Jest ciąg dalszy wątpliwej afery w sprawie otwarcia ostatniego etapu kołobrzeskiej obwodnicy. GDDKiA zawiadomiła organa ścigania o naruszeniu przepisów o ruchu drogowym przez władze miasta Kołobrzeg. Poszło o uroczyste otwarcie... otwartej już drogi.

O całej sprawie pisaliśmy w ubiegłym tygodniu. Przypomnijmy; po uroczystym przecięciu wstęgi przez prezydenta Janusza Gromka na ostatnim odcinku kołobrzeskiej obwodnicy, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, wysłała do mediów list. Instytucja poinformowała, że uroczystość była niezgodna z prawem, ponieważ doprowadziła, na około 20 min., do wstrzymania ruchu na otwartej, dwie godziny wcześniej, drodze. Już wówczas, rzecznik GDDKiA Mateusz Grzeszczuk, poinformował, że instytucja zamierza przeanalizować sytuację pod kątem prawym i poinformować o sprawie odpowiednie służby.

Tak też się stało. Sprawą będzie zajmować się obecnie, poinformowana przez Generalną Dyrekcję, policja. - Czekamy więc na mandat – mówi, nie bez złośliwości, Michał Kujaczyński, rzecznik Urzędu Miasta. Urzędnik uważa, że cała sytuacja jest kuriozalna. - Jesteśmy administratorem tej drogi, a GDDKiA została powiadomiona o planowanej uroczystości, jej przedstawiciele nie chcieli wziąć jednak w niej udziału. Niczego nie robiliśmy po cichu, bez wiedzy inwestora. Mieliśmy prawo, jako zarządca, do tego, aby tę drogę, tak bardzo wyczekiwaną przez kołobrzeskich kierowców, uroczyście otworzyć – twierdzi Kujaczyński. Urzędnik dodaje, że miasto czeka na dalszy rozwój wypadków.

Innego zdania są przedstawiciele państwowej instytucji. W przesłanym do kołobrzeskich redakcji i opublikowanym na naszym portalu liście, Grzeszczuk informuje, że droga została zamknięta i uroczyście otwarta bez wiedzy GDDKiA, która z kolei zarządza na niej ruchem.

Poza kuluarami mówi się o politycznym aspekcie całej sprawy i z pewnością, przed wyborami samorządowymi, nie są to informacje wymyślone. Warto wspomnieć, że urzędnicy obu instytucji porozumiewają się ze sobą przez media. - Nie otrzymaliśmy dotychczas żadnego pisma ani powiadomienia w tej sprawie. O wszystkim dowiadujemy się z mediów – mówi Michał Kujaczyński.

