skrzepami gnijacej krwi i zielonej ze starosci ropy .Nigdy nie bedzie tygrysem.
A kto urodzil sie penisem z krwi i kosci dziadka z NKWD
Nie zejdzie skowronczykiem :-x
Cytować
+3 #85 Krol Hadesu 2018-06-09 07:42
Wozniak jest dobry chlopak ale jest jedno ALE . :sad:
Za dlugo zyje :-|
Ot co :-?
Cytować
+4 #86 Krzywynos 2018-06-09 07:52
Dlaczego jo lat temu 50 nie zabiegala o selektywne skrobanie miotu nosicieli genu NKWD.
Jaka jo byla glupio. :oops:
Teroz FeSStung Grzmotka i Anny od Miecza ma klopoty beze mnie. :oops:
HosPOdzin POmylujte
O Sallam Allejkum Wa Allejkum Sallam :zzz
Cytować
+12 #87 Janina typowa 2018-06-09 08:33
"schronisko to nie Hilton", kołobrzeski "król patoli", horagiewka na wietrze wydarzeń. Z kolegą Kusiem próbowali zwojowac Kolobrzeg. Biorący udział w zamknięciu swietnego przedszkola sto na radomskiej. Bez morale, bez charakteru, bez wiedzy... Dramat! Do koryta tylko ciągną. Zlikwidować całe PO i SLD
Cytować
+12 #88 Janina typowa 2018-06-09 08:42
I jeszcze jedno... Woźniak show "ludzie zaczepiali mnie na ulicy, apelując aby zdecydował sie na ten krok" - zaczynamy akcję "Jacek na kasę do Biedronki" ciekawe czy wysłucha głosu ludu.
Cytować
+2 #89 Kon Troi w Kolobrzegu 2018-06-09 13:20
A jak bylo z ukladem Dlugiej Cwetry z pejsatem
.Jurgeltnika Patria Colaboratia Vicerudy jako ode szkolnictwa .
Wzorujac sie na Szabasgoju i niedojdzie Glinskiem co dal 100 milionow z .mojej kieszeni na maceczety syjonistow .
Viceryzy z budzetu miasta zamierzal pedzac mlodych Polakow KOLOBRZEZAN ze szkol na obowiazkowe wycieczki do.
PATRIA COLABORATIA piejacego peany germanskiemu plemieni mordercow co 2 razy wywolalo wojne swiatowa .
Ot i cala szuja sluga POnow trojga Sorosy Eryki S i Makrelli z KGB
Colaboratia z dotacji Eryki Sztajnbach i pejsatej Sorosy
Zdrajcow za jaja i w dyby przed KLOBRZESKI RATUSZ
Cytować
+7 #90 pytający człowiek 2018-06-09 16:10
Tak się zastanawiam, ilu z tu komentujących ruszy siedzenie i pofatyguje się do lokalu wyborczego, by oddać swój głos na wybranego przez siebie kandydata. Dlaczego w Polsce w czasie wyborów jest tak niska frekwencja wyborcza?
Cytować
-1 #91 obrijezan 2018-06-09 17:20
Wysoka frekwencja powoli .
Bedzie kiedy Polska rzadzic przestana niemcy hitlerowcy i ich wielbiciele , rijezuny banderowskie Szuczewycza i ich laskociagi nekrofille Kuchcinskie .
Oraz pejsaci syjonisci z Holokaust Industri chandlarze "mydlem "
oraz bezkregowe Dwuzydziany POloka w jarmulkach lizacy obriezany fallus pejsatem :oops:

google - wpisz : dr ewa kurek dwuzydzian polaka .dlaczego polacy tak sie skundlili . :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Cytować
+4 #92 Zalatoj 2018-06-09 17:36
Rudy leb :D
Rude brwi :lol:
Rude rzesy :-)
Rude wasy ;-)
Ryda broda 8)
Wlosy lonowe toze rude :-|
Otom ja judasz :oops: :-*
Grajacy va banque :oops:
Na oblude . :sad:
Cytować
+1 #93 Rezydent Juda 2018-06-10 08:46
Moja modlitew do Guru : :o

Jaroslaw Polske zbaw :-?
Nie biegaj jednako
W jarmulce ty luju
Bo dostaniez
Goracem rozgrzanem
Lancuszkiem PO mosznie
A Hjuju :-*
google - wpisz : baneryzm plk niewinski
Cytować
+2 #94 Dlugi Cweter 2018-06-10 15:59
Jak wyhram wybor. :o
Proszem o zgrzewke sluzbowych CWETROW KROTKICH ( szort ) :-?
Bozem dlugich sie nanaszal sie :sad:
Ot co :-*
Cytować
+3 #95 Obser 2018-06-11 18:31
Przypominam że tego Pana wyrzucił ze stanowiska dyrektora Zarządu Portu Morskiego prezydent Błaszczuk po kontroli przeprowadzonej przez Urząd Miasta która wykazała szereg nieprawidłowości w zarządzaniu i gospodarowaniu mieniem Portu. Wożniak miał szczęście że nie było wtedy "dobrej zmiany" bo ne skończyło by się tylko na zwolnieniu.
Cytować
-2 #96 osowa 2018-06-12 19:33
Cytuję Krol Hadesu:
Wozniak jest dobry chlopak ale jest jedno ALE . :sad:
Za dlugo zyje :-|
Ot co :-?

CZY TO GROŹBA ??
Cytować
0 #97 Krol Hadesu 2018-06-13 08:35
GROZBA
To i owszem
Panoszenia sie idei szuizmu i zgnilizny moralnej Ryzej Dlugiej Cwetry w FeSStung Kolobrzegn :o
Cytować
0 #98 Bobek1988 2018-11-03 19:42
Cytuję Loly:
Nikt zwiazany z kolobrzeskimi do Wozniaka nie pojdzie. Kolobrzescy to monolit, twardy jak skala!

I tak zaraz go zamkną... Schronisko to nie scheraton, Woźniak to nie prezydent...
Cytować
Dodaj komentarz
Komentarze na portalu e-KG.pl są własnością ich twórców. Kołobrzeski Serwis Informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie.
Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za obraźliwy lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: redakcja@e-kg.pl