Decyzja w sprawie Sunrise Festival zapadnie najprawdopodobniej do piątku
Prawdopodobnie w piątek władze miasta podejmą decyzję w sprawie organizacji przyszłorocznego festiwalu w Podczelu. Prezydent zaprosiła do konsultacji radnych, ale większość z nich dystansuje się od tego tematu.

Negatywnie o samych konsultacjach w sprawie Sunrisu wypowiadają się kluby opozycyjne. - Nie zamierzamy, jako klub, wydawać żadnej opinii w tej sprawie – mówi Jacek Woźniak, lider Obywatelskiego Kołobrzegu – Zgoda co do organizacji tej imprezy leży w kompetencjach tylko i wyłącznie pani prezydent i pora, aby podjęła męską decyzję. Dla mnie to próba dzielenia się odpowiedzialnością.

Jednocześnie Woźniak podkreśla, w rozmowie z naszym portalem, że był i jest zwolennikiem organizacji festiwalu w Kołobrzegu. - To był jeden z punktów mojego programu wyborczego – przypomina.


Podobnego zdania jest Maciej Bejnarowicz, który podkreśla, że jego klub nie dyskutował jeszcze na ten temat. - O ile wiem, nie dostaliśmy również oficjalnego pisma z Urzędu Miasta w sprawie opiniowania organizacji imprezy w Podczelu. Będziemy rozmawiać podczas spotkania naszego klubu, chociaż trzeba sobie jasno powiedzieć, że decyzja w tej sprawie nie należy do kompetencji Rady Miasta – mówi lider klubu Prawa i Sprawiedliwości.


Kołobrzescy Razem opiniować zamierzają, choć, jak podkreśla Dariusz Zawadzki, przewodniczący klubu, nie ma jeszcze oficjalnego stanowiska klubu w tej sprawie. - Większość z nas jest jednak na pewno za tym, aby taki festiwal odbył się w Kołobrzegu i takie stanowisko przekażemy pewnie pani prezydent– mówi radny, choć podkreśla, że sprawa jest delikatna i działanie pod presją czasu jej szkodzi, bo nie należy „pomijać samych mieszkańców".


Tymczasem w środę otrzymaliśmy informację, że najprawdopodobniej w piątek zapadnie ostateczna decyzja władz miasta w sprawie organizacji przyszłorocznego festiwalu. - Zapytanie do radnych wystosowane było w ramach dobrej współpracy, o której wielokrotnie mówiła pani prezydent. Chodziło o podzielenie się opinią, część radnych odebrała to najwyraźniej inaczej – tłumaczy Michał Kujaczyński, rzecznik UM.
Komentarze  
+22 #1 ale glupie 2018-12-05 17:27
Pan Jacek
wybrany na radnego, ale odpowiedzialnosci nie bierze.

Ciesz sie, ze ktos chce rozmowiac o mieście i mieszkancach. Jakb yl przez 4 lata w urzedzie to takich rozmowow nie prowadzili z opozycją.

Teraz dla niego z zdziwienie, ze ma byc dialog?
Dla mnie to niepowazne dzialanie i Jacka Wozniaka i Pisu

Startujac w wyborach i bęąc w radzie z automatu bierzesz odpowiedzialność!!!
Cytować
+11 #2 Zdegustowany 2018-12-05 17:49
Polityczne rozgrywki jak zawsze..