Na szczęście spór o otwarcie drogi w żaden sposób nie dotyka jej użytkowników, czyli kierowców, którzy bez przeszkód mogą korzystać z tak ważnej inwestycji. Przypominamy: obwodnica była budowana w trzech etapach – dwie pierwsze budowało, przy unijnym dofinansowaniu, miasto, trzeci i ostatni etap dokończyła Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.
Komentarze  
+76 #1 jasIO 2018-07-09 13:32
Jaki mandat, aresztowac.na trzy miesiace .
Cytować
+75 #2 robi z najrobi 2018-07-09 13:33
A gonić te towarzystwo wzajemnej adoracji
Cytować
-47 #3 Tex 2018-07-09 13:44
Szczerze, to nie głosowałem na PIS w ostatnich wyborach, a i w przyszlych nie zamierzam. Czy zatem, będąc tzw "drugim sortem" mogę z tej drogi korzystać czy też może narażam się na mandat...?
Cytować
+39 #4 N I K 2018-07-09 14:14
Rozgrywki polityczne bo jedni i drudzy chcą się lansować przed wyborami - bierzcie się do roboty a nie pozory stwarzacie przy zdjęciach. Prezydencie Kamienna jest do roboty wraz z mostem na Młyńskiej i drugą częścią Jedn. Narodowej. Starosto co z dalszą częścią Zdrojowej . Co z połączeniem Myśliwskiej z Jagiellońską /Unii Lubelskiej. Można by było dużo tego wypisywać.
Cytować
+37 #5 Bezpartyjny 2018-07-09 14:15
Urzędnicy zamknęli drogę bezprawnie . Nic nie uprawniało ich do zamknięcia nawet juźeli są administratorem drogi. Decyzja skierowanie sprawy na policję jest zasadne.
Cytować
+23 #6 starszy specjalista 2018-07-09 14:22
Pan Kujaczyński o wszystkim dowiaduje się z tzw. mediów.To dziwne.POwinien mieć takie informacje od swojego zwierzchnika, chyba wie kiedy jego szef ma urodziny i co robi, albo zrobi z tej okazji.Czy strażnicy miejscy brali w tym udział?Jeśli tak, to również oni złamali prawo i należą się im mandaty!
Cytować
+30 #7 Bulion 2018-07-09 14:41
Czy towarzystwo wzajemnej adoracji w postaci tej egzotycznej koalicji z PO-owcami na czele nie rozumie, że się kompromituje ?
1. Zawłaszczyli budżetówkę dla swoich (tj. pociotek wszelkiej maści, radnych itp. itd.) rozdając budżetowe stołki nie tylko te z najwyższego świecznika, ale również te przeciętne typu inspektor czy specjalista.
2. Nie mają żadnego pomysłu na przyciągnięcie tu inwestorów (albo nie mają chęci tego robić).
3. Wymyślili sobie w swojej wyobraźni stworzenie z Kołobrzegu istnego raju wypoczynkowego, a my Kołobrzeżanie mamy pracować za grosze w sektorze turystycznym, no bo przecież budżetówka ze spółeczkami na czele niedostępna dla plebsu.
4. Wybudowanie kilku bloków socjalnych / komunalnych oraz poczynienie jakiś tam inwestycji (jak na bogate miasto - opłata klimatyczna, dopłaty unijne) to żaden wielki wyczyn, to raczej zwykłe podstawy zarządzania miastem.
5. I teraz jeszcze panicznie bojąc się przegranej kurjozalnie latają od wydarzenia do wydarzenia, lansują się, przecinają wstęgi.
Czy jest choć jeden powód, dla którego mógłbym głosować na to towarzystwo wzajemnej adoracji ??? Moja odpowiedź STANOWCZE NIE !!! I niech nikt nie pisze o rozwoju miasta za Gromka, bo na litość, czy mamy być wdzięczni, że prezydent czyni inwestycje mając dobry budżet ?
Cytować
+4 #8 Fiodor 2018-07-09 14:44
Obie strony siebie warte,żenada.Jak dzieci.
Cytować
+2 #9 Balon w oblokach 2018-07-09 15:21
" mielysmy prawo "
to wyPOwiedz niedorzecznika Zasromioneho Sromka .
Ktory sposobem POjmowania rzeczywistosci zarazil sie od szarej gesi z mozgiem pisklaka Sromkiem Vel Grzmotkiem .
Resocjalizacja Grzmotka wraz z Stanleyem Gawlowskiem
w Zalladzie Karne wew Czarne.
Bedzie okazja do zglebienia tajnikow Kodeksu Karnego i Kodeksu Postepowania Karnego.
Jak i sprowadzi nadety balon Dwuzydzian POloka Sromek
z chmur na ubita glebe :sad:
Cytować
+16 #10 starszy specjalista 2018-07-09 15:51
Cytuję Bulion:
Czy towarzystwo wzajemnej adoracji w postaci tej egzotycznej koalicji z PO-owcami na czele nie rozumie, że się kompromituje ?
1. Zawłaszczyli budżetówkę dla swoich (tj. pociotek wszelkiej maści, radnych itp. itd.) rozdając budżetowe stołki nie tylko te z najwyższego świecznika, ale również te przeciętne typu inspektor czy specjalista.
2. Nie mają żadnego pomysłu na przyciągnięcie tu inwestorów (albo nie mają chęci tego robić).
3. Wymyślili sobie w swojej wyobraźni stworzenie z Kołobrzegu istnego raju wypoczynkowego, a my Kołobrzeżanie mamy pracować za grosze w sektorze turystycznym, no bo przecież budżetówka ze spółeczkami na czele niedostępna dla plebsu.
4. Wybudowanie kilku bloków socjalnych / komunalnych oraz poczynienie jakiś tam inwestycji (jak na bogate miasto - opłata klimatyczna, dopłaty unijne) to żaden wielki wyczyn, to raczej zwykłe podstawy zarządzania miastem.
5. I teraz jeszcze panicznie bojąc się przegranej kurjozalnie latają od wydarzenia do wydarzenia, lansują się, przecinają wstęgi.
Czy jest choć jeden powód, dla którego mógłbym głosować na to towarzystwo wzajemnej adoracji ??? Moja odpowiedź STANOWCZE NIE !!! I niech nikt nie pisze o rozwoju miasta za Gromka, bo na litość, czy mamy być wdzięczni, że prezydent czyni inwestycje mając dobry budżet ?

No bulion zaczynasz dobrze mówić
Cytować
+19 #11 o jej 2018-07-09 15:56
....jesteśmy administratorem tej drogi,....to nie znaczy że sobie możecie z drogi robić prywatny folwark,takie chucpy to na grillu ,a i po godzinach pracy,należy sie po łapskach aż miło
Cytować
+8 #12 śpioch 2018-07-09 16:09
Cytuję Tex:
Szczerze, to nie głosowałem na PIS w ostatnich wyborach, a i w przyszlych nie zamierzam. Czy zatem, będąc tzw "drugim sortem" mogę z tej drogi korzystać czy też może narażam się na mandat...?

Nie jesteś drugim sortem i nigdy nie byłeś. Nie dołuj się, bo wpadniesz w depresję. Powtarzaj sobie codziennie po 100 razy przed snem - jestem pierwszy sort, jestem pierwszy sort, jestem pierwszy sort.... to działa. Będzie dobrze.
Cytować
0 #13 śpioch 2018-07-09 16:31
Cytuję śpioch:
Cytuję Tex:
Szczerze, to nie głosowałem na PIS w ostatnich wyborach, a i w przyszlych nie zamierzam. Czy zatem, będąc tzw "drugim sortem" mogę z tej drogi korzystać czy też może narażam się na mandat...?

Nie jesteś drugim sortem i nigdy nie byłeś. Nie dołuj się, bo wpadniesz w depresję. Powtarzaj sobie codziennie po 100 razy przed snem - jestem pierwszy sort, jestem pierwszy sort, jestem pierwszy sort.... to działa. Będzie dobrze.

Jednak to działa.! Dostałem już pierwszego minusa!
Cytować
+17 #14 PO 2018-07-09 16:57
Cytuję Tex:
Szczerze, to nie głosowałem na PIS w ostatnich wyborach, a i w przyszlych nie zamierzam. Czy zatem, będąc tzw "drugim sortem" mogę z tej drogi korzystać czy też może narażam się na mandat...?

