×

Ostrzeżenie

Nie powiodło się załadowanie pliku XML.

Unikalne i dopracowane treści na stronie internetowej są niezwykle istotne. Jeśli są przyjazne dla odbiorcy oraz merytoryczne, internauta chętniej zostaje w witrynie na dłużej i podejmuje decyzję zakupową. Zdarza się jednak, że mimo bardzo dobrych tekstów strona nie notuje odwiedzin. Dlaczego tak się dzieje? Sekret tkwi w promocji, a także dystrybucji treści. Dopiero jej pozycjonowanie połączone z reklamą daje efekt w postaci odwiedzin i konwersji.

 

Poznaj wszystkie aspekty pozycjonowania i reklamy Twoich tekstów

 

Tak samo jak pozycjonowanie stron, tak i reklama oraz dystrybucja tekstów wymaga zoptymalizowania. Pamiętaj, by treści, które umieszczasz w witrynie firmowej, były wartościowe nie tylko dla potencjalnych Klientów, ale i dla robotów wyszukiwarki. To niełatwe zadanie: trzeba bowiem dobrać odpowiednie słowa kluczowe i nasycić nimi tekst, ale w taki sposób, by całość nie wyglądała sztucznie. Frazy muszą znaleźć się w treści artykułów lub opisów, w nagłówkach i w tytułach. Warto zlecić to zadanie ekspertom, a istniejące treści poddać wnikliwej analizie. Profesjonalna agencja pomoże Ci też stworzyć meta opisy dla wszystkich wpisów. To one będą bowiem pokazywać w Google streszczenie zawartości danej podstrony. Tutaj również powinny znaleźć się wybrane wcześniej słowa kluczowe. Kolejnym ruchem jest zoptymalizowanie grafik, by wyświetlały się one częściej w wyszukiwarce. Wszystkie te działania ułatwiają Google zaindeksowanie Twojej strony w odpowiedniej kategorii i pod właściwymi frazami, tak, by użytkownik od razu na nią trafił.

 

W celu lepszego zrozumienia usługi należy już na wstępie wyjaśnić, co kryje się pod pojęciami pozycjonowanie stron internetowych i SEO – Search Engine Optimization. Pozycjonowanie można zdefiniować, jako szeroki zakres działań, który ma na celu wypromowanie witryny internetowej w organicznych, naturalnych wynikach wyszukiwania pod konkretnymi frazami kluczowymi. A to oznacza, że pozycjonowanie stron www ma za zadanie sprawić, by dana witryna wyświetlała się, gdy ktokolwiek wpisze w Google dane słowa kluczowe. Każda osoba rozważająca pozycjonowanie powinna wiedzieć, że ok. 90% internautów nigdy nie zagląda na drugą stronę wyników wyszukiwania. To oznacza, że powodzenie biznesu uzależnione jest od uplasowania się w czołowych pozycjach organicznych wyników. Tylko zdeklasowanie rywali daje pewność, że ruch w witrynie znacząco wzrośnie, a to przełoży się finalnie na sprzedaż towarów lub usług.

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

 

Efektywna promocja witryny firmowej oraz konkretnych tekstów wymaga czasu, lecz tak samo jak pozycjonowanie strony, przynosi widoczne na pierwszy rzut oka rezultaty. Pomocne okazuje się tutaj dopracowanie aspektów technicznych, a także reklamowanie opublikowanych już treści w mediach społecznościowych. Nie zapomnij też o właściwej formie dystrybucji, dostosowanej do komunikacji firmy i do grupy docelowej. Dzięki temu zwiększają się Twoje szanse na pokonanie nawet bardzo rozbudowanej konkurencji.

 

Szukasz sposobu na reklamę treści w internecie? Poznaj Google Ads

 

Następnym dobrym sposobem na promowanie treści oraz całej strony internetowej jest reklama Google Ads. Do jej zadań należy przede wszystkim docieranie do Klientów, którzy szukają w internecie konkretnych produktów. Doskonałym narzędziem jest remarketing, który przypomina internaucie o odwiedzonej już przez niego stronie. Sprawdza się to zwłaszcza w sytuacji, gdy potencjalny Klient nie podjął wcześniej decyzji zakupowej, ale wciąż się nad nią zastanawia. Wyświetlana w Google reklama może skłonić go do powrotu na Twoją witrynę i wykonania konwertującego ruchu. Jednak nie tylko remarketing przydaje się w promocji treści w internecie. Równie skuteczne są linki sponsorowane, czyli tak zwane płatne wyniki wyszukiwania. Wyświetlają się one nad organicznymi wynikami, często są więc pierwszymi rezultatami, na jakie trafia wzrok odbiorcy wpisującego w Google słowa kluczowe. Internauta szybko trafi więc na Twoją stronę, a to przekłada się na skuteczność reklamy i oczywiście na zyski firmy. Zaletą tego typu promocji jest również możliwość dopasowania konkretnych reklam do użytkowników i do tego, czego szukają. Możesz tutaj reklamować nie tylko oferowany asortyment, ale i wpisy znajdujące się na blogu firmowym. Dzięki reklamie Google Ads Twoja strona firmowa zyska większą widoczność, a także popularność. Rozważenie jej jest więc dobrym pomysłem – zwłaszcza, gdy trzeba pokonać silną branżową konkurencję albo gdy dopiero utworzyłeś witrynę i szukasz szybkiego i skutecznego sposobu na wypromowanie jej w sieci.

ZALOGUJ SIĘ ABY MIEĆ MOŻLIWOŚĆ KOMENTOWANIA

Aktualności

Sport

Region

Szkoły i przedszkola

 

×
Reklama