.."nie należy „pomijać samych mieszkańców"
Jak pokazuje życie można pomijać nie tylko mieszkańców...
Cyrk i kabareton żenady na spotkaniach tych oficjalnych i tych potajemnych, jakieś "konsultacje" to wszystko pic na wodę.
Można nawet wbrew prawu i zdrowemu rozsądkowi podrzucać tą imprezę tu czy tam, byle tylko organizator i najbardziej zainteresowani byli zadowoleni.
Jedyne mądre i odważne słowa które dotąd padły to wypowiedź Starosty !!!
Reszta to polityczne niejasności i dziwne interesy...żadnych konkretów jak dotąd, ale temat jak widać kontrowersyjny się zrobił - i mnie to nie dziwi.
Cytować
+10 #3 Logik 2018-12-05 17:55
Zastanówmy się logicznie
1) Pani Prezydentka , pomimo tak szumnych informacji przedwyborczych o spotkaniach z wyborcami i wsłuchanie się w wolę ludu a Sunrise był jednych z dyskutowanych problemów teraz nie wie co o tym sądzimy i "konsultuje"
2) "Konsultacje społeczne" socjotechniczna zmyłka stosowana przez ekipę poprzedniego prezydenta.
JEST PRZYGOTOWANA DECYZJA DO KTÓREJ SĄ ZASTRZELENIA
Robimy spotkania, zebrania "półtajne" w osiedlach na których gadacze popieracze zachwalają decyzję wśród głosów krytycznych w efekcie mamy
PO KONSULTACJACH SPOŁECZNYCH PAN PREZYDENT PODJĄŁ DECYZJE
Mam więc powtórkę z rozrywki
Cytować
+5 #4 Ana_stazja 2018-12-05 17:59
Wstążka brak mi słów...
Może lepiej zajmuj się ostrzeniem nożyczek mniej szkód wyrządzisz w społeczeństwie i środowisku...
Cytować
+11 #5 Mietek 2018-12-05 18:00
Cytuję ale glupie:
Pan Jacek
wybrany na radnego, ale odpowiedzialnosci nie bierze.

Ciesz sie, ze ktos chce rozmowiac o mieście i mieszkancach. Jakb yl przez 4 lata w urzedzie to takich rozmowow nie prowadzili z opozycją.

Teraz dla niego z zdziwienie, ze ma byc dialog?
Dla mnie to niepowazne dzialanie i Jacka Wozniaka i Pisu

Startujac w wyborach i bęąc w radzie z automatu bierzesz odpowiedzialność!!!

Pan Jack takie obietnice Pan składał no nie mogę !!
A teraz co chyba brak przyrodzenia wyszedł? zresztą znowu to samo!!!
Po prostu słów brak.
Cytować
-4 #6 Paczaj 2018-12-05 18:05
Powinniśmy dać szansę organizatorowi się wykazać na terenie lotniska.. takie jest moje zdanie bo jeżeli nie damy człowiekowi szansy to niczego się nie dowiemy a stracić możemy wiele ..
Cytować
-7 #7 Mietek 2018-12-05 18:13
Rada miasta musi zapytać tego oszołoma ala" redaktora"może wyda pozwolenie? Na miejscu Pana Bartyzela założył bym sprawę,A ewentualne wygrane pieniadze przekazał na hospicjum!!!
Cytować
+5 #8 Ana_stazja 2018-12-05 18:29
Cytuję Mietek:
Rada miasta musi zapytać tego oszołoma ala" redaktora"może wyda pozwolenie? Na miejscu Pana Bartyzela założył bym sprawę,A ewentualne wygrane pieniadze przekazał na hospicjum!!!

Pana Bartyzel jaką miałby wygrać sprawę ??? Ten człowiek stosuje tanią manipulację na poziomie przedszkolaka, negocjuje z miastem szantażem (inaczej nie umie), widzi tylko własny biznes i wszędzie szuka poklasków... I jest KŁAMCĄ
Cytować
+5 #9 sol 2018-12-05 18:34
Cytuję Paczaj:
Powinniśmy dać szansę organizatorowi się wykazać na terenie lotniska.. takie jest moje zdanie bo jeżeli nie damy człowiekowi szansy to niczego się nie dowiemy a stracić możemy wiele ..

A czego ty się trepie chcesz jeszcze dowiadywać. Trzy ofiary śmiertelne. Syf ,brud,smród moczu i go owna w całym otoczeniu tego spędu.Dopłata z kasy miasta ,bywało ,że 500 tysięcy.Czy można mówić o większej stracie? Chyba się z h....m na łby pozamieniał.Kto ci za te brednie płaci.
Cytować
0 #10 Pastor 2018-12-05 18:56
Cytuję sol:
Cytuję Paczaj:
Powinniśmy dać szansę organizatorowi się wykazać na terenie lotniska.. takie jest moje zdanie bo jeżeli nie damy człowiekowi szansy to niczego się nie dowiemy a stracić możemy wiele ..