Możesz też zamykać sobie drogę, jeżdzić w poprzek i pod prąd, bo kto PANOM zabroni.
Cytować
+16 #15 nikt 2018-07-09 17:10
Ależ oczywiście, zbliżają się wybory i "władza" musi się promować nawet przy tak zj...j inwestycji.
Cytować
+15 #16 starszy specjalista 2018-07-09 17:42
Jest taka stara tradycja, że przy odbiorze technicznym mostu wchodzi się pod jego obciążone przęsła przy obecności księdza z kropidłem.Grzmotek jednak wymyślił prywatne wyścigi samochodowe z okazji jego urodzin.Za coś takiego policja na całym świecie dałaby mu solidny mandat. A może Gromek vel Grzmotek wykupi dla siebie ten odcinek i będzie od nas PObierał opłaty?
Cytować
+15 #17 Mariusz Zygmuntowska 2018-07-09 17:50
hehe a nie mowilem.... Kołobrzeska amerykanka... my kochani podatnicy zaplacimy jak za skode... niech sie gromkowi wiedzie
Cytować
-11 #18 Marynarz 2018-07-09 17:52
Jedna wielka parodia i przepychanki polityczne. GDDKiA mówi że to ona jest zarządcą drogi, miasto mówi inaczej. Zobaczymy kto będzie ją odśnieżał w zimę albo zbierał krytykę za brak odśnieżania.
Tłumaczenie GDDKiA odnośnie zamknięcia drogi na 20 minut jest śmieszne. To co jak jest procesja Bożego Ciała to proboszcz też ma płacić mandat za zamknięcie drogi?
Cytować
-8 #19 WTF 2018-07-09 18:41
Cytuję Tex:
Szczerze, to nie głosowałem na PIS w ostatnich wyborach, a i w przyszlych nie zamierzam. Czy zatem, będąc tzw "drugim sortem" mogę z tej drogi korzystać czy też może narażam się na mandat...?

Człowieku, uważaj, bo PISowcy będą się na Tobie odrywać za słowa prawdy.
Cytować
-6 #20 WTF 2018-07-09 18:43
Cytuję Bezpartyjny:
Urzędnicy zamknęli drogę bezprawnie . Nic nie uprawniało ich do zamknięcia nawet juźeli są administratorem drogi. Decyzja skierowanie sprawy na policję jest zasadne.

Jak Ty jesteś bezpartyjny... Pozdrowienia dla twojego szefa "Mao".
Cytować
-5 #21 Wasz Szef 2018-07-09 18:48
Cytuję Bulion:
Czy towarzystwo wzajemnej adoracji w postaci tej egzotycznej koalicji z PO-owcami na czele nie rozumie, że się kompromituje ?
1. Zawłaszczyli budżetówkę dla swoich (tj. pociotek wszelkiej maści, radnych itp. itd.) rozdając budżetowe stołki nie tylko te z najwyższego świecznika, ale również te przeciętne typu inspektor czy specjalista.
2. Nie mają żadnego pomysłu na przyciągnięcie tu inwestorów (albo nie mają chęci tego robić).
3. Wymyślili sobie w swojej wyobraźni stworzenie z Kołobrzegu istnego raju wypoczynkowego, a my Kołobrzeżanie mamy pracować za grosze w sektorze turystycznym, no bo przecież budżetówka ze spółeczkami na czele niedostępna dla plebsu.
4. Wybudowanie kilku bloków socjalnych / komunalnych oraz poczynienie jakiś tam inwestycji (jak na bogate miasto - opłata klimatyczna, dopłaty unijne) to żaden wielki wyczyn, to raczej zwykłe podstawy zarządzania miastem.
5. I teraz jeszcze panicznie bojąc się przegranej kurjozalnie latają od wydarzenia do wydarzenia, lansują się, przecinają wstęgi.
Czy jest choć jeden powód, dla którego mógłbym głosować na to towarzystwo wzajemnej adoracji ??? Moja odpowiedź STANOWCZE NIE !!! I niech nikt nie pisze o rozwoju miasta za Gromka, bo na litość, czy mamy być wdzięczni, że prezydent czyni inwestycje mając dobry budżet ?

Jeśli na otwarcie przyjechałby Jarek, to chyba wykupiłbyś wszystkie kwiaty z kwiaciarni.Cytuję śpioch:
[quote name="Tex"]Szczerze, to nie głosowałem na PIS w ostatnich wyborach, a i w przyszlych nie zamierzam. Czy zatem, będąc tzw "drugim sortem" mogę z tej drogi korzystać czy też może narażam się na mandat...?

Nie jesteś drugim sortem i nigdy nie byłeś. Nie dołuj się, bo wpadniesz w depresję. Powtarzaj sobie codziennie po 100 razy przed snem - jestem pierwszy sort, jestem pierwszy sort, jestem pierwszy sort.... to działa. Będzie dobrze.[/quote
Chyba klęcząc przed portretem Jarka
Cytować
-3 #22 Pizza 2 2018-07-09 18:50
Cytuję śpioch:
Cytuję śpioch:
Cytuję Tex:
Szczerze, to nie głosowałem na PIS w ostatnich wyborach, a i w przyszlych nie zamierzam. Czy zatem, będąc tzw "drugim sortem" mogę z tej drogi korzystać czy też może narażam się na mandat...?

Nie jesteś drugim sortem i nigdy nie byłeś. Nie dołuj się, bo wpadniesz w depresję. Powtarzaj sobie codziennie po 100 razy przed snem - jestem pierwszy sort, jestem pierwszy sort, jestem pierwszy sort.... to działa. Będzie dobrze.

Jednak to działa.! Dostałem już pierwszego minusa!

To masz jeszcze jednego
Cytować
+13 #23 struna 2018-07-09 19:23
Kujaczyński nie chodzi o twieranie drogi tylko że żeście nam ta drogę zamknęli, zajmijcie się swoją promenadą i tam sobie otwierajcie fontanny i piaskownice.
Cytować
+2 #24 śpioch 2018-07-09 19:36
Cytuję Pizza 2:
Cytuję śpioch:
Cytuję śpioch:
Cytuję Tex:
Szczerze, to nie głosowałem na PIS w ostatnich wyborach, a i w przyszlych nie zamierzam. Czy zatem, będąc tzw "drugim sortem" mogę z tej drogi korzystać czy też może narażam się na mandat...?

