×

Ostrzeżenie

Nie powiodło się załadowanie pliku XML.

Możemy stosować rozmaite narzędzia marketingowe, nie jesteśmy jednak w stanie sprawić, że wybór, który padnie przy sklepowych półkach, był już przesądzony. To dopiero tu stoczymy ostateczną walkę z naszymi rynkowymi rywalami, a decyzje konsumentów zapadać będą w ogromnej mierze impulsywnie. Warto więc zrobić wszystko, aby podnieść swoje szanse, co można zrobić, bezpośrednio ingerując w sposób wyeksponowania asortymentu.

 

Wykorzystuj przestrzeń sklepów i umiejętnie zdobywaj uwagę konsumentów

 

Postać punktów handlu detalicznego w ciągu minionych dziesięcioleci znacznie się zmieniła. Niewiele zostało sklepów, w których mamy szansę i potrzebę nawiązania szerszej interakcji z personelem. W przypadku sprzedaży podstawowych artykułów, w gęsto zabudowanych obszarach, ich dawna postać byłaby zresztą co najmniej kłopotliwa. Idzie to jednak w parze z szerszym trendem związanym z tym, że podczas gdy anonimowy stał się sprzedawca, to przestał takim być produkt. Dawniej osoba, od której nabywaliśmy towar, była odpowiedzialna za jego jakość, dobór, odważenie. Dziś oczekujemy tego od producenta, dostawcy, dystrybutora – on jest podmiotem, który chce się z nami komunikować, aby przekonać nas do swojego wyrobu. Czyni to przede wszystkim wykorzystując opakowanie, ale nie tylko. Wszelkiego rodzaju ekspozycje promocyjne stanowią znakomity sposób na zdobycie uwagi klienta. Wychodząc przed szereg standardowych półek, musimy być jednak na to przygotowani. Nasz asortyment nie może wyglądać, niczym dostawiony do pozostałego przez przypadek. Potrzebujemy dla niego odpowiedniej oprawy.

 

Aby stojaki promocyjne były skuteczne, muszą być dziełem fachowców

 

Rozwiązanie jest znane od dawna i szeroko stosowane. To tekturowe stojaki promocyjne, jakie może nam dostarczyć np. firma ST-Print, doświadczony producent tego rodzaju asortymentu, zdolny zająć się także jego projektowaniem. A jest to zadanie wielkiej wagi. Nie wystarczy bowiem, że nasze stojaki znakomicie wyglądają, jeśli zaniedbane zostaną kwestie stricte techniczne, związane z nadaniem im należytej odporności na trudy użytkowania. W takim przypadku szybko stracą atrakcyjny wygląd, a co za tym idzie, przestaną należycie spełniać swoją funkcję. Tektura, poza tym, że jest materiałem ekologicznym, otwiera przez nami znakomite możliwości od strony użytkowej, pod warunkiem powierzenia projektu kompetentnym fachowcom. Oni zadbają o pierwszorzędną jakość i wykonają solidny nośnik reklamowy.

 

Odpowiednią uwagę należy jednak poświęcić także formom graficznym – to jest wszak nasz komunikat, który skierujemy do odbiorcy. Wiele zależy od konkretnych okoliczności. Jeśli dodatkowej ekspozycji w przestrzeni punktów handlowych towarzyszy szersze przedsięwzięcie promocyjne, wykorzystujące inne formy reklamy wizualnej, koniecznie trzeba zadbać o spójność stosowanych we wszystkich przypadkach motywów. Wówczas mamy szansę pozostawić w pamięci odbiorcy ślad, który ku naszej korzyści zaowocuje podczas jego wizyty w sklepie.

ZALOGUJ SIĘ ABY MIEĆ MOŻLIWOŚĆ KOMENTOWANIA

Aktualności

Sport

Region

Szkoły i przedszkola

 

×
Reklama