A czego ty się trepie chcesz jeszcze dowiadywać. Trzy ofiary śmiertelne. Syf ,brud,smród moczu i go owna w całym otoczeniu tego spędu.Dopłata z kasy miasta ,bywało ,że 500 tysięcy.Czy można mówić o większej stracie? Chyba się z h....m na łby pozamieniał.Kto ci za te brednie płaci.

Jesteś zwykłym pajacem który pewnie cała dnia siedzi przed TV i czeka na śmierć tak więc syf i smród moczu masz w domu oszołomie !
Cytować
-14 #11 kieszeń 2018-12-05 19:08
dawać mi tu decyzje bo towar już pod Kołobrzegiem i nie wiem wjechać w miasto czy cafać . Jak cafne to góra mnie za ebie. Co robic co robic////////
Cytować
0 #12 Oczy zielone 2018-12-05 19:16
Najgorsze jest to że jak Pani Prezydent podejmie słuszną decyzje o zorganizowaniu festiwalu w Podczelu to zaraz połowa wielkiego hrabstwa podczelowskiego pod wodzą Pani Aściukiewicz i całego sprawcy zamieszania Pana Dziemby zaczną sie odwoływać z marnym skutkiem bo Lotnisko jest miasta :)
Cytować
-1 #13 Tak tak tak 2018-12-05 20:52
Cytuję Oczy zielone:
Najgorsze jest to że jak Pani Prezydent podejmie słuszną decyzje o zorganizowaniu festiwalu w Podczelu to zaraz połowa wielkiego hrabstwa podczelowskiego pod wodzą Pani Aściukiewicz i całego sprawcy zamieszania Pana Dziemby zaczną sie odwoływać z marnym skutkiem bo Lotnisko jest miasta :)

Pan Aściukiewicz to przede wszystkim na dobry początek powinien przeprosić publicznie wszystkich uczestników za nazywanie ich bydłem. A po dwóch edycjach Sunrise, ten pan stanie się jednym z głównych zwolenników SF gdy zorientuje się jakie pieniądze przechodzą mu bokiem za wynajem apartamentów w tym okresie :)
Cytować
+24 #14 lolo 2018-12-05 21:01
Skoro ten sunszajs jest tak chętnie widziany w innych miastach np Gdynia, Gdańsk, czy ostatnio Mielno. Czyli miejsca z lepszym potencjałem. Samo trójmiasto lotnisko, autostrada itp itd.
To nie rozumiem po co całe zamieszanie i płacz że musi być w Kołobrzegu?. Jeżeli ludzie jadą na to z całego świata to taki Gdańsk czy Gdynia jest miliard razy ciekawszą lokalizacją. Prawda jest taka że kwatery w sezonie ( te przyzwoite ) i tak i tak będą wynajęte. Wszystko będzie prosperować. Jedynie mogą nie zarobić Janusze, którzy wynajmują rudery- taka prawda. Kołobrzeżanie chcący brać udział w tym do trójmiasta jest super połączenie.

Sama impreza jest ok niech będzie. Ona ma jeden minus, którego nikt nie potrafi wyeliminować. Uczestnicy. Są ich dwa rodzaje. CI normalni idący się bawić na teren festiwalu. I ta druga część negatywów, Januszy życia w golfach I i II ze snopkami w bagażnikach. Oni nie mają biletów. Podejdą pod bramę wejściową fotka że niby był na imprezie. A później to oni robią całą trzodę. Parkowanie byle gdzie, darcie mordy, chlanie taniego piwa, zostawianie syfu czy załatwianie swoich potrzeb gdzie popadnie. Sory ale to ten margines wyrabia wśród mieszkańców opinie o festiwalu.
Swoją drogą chciałbym zobaczyć tak po parkowane samochody gdzie popadnie np. w Niemczech czy Włoszech. Lawety by nie wyrabiały z wywozem burakowozów.
Cytować
+3 #15 krótko i na temat 2018-12-05 21:24
Cytuję lolo:
Sama impreza jest ok niech będzie. Ona ma jeden minus, którego nikt nie potrafi wyeliminować. Uczestnicy. Są ich dwa rodzaje. CI normalni idący się bawić na teren festiwalu. I ta druga część negatywów, Januszy życia w golfach I i II ze snopkami w bagażnikach. Oni nie mają biletów. Podejdą pod bramę wejściową fotka że niby był na imprezie. A później to oni robią całą trzodę