Nie jesteś drugim sortem i nigdy nie byłeś. Nie dołuj się, bo wpadniesz w depresję. Powtarzaj sobie codziennie po 100 razy przed snem - jestem pierwszy sort, jestem pierwszy sort, jestem pierwszy sort.... to działa. Będzie dobrze.

Jednak to działa.! Dostałem już pierwszego minusa!

To masz jeszcze jednego

Dziękuje. Muszę przyznać, że chojny jesteś. Tak, przy okazji ,możesz mi doożyć 60 groszy, na bułkę?
Cytować
+7 #25 obser-wator 2018-07-09 20:50
Bicie piany w politycznym szambie.
Cytować
+21 #26 Obser 2018-07-09 21:43
Jakie miasto czeka na mandat , z wlasnej kieszeni powinni pokryc Te osoby ktore tam uczestniczyly i ktore zamknely otwarta juz droge . Dlaczego pieniadze maja isc z naszych podadkow . Niech placa z wlasnej kieszeni za glupote
Cytować
-13 #27 Roch 2018-07-09 22:44
Kapusie
Cytować
-16 #28 aktywne pisowskie trolle 2018-07-09 22:58
dbają, żeby głos rozsądku nie miał poparcia. Od razu widać, że towarzystwo składa się z życiowych nieudaczników, którzy nie mają nic lepszego do roboty, tylko bulgotać jadem na forach :-))) Można im zrobić dobrze np. otwierając fantastyczny skrót na Grzybowo/Dźwirzyno/Szczecin, ale oni i tak znajdą pretekst, żeby pluć, syczeć i obrażać każdego, który coś w życiu osiągnął. A wszystko z zawiści, bo sami niewiele sobą reprezentują. Strzelam w ciemno, że większość ma nadwagę, auto rocznik 2003 i wykazuje brak zainteresowań.
Cytować
+1 #29 Ale o co siem rozchodzi 2018-07-09 23:01
To jo mom grac czy niegrac kurrwwa jeho macc :o
Smrodek , Sromek Czy Grzmotek jest pierwsza postacia w tym teatrum czy moze jest jak Trojca Snieta . :-?
Trzy w jednem :-*
Cytować
+8 #30 Jeremi W. 2018-07-09 23:26
Chlory nie wiedzą jak należy prowadzić politykę
żeby się promować z godnością z wagą na etykę
a że wstydu nie posiadają bo o wygodę dbają
i sprawy z tego sobie nie zdają że nas prezentują
dlatego mieszkańcy im podziękują bo chlorami się nie
czują .
Cytować
+9 #31 zapomniane schody nad torami 2018-07-10 02:12
Cytuję N I K:
Rozgrywki polityczne bo jedni i drudzy chcą się lansować przed wyborami - bierzcie się do roboty a nie pozory stwarzacie przy zdjęciach. Prezydencie Kamienna jest do roboty wraz z mostem na Młyńskiej i drugą częścią Jedn. Narodowej. Starosto co z dalszą częścią Zdrojowej . Co z połączeniem Myśliwskiej z Jagiellońską /Unii Lubelskiej. Można by było dużo tego wypisywać.

Czy o nas zapomniano, pytają schody nad torami? One też są wizytówką miasta, to tak jakby ci ze świecznika ubrali się w te kratkowane garniturki spod których wyłażą poszarpane kołnierzyki, mankieciki, a spod nogawek opadają rozciągnięte i poszczępione dziurawe skarpety. Wstyd to mało, tam jest zagrożenie życia i zdrowia użytkowników tych schodów.proponuję tak jak na tej obwodnicy, przejdźcie się panowie w tym składzie po tych schodach tam i z powrotem tak z 3 lub 5 razy, może dotrze do was sukces waszego rządzenia przez te 8 lat. Dotyczy to głównie i prezydenta i starosty, który na odchodnym coś obiecał w tej sprawie, czego nie dopilnował.
Cytować
+6 #32 zapomniane schody nad torami 2018-07-10 02:23
Być powinno napisane: postrzępione nogawki.
Nie powinny być postrzępione kołnierzyki i mankiety, a schody powinny zapewniać bezpieczne poruszanie się użytkownikom.
Cytować
+12 #33 Bulion 2018-07-10 07:55
Cytuję Marynarz:
Jedna wielka parodia i przepychanki polityczne. GDDKiA mówi że to ona jest zarządcą drogi, miasto mówi inaczej. Zobaczymy kto będzie ją odśnieżał w zimę albo zbierał krytykę za brak odśnieżania.
Tłumaczenie GDDKiA odnośnie zamknięcia drogi na 20 minut jest śmieszne. To co jak jest procesja Bożego Ciała to proboszcz też ma płacić mandat za zamknięcie drogi?

Myślenie tobie nie wychodzi widać. Procesja jest z góry z dużym wyprzedzeniem ustalona, a to było praktycznie bezprawie. To tak jakby przeciętny Kowalski też sobie zablokował drogę i przeciął wstążeczkę. Dotarło ?
Cytować
+9 #34 Bulion 2018-07-10 08:04
Cytuję aktywne pisowskie trolle:
dbają, żeby głos rozsądku nie miał poparcia. Od razu widać, że towarzystwo składa się z życiowych nieudaczników, którzy nie mają nic lepszego do roboty, tylko bulgotać jadem na forach :-))) Można im zrobić dobrze np. otwierając fantastyczny skrót na Grzybowo/Dźwirzyno/Szczecin, ale oni i tak znajdą pretekst, żeby pluć, syczeć i obrażać każdego, który coś w życiu osiągnął. A wszystko z zawiści, bo sami niewiele sobą reprezentują. Strzelam w ciemno, że większość ma nadwagę, auto rocznik 2003 i wykazuje brak zainteresowań.

Ludzie wielokrotnie już pisali co im się kompletnie w rządach PEŁOwców kołobrzeskich nie podoba, na czele z totalną prywatą dotyczącą zawłaszczania stanowisk w budżetówce (dostać się do urzędu lub spółki bez pleców graniczy z cudem!!!), poprzez brak jakichkolwiek perspektyw dla ludzi młodych, poprzez brak pozyskiwania jakichkolwiek inwestorów, poprzez fuszerne inwestycje. A jak chcesz znaleźć nieudacznika zyciowego to spójrz w lustro, bo zapewne nie klaszczesz im tak bez powodu. Rozsądek to ostatnia rzecz jaką można u ciebie poszukać !!!
Cytować
-3 #35 GOGO 2018-07-10 09:21
Wes sie swirze do ROBOTY.I bedzie OK.
Cytować
-7 #36 aktywne pisowskie trolle 2018-07-10 09:44
Cytuję Bulion:
Cytuję aktywne pisowskie trolle:
dbają, żeby głos rozsądku nie miał poparcia. Od razu widać, że towarzystwo składa się z życiowych nieudaczników, którzy nie mają nic lepszego do roboty, tylko bulgotać jadem na forach :-))) Można im zrobić dobrze np. otwierając fantastyczny skrót na Grzybowo/Dźwirzyno/Szczecin, ale oni i tak znajdą pretekst, żeby pluć, syczeć i obrażać każdego, który coś w życiu osiągnął. A wszystko z zawiści, bo sami niewiele sobą reprezentują. Strzelam w ciemno, że większość ma nadwagę, auto rocznik 2003 i wykazuje brak zainteresowań.

Ludzie wielokrotnie już pisali co im się kompletnie w rządach PEŁOwców kołobrzeskich nie podoba, na czele z totalną prywatą dotyczącą zawłaszczania stanowisk w budżetówce (dostać się do urzędu lub spółki bez pleców graniczy z cudem!!!), poprzez brak jakichkolwiek perspektyw dla ludzi młodych, poprzez brak pozyskiwania jakichkolwiek inwestorów, poprzez fuszerne inwestycje. A jak chcesz znaleźć nieudacznika zyciowego to spójrz w lustro, bo zapewne nie klaszczesz im tak bez powodu. Rozsądek to ostatnia rzecz jaką można u ciebie poszukać !!!

No oczywiście odezwał się uciśniony brakiem kariery, ale z kompetencji i umiejętności to pewnie tylko karta rowerowa. I to marzenie o pracy w spółce - typowe dla nieudacznika :-))) Każda miernota, która widzi winę wszystkich tylko nie własną, nigdy nie chce zrozumieć faktu, że jak się coś potrafi i jest się w tym dobrym, to cię robota sama znajdzie, od rzemieślnika po dyrektora. I tylko naiwniakom się wydaje, że bycie dyrektorem to taka prosta sprawa. To widać wszędzie. Te padające byznesy to właśnie działalność ludzi, którym się wydawało, że bycie dyrektorem to tylko rozkazywanie innym co mają robić. Naiwny prostaczku, nawet nie wiesz o czym marzysz. Szybko byś poleciał z dyrektorskiego stołka, albo prędzej czy później miałbyś prokuratora na karku. W sumie tak mi cię żal, że nie będę się nad tobą pastwić, i tak jesteś biedny - w przenośni i dosłownie. Pozdrawiam
Cytować
+6 #37 Bulion 2018-07-10 10:24
Do aktywne pisowskie trole:
PO-wcowy trollu. Widać że przyjęcie do wiadomości przez ciebie sprawdzonych faktów, że do budżetówki dostać się nie można z uwagi na "pociotkolandię" jest za ciężkie do ogarnięcia. Dlatego w tej kwestii nie będę się rozpisywał, nadmienię tylko, że na rynku pracy jest mnóstwo o wiele lepiej wykształconych osób nadających się do pracy budżetowej, ale niestety często przyjmowani są poplecznicy.
Po drugie - pozbądź się tej zidiociałej mentalności przypisywania komuś czegoś, co w ogóle nie miało miejsca. Bo czy ja gdziekolwiek pisałem że chcę być dyrektorem ? Zakodowałeś sobie w swoim chorym umyśle jakieś dyrdymały, może na V piętrze naszego szpitala oduczą cię dorabiania własnych zidiociałych teorii !!!
Po 3 - masz rację, wiele osób dobrze wykształconych podejmuje tu działalność gospodarczą. Robią to dlatego, że budżetówkę opanowały "pociotki" i dla tych osób nie ma już tam miejsca. Niestety wbrew pozorom działaność gospodarcza w Kołobrzegu ma jedynie sens, jeśli dysponuje się kapitałem.
Nie cierpię takich osób, które dostały pracę po plecach w budżetówce albo spółce, a jednocześnie śmieją się z innych że te podjęły działalność gospodarczą i im nie wyszło. Typowe myślenie "chama". Tacy jak ty nigdy nie powinni mieszkać w tym mieście, bo uczciwości to ty na oczy nie widziałeś i nie znasz zapewne tego pojęcia, aż żal że jesteś stąd !!!
Cytować
+8 #38 Bulion 2018-07-10 10:34
Do aktywne pisowskie trole:
I jeszcze jedno - napisz, gdzie pracujesz w budżetówce, jakie masz dobre koryto, abyśmy jak wygramy wybory pogonili ciebie stamtąd, wtedy na pewno z uśmiechem na twarzy otworzysz swoją działalność gospodarczą, a my pośmiejemy się, jak ją zwiniesz szybciej niż otwarłeś :lol: :lol: :lol:
Cytować
+6 #39 Pszemek 2018-07-10 11:18
Dobra tam, wg mnie wystarczająco im się oberwało po tym żenującym "pokazie", po co ta polityczna szopka z mandatem. Poparcie spadło - to ich najbardziej zabolało.
Cytować
-10 #40 Daria12323 2018-07-10 11:24
głosujemy na J.Wożniaka na wybory :roll: :roll:
Cytować
+9 #41 o jej 2018-07-10 11:44
Cytuję Daria12323:
głosujemy na J.Wożniaka na wybory :roll: :roll:

z rozumu obrana ? czy jak?
Cytować
-4 #42 aktywne pisowskie trolle 2018-07-10 13:09
Cytuję Bulion:
Do aktywne pisowskie trole:
I jeszcze jedno - napisz, gdzie pracujesz w budżetówce, jakie masz dobre koryto, abyśmy jak wygramy wybory pogonili ciebie stamtąd, wtedy na pewno z uśmiechem na twarzy otworzysz swoją działalność gospodarczą, a my pośmiejemy się, jak ją zwiniesz szybciej niż otwarłeś :lol: :lol: :lol:

Niepotrzebnie się tak zirytowałeś biedaku, tak się składa, że od ponad 5 lat prowadzę własną firmę założoną od zera a z budźetówką nie mam nic wspólnego. Powtarzam jeszcze raz, jak ktoś coś sobą reprezentuje, to robota się zawsze znajdzie, jak nie w firmie, to na własny rachunek. A nieudacznik zawsze ma powód do jęczenia - w budżetówce nepotyzm, własna firma wymaga kapitału itd. wiecznie jakiś problem. Tylko jęczenie, narzekanie i opluwanie innych jest łatwe. Do tego nie trzeba mieć kompetencji, ani doświadczenia.
Cytować
-2 #43 aktywne pisowskie trolle 2018-07-10 13:21
Cytuję Bulion:
Do aktywne pisowskie trole:
PO-wcowy trollu. Widać że przyjęcie do wiadomości przez ciebie sprawdzonych faktów, że do budżetówki dostać się nie można z uwagi na "pociotkolandię" jest za ciężkie do ogarnięcia. Dlatego w tej kwestii nie będę się rozpisywał, nadmienię tylko, że na rynku pracy jest mnóstwo o wiele lepiej wykształconych osób nadających się do pracy budżetowej, ale niestety często przyjmowani są poplecznicy.
Po drugie - pozbądź się tej zidiociałej mentalności przypisywania komuś czegoś, co w ogóle nie miało miejsca. Bo czy ja gdziekolwiek pisałem że chcę być dyrektorem ? Zakodowałeś sobie w swoim chorym umyśle jakieś dyrdymały, może na V piętrze naszego szpitala oduczą cię dorabiania własnych zidiociałych teorii !!!
Po 3 - masz rację, wiele osób dobrze wykształconych podejmuje tu działalność gospodarczą. Robią to dlatego, że budżetówkę opanowały "pociotki" i dla tych osób nie ma już tam miejsca. Niestety wbrew pozorom działaność gospodarcza w Kołobrzegu ma jedynie sens, jeśli dysponuje się kapitałem.
Nie cierpię takich osób, które dostały pracę po plecach w budżetówce albo spółce, a jednocześnie śmieją się z innych że te podjęły działalność gospodarczą i im nie wyszło. Typowe myślenie "chama". Tacy jak ty nigdy nie powinni mieszkać w tym mieście, bo uczciwości to ty na oczy nie widziałeś i nie znasz zapewne tego pojęcia, aż żal że jesteś stąd !!!