No właśnie. To nie są uczestnicy imprezy, tylko bardzo często patola z okolicznych wiosek. I niestety media z Panem Dziembą na czele nie pokażą jak wygląda festiwal sam w sobie, jak się bawią uczestnicy itp., tylko ukażą tych wieśniaków, których nie stać na bilety i przyjeżdżają tu tylko z pobliskich wioch, żeby zrobić trzodę poza terenem imprezy. To nie tyczy się stricte Sunrise, ale każdej bardziej popularnej imprezy masowej. Szanowni państwo! Nie utożsamiajcie takich ludzi z festiwalem, obojętnie czy jest to Sunrise czy jest to Opener czy jest to Woodstock.
Cytować
+15 #16 Alonso 2018-12-05 22:12
Nie rozumiem jednego .Jakiś tam Bartyzel chce zorganizować spęd bydła na który trzepie hajs i jest to temat już od kilku tygodni w całym mieście i na wszystkich strzeblach władzy.Szanowny czytelniku weź Ty szary zwykły szary człowieku chciej coś załatwić czy nawet wydzierżawić kawałek gruntu od miasta pod jakiś punkt który będzie również służył mieszkańcom jak i również utrzymywał Twoją rodzinę to odrazu dostaniesz na progu kopa w d..... i nikt tego nie będzie przeżywał tyle dni.wez sobie niejaki Bartyzel ten syf pod swój dom a nie pokazuj jak to Tobie zależy na promocji miasta i na jego rozwoju.
Nie rozumiem dlaczego poświęcać tyle czasu na jakss zbyteczne imprezę która sprowadza do naszego miasta tłumy cpunow którzy chodzą grupami i oblewają ściany budynków 24 /h
Cytować
-6 #17 Alonso2 2018-12-05 22:21
Cytuję Alonso:
Nie rozumiem jednego .Jakiś tam Bartyzel chce zorganizować spęd bydła na który trzepie hajs i jest to temat już od kilku tygodni w całym mieście i na wszystkich strzeblach władzy.Szanowny czytelniku weź Ty szary zwykły szary człowieku chciej coś załatwić czy nawet wydzierżawić kawałek gruntu od miasta pod jakiś punkt który będzie również służył mieszkańcom jak i również utrzymywał Twoją rodzinę to odrazu dostaniesz na progu kopa w d..... i nikt tego nie będzie przeżywał tyle dni.wez sobie niejaki Bartyzel ten syf pod swój dom a nie pokazuj jak to Tobie zależy na promocji miasta i na jego rozwoju.
Nie rozumiem dlaczego poświęcać tyle czasu na jakss zbyteczne imprezę która sprowadza do naszego miasta tłumy cpunow którzy chodzą grupami i oblewają ściany budynków 24 /h

Bydła szukaj w rodzinie
Cytować
-3 #18 Podczelak 2018-12-05 23:00
Cytuję sol:
Cytuję Paczaj:
Powinniśmy dać szansę organizatorowi się wykazać na terenie lotniska.. takie jest moje zdanie bo jeżeli nie damy człowiekowi szansy to niczego się nie dowiemy a stracić możemy wiele ..

A czego ty się trepie chcesz jeszcze dowiadywać. Trzy ofiary śmiertelne. Syf ,brud,smród moczu i go owna w całym otoczeniu tego spędu.Dopłata z kasy miasta ,bywało ,że 500 tysięcy.Czy można mówić o większej stracie? Chyba się z h....m na łby pozamieniał.Kto ci za te brednie płaci.