Przypominasz mi Misia Puchatka. Jak powszechnie wiadomo był to miś o bardzo małym rozumku :-)))) Piszesz bzdury. Jeśli masz dowody, że bez znajomości nie można dostać pracy w budżetówce, to idź z tym do prokuratury. A jeśli nie masz dowodów, to stul ust pąkowie. Kolejna bzdura to stwierdzenie, że "działaność gospodarcza w Kołobrzegu ma jedynie sens, jeśli dysponuje się kapitałem". Czyli wg ciebie jeśli się nie ma kapitału a mimo to rozkręci się firmę, która będzie zarabiać piniondz, to taka działalność nie ma sensu??? Trzecia bzdura, to twoje bezpodstawne założenie, że pracuję w budżetówce i śmieję się z ludzi, którym biznesy nie wyszły. To bzdura podwójna, bo nie pracuję w budżetówce i nie śmieję się z ludzi, którym nie wyszło. Szacun że próbowali. Możliwe, że gdyby spróbowali jeszcze raz bogatsi o zdobyte doświadczenie, to by im wyszło. Natomiast nie mam zrozumienia dla krytykantów, którzy się czepiają nawet tak pożytecznej rzeczy, jak kołobrzeska obwodnica i którym jad zalewa mózgi, bo uroczystość otwarcia trwała 20 minut. Ale gdyby każdy bijący pianę oszołom dostawał bana na korzystanie z tej drogi, to zapewne głosy krytyczne zamilkłyby w jednej sekundzie...
Cytować
-2 #44 żmij 2018-07-10 13:57
Co wy tak z tą budżetówką. To nie Państwo (Podatnicy) mają was utrzymywać, tylko sami się weźcie do roboty. Załóżcie firmy, znajdźcie dobrą pracę, a nie tylko jęczycie w internecie. Nie podobają się oferty pracy, to załóż własną działalność i sam zostań pracodawcą. Ale do tego to trzeba chęci do pracy. Aha, jeszcze jedno. W urzędach też potrzebne jest wiedza i wykształcenie (administracja), więc po zmianie władzy wcale nie jest powiedziane że tam robotę znajdziecie...
Cytować
0 #45 Fenrir 2018-07-10 18:50
Cytuję aktywne pisowskie trolle:
Cytuję Bulion:
Do aktywne pisowskie trole:
PO-wcowy trollu. Widać że przyjęcie do wiadomości przez ciebie sprawdzonych faktów, że do budżetówki dostać się nie można z uwagi na "pociotkolandię" jest za ciężkie do ogarnięcia. Dlatego w tej kwestii nie będę się rozpisywał, nadmienię tylko, że na rynku pracy jest mnóstwo o wiele lepiej wykształconych osób nadających się do pracy budżetowej, ale niestety często przyjmowani są poplecznicy.
Po drugie - pozbądź się tej zidiociałej mentalności przypisywania komuś czegoś, co w ogóle nie miało miejsca. Bo czy ja gdziekolwiek pisałem że chcę być dyrektorem ? Zakodowałeś sobie w swoim chorym umyśle jakieś dyrdymały, może na V piętrze naszego szpitala oduczą cię dorabiania własnych zidiociałych teorii !!!
Po 3 - masz rację, wiele osób dobrze wykształconych podejmuje tu działalność gospodarczą. Robią to dlatego, że budżetówkę opanowały "pociotki" i dla tych osób nie ma już tam miejsca. Niestety wbrew pozorom działaność gospodarcza w Kołobrzegu ma jedynie sens, jeśli dysponuje się kapitałem.
Nie cierpię takich osób, które dostały pracę po plecach w budżetówce albo spółce, a jednocześnie śmieją się z innych że te podjęły działalność gospodarczą i im nie wyszło. Typowe myślenie "chama". Tacy jak ty nigdy nie powinni mieszkać w tym mieście, bo uczciwości to ty na oczy nie widziałeś i nie znasz zapewne tego pojęcia, aż żal że jesteś stąd !!!

Przypominasz mi Misia Puchatka. Jak powszechnie wiadomo był to miś o bardzo małym rozumku :-)))) Piszesz bzdury. Jeśli masz dowody, że bez znajomości nie można dostać pracy w budżetówce, to idź z tym do prokuratury. A jeśli nie masz dowodów, to stul ust pąkowie. Kolejna bzdura to stwierdzenie, że "działaność gospodarcza w Kołobrzegu ma jedynie sens, jeśli dysponuje się kapitałem". Czyli wg ciebie jeśli się nie ma kapitału a mimo to rozkręci się firmę, która będzie zarabiać piniondz, to taka działalność nie ma sensu??? Trzecia bzdura, to twoje bezpodstawne założenie, że pracuję w budżetówce i śmieję się z ludzi, którym biznesy nie wyszły. To bzdura podwójna, bo nie pracuję w budżetówce i nie śmieję się z ludzi, którym nie wyszło. Szacun że próbowali. Możliwe, że gdyby spróbowali jeszcze raz bogatsi o zdobyte doświadczenie, to by im wyszło. Natomiast nie mam zrozumienia dla krytykantów, którzy się czepiają nawet tak pożytecznej rzeczy, jak kołobrzeska obwodnica i którym jad zalewa mózgi, bo uroczystość otwarcia trwała 20 minut. Ale gdyby każdy bijący pianę oszołom dostawał bana na korzystanie z tej drogi, to zapewne głosy krytyczne zamilkłyby w jednej sekundzie...

głosuje na pis żeby doj***ć tym co się udało, 8) :oops:
Cytować
-1 #46 aktywne pisowskie trolle 2018-07-10 19:09
Cytuję Fenrir:
Cytuję aktywne pisowskie trolle:
Cytuję Bulion:
Do aktywne pisowskie trole:
PO-wcowy trollu. Widać że przyjęcie do wiadomości przez ciebie sprawdzonych faktów, że do budżetówki dostać się nie można z uwagi na "pociotkolandię" jest za ciężkie do ogarnięcia. Dlatego w tej kwestii nie będę się rozpisywał, nadmienię tylko, że na rynku pracy jest mnóstwo o wiele lepiej wykształconych osób nadających się do pracy budżetowej, ale niestety często przyjmowani są poplecznicy.
Po drugie - pozbądź się tej zidiociałej mentalności przypisywania komuś czegoś, co w ogóle nie miało miejsca. Bo czy ja gdziekolwiek pisałem że chcę być dyrektorem ? Zakodowałeś sobie w swoim chorym umyśle jakieś dyrdymały, może na V piętrze naszego szpitala oduczą cię dorabiania własnych zidiociałych teorii !!!
Po 3 - masz rację, wiele osób dobrze wykształconych podejmuje tu działalność gospodarczą. Robią to dlatego, że budżetówkę opanowały "pociotki" i dla tych osób nie ma już tam miejsca. Niestety wbrew pozorom działaność gospodarcza w Kołobrzegu ma jedynie sens, jeśli dysponuje się kapitałem.
Nie cierpię takich osób, które dostały pracę po plecach w budżetówce albo spółce, a jednocześnie śmieją się z innych że te podjęły działalność gospodarczą i im nie wyszło. Typowe myślenie "chama". Tacy jak ty nigdy nie powinni mieszkać w tym mieście, bo uczciwości to ty na oczy nie widziałeś i nie znasz zapewne tego pojęcia, aż żal że jesteś stąd !!!