Odsłoń w końcu te rolety w domu, wyłącz komputer i wyjdź trochę na powietrze bo leki chyba pomagają.
Cytować
-5 #19 Bernard Kopczyński 2018-12-05 23:04
Cytuję Alonso:
Nie rozumiem jednego .Jakiś tam Bartyzel chce zorganizować spęd bydła na który trzepie hajs i jest to temat już od kilku tygodni w całym mieście i na wszystkich strzeblach władzy.Szanowny czytelniku weź Ty szary zwykły szary człowieku chciej coś załatwić czy nawet wydzierżawić kawałek gruntu od miasta pod jakiś punkt który będzie również służył mieszkańcom jak i również utrzymywał Twoją rodzinę to odrazu dostaniesz na progu kopa w d..... i nikt tego nie będzie przeżywał tyle dni.wez sobie niejaki Bartyzel ten syf pod swój dom a nie pokazuj jak to Tobie zależy na promocji miasta i na jego rozwoju.
Nie rozumiem dlaczego poświęcać tyle czasu na jakss zbyteczne imprezę która sprowadza do naszego miasta tłumy cpunow którzy chodzą grupami i oblewają ściany budynków 24 /h

Bydło masz na drugie.
Cytować
0 #20 karnawal w ryju 2018-12-05 23:06
dobra róbta co chceta, mnie tam jest wszystko w sam rajs, byleby nowych trupów nie było.A karnawał bedom mieli w ryju.Posluchajta bery lajta i nie srajta i nie szczajta i nie bujta się wójta i po ludzku rozumujta!!!!!
Cytować
+7 #21 Matizik 2018-12-06 08:48
Cytuję lolo:
Skoro ten sunszajs jest tak chętnie widziany w innych miastach np Gdynia, Gdańsk, czy ostatnio Mielno. Czyli miejsca z lepszym potencjałem. Samo trójmiasto lotnisko, autostrada itp itd.
To nie rozumiem po co całe zamieszanie i płacz że musi być w Kołobrzegu?. Jeżeli ludzie jadą na to z całego świata to taki Gdańsk czy Gdynia jest miliard razy ciekawszą lokalizacją. Prawda jest taka że kwatery w sezonie ( te przyzwoite ) i tak i tak będą wynajęte. Wszystko będzie prosperować. Jedynie mogą nie zarobić Janusze, którzy wynajmują rudery- taka prawda. Kołobrzeżanie chcący brać udział w tym do trójmiasta jest super połączenie.

Sama impreza jest ok niech będzie. Ona ma jeden minus, którego nikt nie potrafi wyeliminować. Uczestnicy. Są ich dwa rodzaje. CI normalni idący się bawić na teren festiwalu. I ta druga część negatywów, Januszy życia w golfach I i II ze snopkami w bagażnikach. Oni nie mają biletów. Podejdą pod bramę wejściową fotka że niby był na imprezie. A później to oni robią całą trzodę. Parkowanie byle gdzie, darcie mordy, chlanie taniego piwa, zostawianie syfu czy załatwianie swoich potrzeb gdzie popadnie. Sory ale to ten margines wyrabia wśród mieszkańców opinie o festiwalu.
Swoją drogą chciałbym zobaczyć tak po parkowane samochody gdzie popadnie np. w Niemczech czy Włoszech. Lawety by nie wyrabiały z wywozem burakowozów.

Wiesz kolego, pewnie tego gówna nigdzie nie chcą a takie pitolenie że wszędzie mogą być...
Cytować
+1 #22 faktycznie 2018-12-06 08:54
Cytuję ale glupie:
Pan Jacek
wybrany na radnego, ale odpowiedzialnosci nie bierze.

Ciesz sie, ze ktos chce rozmowiac o mieście i mieszkancach. Jakb yl przez 4 lata w urzedzie to takich rozmowow nie prowadzili z opozycją.

Teraz dla niego z zdziwienie, ze ma byc dialog?
Dla mnie to niepowazne dzialanie i Jacka Wozniaka i Pisu

Startujac w wyborach i bęąc w radzie z automatu bierzesz odpowiedzialność!!!

niestety tu chodzi wyłącznie o dupochron. Pani prezydent się cyka
Cytować
-2 #23 starxx 2018-12-06 09:25
Cytuję sol:
Cytuję Paczaj:
Powinniśmy dać szansę organizatorowi się wykazać na terenie lotniska.. takie jest moje zdanie bo jeżeli nie damy człowiekowi szansy to niczego się nie dowiemy a stracić możemy wiele ..

A czego ty się trepie chcesz jeszcze dowiadywać. Trzy ofiary śmiertelne. Syf ,brud,smród moczu i go owna w całym otoczeniu tego spędu.Dopłata z kasy miasta ,bywało ,że 500 tysięcy.Czy można mówić o większej stracie? Chyba się z h....m na łby pozamieniał.Kto ci za te brednie płaci.

Takim tokiem rozumowania trzeba zakazać jazdy samochodem bo są tysiące ofiar śmiertelnych, pływania bo są setki itd. Każdy duża impreza powoduje zjazd różnej maści ludzi, ale organizator sprząta po nich zaraz po zakończeniu imprezy.
Dopłata z kasy miasta owszem była i jestem za tym aby dalej miasto dopłacało do imprezy. Skoro może zapłacić milion za promocje do koncertu otwarcia lata na plaży, czy kilkaset tys za występ aktorów w Kołobrzegu np. w serialu Rodzinka.pl to i można promować się poprzez dotację do takiej imprezy, która jest znana w klubowym świecie w całej Europie.
Korzystając z Twojego określenia "trepie" taki klubowicz najpierw przyjedzie na imprezę, a potem z rodziną z dziećmi na wakacje do Kołobrzegu, bo ma sentyment i najlepsze wspomnienia z tego miasta. Utrzymuję kontakt z wieloma osobami, którzy tak robią, a są z Poznania, Wrocławia i z innych miast PL.

Gdynia co roku dokłada do Openera nie setki tysięcy a miliony zł i jest ok. I do dzisiaj twierdzi, że to najlepszy interes jaki zrobili jak ściągneli Opener do swojego miasta.
Źródło: https://www.gdynia.pl/bip/2018-35,7508/organizacja-open-er-festival-2018,521434
Cytować
+7 #24 Mieszkanka Kołobrzegu 2018-12-06 10:49
Cytuję kieszeń:
dawać mi tu decyzje bo towar już pod Kołobrzegiem i nie wiem wjechać w miasto czy cafać . Jak cafne to góra mnie za ebie. Co robic co robic////////

Bo tak właśnie wygląda SunrsiseCytuję starxx:
Cytuję sol:
Cytuję Paczaj:
Powinniśmy dać szansę organizatorowi się wykazać na terenie lotniska.. takie jest moje zdanie bo jeżeli nie damy człowiekowi szansy to niczego się nie dowiemy a stracić możemy wiele ..

A czego ty się trepie chcesz jeszcze dowiadywać. Trzy ofiary śmiertelne. Syf ,brud,smród moczu i go owna w całym otoczeniu tego spędu.Dopłata z kasy miasta ,bywało ,że 500 tysięcy.Czy można mówić o większej stracie? Chyba się z h....m na łby pozamieniał.Kto ci za te brednie płaci.

Takim tokiem rozumowania trzeba zakazać jazdy samochodem bo są tysiące ofiar śmiertelnych, pływania bo są setki itd. Każdy duża impreza powoduje zjazd różnej maści ludzi, ale organizator sprząta po nich zaraz po zakończeniu imprezy.
Dopłata z kasy miasta owszem była i jestem za tym aby dalej miasto dopłacało do imprezy. Skoro może zapłacić milion za promocje do koncertu otwarcia lata na plaży, czy kilkaset tys za występ aktorów w Kołobrzegu np. w serialu Rodzinka.pl to i można promować się poprzez dotację do takiej imprezy, która jest znana w klubowym świecie w całej Europie.
Korzystając z Twojego określenia "trepie" taki klubowicz najpierw przyjedzie na imprezę, a potem z rodziną z dziećmi na wakacje do Kołobrzegu, bo ma sentyment i najlepsze wspomnienia z tego miasta. Utrzymuję kontakt z wieloma osobami, którzy tak robią, a są z Poznania, Wrocławia i z innych miast PL.