Przypominasz mi Misia Puchatka. Jak powszechnie wiadomo był to miś o bardzo małym rozumku :-)))) Piszesz bzdury. Jeśli masz dowody, że bez znajomości nie można dostać pracy w budżetówce, to idź z tym do prokuratury. A jeśli nie masz dowodów, to stul ust pąkowie. Kolejna bzdura to stwierdzenie, że "działaność gospodarcza w Kołobrzegu ma jedynie sens, jeśli dysponuje się kapitałem". Czyli wg ciebie jeśli się nie ma kapitału a mimo to rozkręci się firmę, która będzie zarabiać piniondz, to taka działalność nie ma sensu??? Trzecia bzdura, to twoje bezpodstawne założenie, że pracuję w budżetówce i śmieję się z ludzi, którym biznesy nie wyszły. To bzdura podwójna, bo nie pracuję w budżetówce i nie śmieję się z ludzi, którym nie wyszło. Szacun że próbowali. Możliwe, że gdyby spróbowali jeszcze raz bogatsi o zdobyte doświadczenie, to by im wyszło. Natomiast nie mam zrozumienia dla krytykantów, którzy się czepiają nawet tak pożytecznej rzeczy, jak kołobrzeska obwodnica i którym jad zalewa mózgi, bo uroczystość otwarcia trwała 20 minut. Ale gdyby każdy bijący pianę oszołom dostawał bana na korzystanie z tej drogi, to zapewne głosy krytyczne zamilkłyby w jednej sekundzie...

głosuje na pis żeby doj***ć tym co się udało, 8) :oops:

W takim razie jesteś żywym dowodem, że w piekle diabły nadal nie muszą pilnować polskiego kotła...
Cytować
+1 #47 Bulion 2018-07-11 08:04
Do aktywne pisowskie trole:
Nie wiem czy ci wierzyć z tą twoją działalnością gospodarczą, bo ty kompletne życia nie znasz. Odniosę się do pierwszego poruszanego wątku, że jak widzi się nepotyzm to można iść z tym do prokuratury. Człowieku, zjawisko nepotyzmu jest praktycznie nie do udowodnienia. Spółki miejski oraz niektóre instytucje podległe miastu nie mają obowiązku ogłaszania konkursów, natomiast mogą (podkreślam mogą, a nie muszą) ogłosić wolny wakat. W praktyce na większość stanowisk nie ma naboru, bo stanowiska zapełniają rodzinki pracowników, tzw. dziedziczenie stanowisk. Wszystko po legalu. A jeśli odświętnie jakaś spółka zdecyduje się ogłosić wolny wakat na jakieś stanowisko pracy, to w praktyce nawet nie zostaniesz zaproszony na rozmowę (choćbyś miał najlepsze papiery), bo zwyczajowo wezmą swojego. I teoretycznie też wszystko po legalu, bo w razie czego powiedzą, że w ich mniemaniu pociotka była lepsza od ciebie.
W przypadku konkursów jest niewiele lepiej, pocieszeniem jest to, że jak spełnisz wymagania formalne to muszą cię zaprosić na rozmowę, ale jak się nie dostaniesz to i tak nie będziesz nic w stanie zrobić, bo powiedzą że wybrany kandydat był lepszy.
Więc nie wszystko jest takie oczywiste jak ci się wydaje. Pociotkolandia za PO w Kołobrzegu rozpasała się na dobre, zobacz jakie intratne stanowiska mają PO-owcy, łącznie z opanowaniem uzdrowisk, myślisz że oni są najlepsi czy dostali tę pracę za zasługi? Nie bądź dzieckiem. I akurat ta kwestia pociotek nie ma nic wspólnego z działalnością gospodarczą, bo czy ty chcesz naprawdę nam wmówić, że mamy się na to godzić ?
A odnośnie działalności gospodarczej dalej twierdzę, że żeby tu coś wypaliło to potrzebny jest kapitał. Jak ktoś skończył szkołę zawodową lub średnią techniczną i jest np. fryzjerem lub mechanikiem to owszem, jeszcze może spróbować własnej działalności. Gorzej z osobami po studiach, co pokończyli takie kierunki jak administracja, ekonomia, pedagogika itp. Ciekawe co oni mają tu otworzyć, chyba stoisko z muszelkami. Miasto kompletnie nieprzyjazne dla młodych wykształconych, budżetówka dlanich niedostępna, a inwestorzy nie są przez władzę przyciągani.
Ale każdy ma swój głos. Ja tej władzy i PO-owcom dożywotnio mówię NIE !!!
Cytować
-2 #48 żmij 2018-07-11 08:46
Spoko, PiS da
stanowiska, pieniądze, opiekę, wszystko...
Tylko kto za to zapłaci?
Cytować
+3 #49 dzieci specjalnej troski 2018-07-11 08:49
Jaki p pr prezydent taka zabawa :oops: :oops: :oops:
Siedem i pol pajaca bawi sie kawalkami pocietego sznurka i nozyczkami .
To nawet dzieci z Okruszka Anny Tasiemki maja wieksze potrzeby intekektualne :sad:
To co robi te stadko baranow Anna StrinGowna robi w ulamek sekundy sama :-?
Cytować
+1 #50 miro 2018-07-12 06:46
Cytuję dzieci specjalnej troski:
Jaki p pr prezydent taka zabawa :oops: :oops: :oops:
Siedem i pol pajaca bawi sie kawalkami pocietego sznurka i nozyczkami .
To nawet dzieci z Okruszka Anny Tasiemki maja wieksze potrzeby intekektualne :sad:
To co robi te stadko baranow Anna StrinGowna robi w ulamek sekundy sama :-?

Czy nie dociera do zarządu SLD + PO efekt(wynik) ich politycznych działań?
Cytować
Dodaj komentarz
Komentarze na portalu e-KG.pl są własnością ich twórców. Kołobrzeski Serwis Informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie.
Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za obraźliwy lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: redakcja@e-kg.pl