Gdynia co roku dokłada do Openera nie setki tysięcy a miliony zł i jest ok. I do dzisiaj twierdzi, że to najlepszy interes jaki zrobili jak ściągneli Opener do swojego miasta.
Źródło: https://www.gdynia.pl/bip/2018-35,7508/organizacja-open-er-festival-2018,521434

Cytuję Alonso:
Nie rozumiem jednego .Jakiś tam Bartyzel chce zorganizować spęd bydła na który trzepie hajs i jest to temat już od kilku tygodni w całym mieście i na wszystkich strzeblach władzy.Szanowny czytelniku weź Ty szary zwykły szary człowieku chciej coś załatwić czy nawet wydzierżawić kawałek gruntu od miasta pod jakiś punkt który będzie również służył mieszkańcom jak i również utrzymywał Twoją rodzinę to odrazu dostaniesz na progu kopa w d..... i nikt tego nie będzie przeżywał tyle dni.wez sobie niejaki Bartyzel ten syf pod swój dom a nie pokazuj jak to Tobie zależy na promocji miasta i na jego rozwoju.
Nie rozumiem dlaczego poświęcać tyle czasu na jakss zbyteczne imprezę która sprowadza do naszego miasta tłumy cpunow którzy chodzą grupami i oblewają ściany budynków 24 /h

Dokładnie. Lepiej zorganizować jakieś stałe i całoroczne rozrywki dla mieszkańców Kołobrzegu, a nie 3dniowy zlot młotków, bo którym miasto wygląda tak, że szkoda gadać, a mieszkańcy uciekają na tydzień, jeżeli tylko mogą.
Cytować
+9 #25 fado 2018-12-06 13:41
jakby Prezydent nie pytała to byłby źle,pyta też źle,Rada M. i Prezydent to współrządzenie miastem!!! zapomniał Woźniak o tym?
Cytować
+3 #26 Jaś Fasola 2018-12-06 20:41
To miasto i tak już śmierdzi starymi ludźmi i formaliną ! Kołobrzeg to miasto sezonowe kurort wczasowy tu powinno się dziać latem a te wszystkie staruchy co chcą ciszy i spokoju i o22 kłaść się spać to won do Ciechocinka !!! Złe miasto sobie wybraliście a jak dalej tak pójdzie to zostaną tylko sami Ukraince żeby wam tyłki w hotelach podcierać bo każdy młody z miasta wyjedzie !!! Jestem za Sunrise organizujcie więcej imprez tego typu żeby to miasto ożyło !!!!
Cytować
+3 #27 ZKL XXXX 2018-12-06 20:46
Pani Prezydent jesteśmy za i chcemy Sunrise Festiwal w naszym mieście to wizytówka Kołobrzegu w całej Europie !!!
Cytować
-1 #28 just true 2018-12-06 21:47
Cytuję ZKL XXXX:
Pani Prezydent jesteśmy za i chcemy Sunrise Festiwal w naszym mieście to wizytówka Kołobrzegu w całej Europie !!!

Sam jesteś jak ta wizytówka, debilizmu głownie. Jak najdalej z ta hołotą do tego miasta. Koniec dorabiania agencji i bazyli z naszych podatków
Cytować
+1 #29 cukerkant 2018-12-06 21:52
Cytuję faktycznie:
Cytuję ale glupie:
Pan Jacek
wybrany na radnego, ale odpowiedzialnosci nie bierze.

Ciesz sie, ze ktos chce rozmowiac o mieście i mieszkancach. Jakb yl przez 4 lata w urzedzie to takich rozmowow nie prowadzili z opozycją.

Teraz dla niego z zdziwienie, ze ma byc dialog?
Dla mnie to niepowazne dzialanie i Jacka Wozniaka i Pisu

Startujac w wyborach i bęąc w radzie z automatu bierzesz odpowiedzialność!!!

niestety tu chodzi wyłącznie o dupochron. Pani prezydent się cyka

No cyka, a co ma robić jak tylko cykanie jej zostało. U niej dawno na cykadzie pizło i do tego jeszcze wyje Bana w lesie.Cykoreczka, obstawiła się doktórkami i co dalej? Dalej Lama!!!!
Cytować
+3 #30 Mucha_KG 2018-12-06 22:00
Cytuję just true:
Cytuję ZKL XXXX:
Pani Prezydent jesteśmy za i chcemy Sunrise Festiwal w naszym mieście to wizytówka Kołobrzegu w całej Europie !!!

Sam jesteś jak ta wizytówka, debilizmu głownie. Jak najdalej z ta hołotą do tego miasta. Koniec dorabiania agencji i bazyli z naszych podatków

Sam jesteś hołota. Nie stać plebsu na karnet i wylewa swoje żale bo w środku aż ściska z zazdrości. Włącz sobie swoje rapy i śpiewaj co drugie słowo chwdp albo jp do monitora.
Cytować
+2 #31 starxx 2018-12-07 10:10
Cytuję Mieszkanka Kołobrzegu:

Dokładnie. Lepiej zorganizować jakieś stałe i całoroczne rozrywki dla mieszkańców Kołobrzegu, a nie 3dniowy zlot młotków, bo którym miasto wygląda tak, że szkoda gadać, a mieszkańcy uciekają na tydzień, jeżeli tylko mogą.


Przecież mamy mnóstwo całorocznych rozrywek dla mieszkańców. Dla mnie najważniejsze są:
1. Nauka j. niemieckiego w codziennych sytuacjach prowadzona na ulicy przez doświadczonych native speaker
2. Wystawa wózków i balkoników pt. "Nowoczesny Senior na urlopie"
3. Wykłady prowadzone w terenie "Reumatyzm w praktyce" prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę na deptaku w części uzdrowiskowej
4. Przyśpieszony kurs "Janusz i Grażyna na Wakacjach - Dobre zwyczaje"
5. Wystawa historyczna "Szkopy są wśród nas"

Tylko na tydzień? Przecież stawianie sceny, impreza i rozbiórka scen to ponad trzy tygodnie.
Cytować
0 #32 cukerkant 2018-12-07 12:03
Cytuję starxx:
Cytuję Mieszkanka Kołobrzegu:

Dokładnie. Lepiej zorganizować jakieś stałe i całoroczne rozrywki dla mieszkańców Kołobrzegu, a nie 3dniowy zlot młotków, bo którym miasto wygląda tak, że szkoda gadać, a mieszkańcy uciekają na tydzień, jeżeli tylko mogą.


Przecież mamy mnóstwo całorocznych rozrywek dla mieszkańców. Dla mnie najważniejsze są:
1. Nauka j. niemieckiego w codziennych sytuacjach prowadzona na ulicy przez doświadczonych native speaker
2. Wystawa wózków i balkoników pt. "Nowoczesny Senior na urlopie"
3. Wykłady prowadzone w terenie "Reumatyzm w praktyce" prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę na deptaku w części uzdrowiskowej
4. Przyśpieszony kurs "Janusz i Grażyna na Wakacjach - Dobre zwyczaje"
5. Wystawa historyczna "Szkopy są wśród nas"

Tylko na tydzień? Przecież stawianie sceny, impreza i rozbiórka scen to ponad trzy tygodnie.

Dobre, a Grażyna to rzeczywiście żona Gromka?On był praktycznie zawsze na wakacjach.Jemu to już żaden kurs, nawet ten przyspieszony nie pomoże.Burakiem się urodził i burakiem umrze.Biedna ta jego Grażynka, oj biedna.
Cytować
+1 #33 cukerkant 2018-12-07 12:08
No gdzie ta decyzja, no gdzie?Zrobili ten rachunek zysków i strat, czy znowu kreatywna księgowość na garbach mieszkańców.Gdzie jest ta nowoczesna doktor po ekonomii? Gdzie te baby, gdzie!!!!
Cytować
Dodaj komentarz
Komentarze na portalu e-KG.pl są własnością ich twórców. Kołobrzeski Serwis Informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie.
Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za obraźliwy lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: redakcja@e-kg.pl