×

Ostrzeżenie

Nie powiodło się załadowanie pliku XML.

Po zakończonym Sunrise Festival, na jego terenie znaleziono mnóstwo pogubionych rzeczy. Organizatorzy, wszystko co znaleźli przekazali kołobrzeskiej policji. Zagubione przedmioty można odbierać w Komendzie Powiatowej Policji w Kołobrzegu przy ulicy Kilińskiego.

 

A znalezionych przedmiotów jest sporo. Jest wśród nich kilka plecaków, portfele i 4 telefony. Organizatorzy imprezy na terenie festiwalu znaleźli także karty płatnicze, przeszło 40 dowodów osobistych oraz klucze do mieszkań i jeden do samochodu. Wszystkie wymienione rzeczy są do odbioru, a zabezpieczyli je policjanci.

Komentarze  
-35 #1 Wrc 2019-07-26 19:14
Policzył już ktoś ile straciło miasto?...
-38 #2 Sebek 2019-07-26 19:16
Napeqno grube miliony
-40 #3 Rafal Kolobrzeg 2019-07-26 19:21
A dragi wszystkie zjedli ?? Czy to co zgubili znalezni organizatorzy "" WYRZUCILI W SMIETNIK "" Zeby nie pokazywac nikomu cotam sie dzieje ? Aby sie nikt nie czepial .
Pozdrowienia.
+73 #4 Piotr M. 2019-07-26 20:00
Jesteście żałośni. Nic tylko krytykować. Najlepiej nic nie organizować i siedzieć w domu! Bo chlanie w domu jest ok, ale piwo na festiwalu już nie! Ja jeżdżę na takie eventy dla muzyki nie dla chlania! A to co zarobili sklepikarze i wynajmujący kwatery to ich! Typowe polskie myślenie... Dramat!
+27 #5 Marcin N 2019-07-26 23:07
Cytuję Wrc:
Policzył już ktoś ile straciło miasto?...

Idiota !!!!! :P
+18 #6 Marcin N 2019-07-26 23:09
Cytuję Sebek:
Napeqno grube miliony

Drugi Idiota !!!!! :P
+21 #7 Marcin N 2019-07-26 23:11
Cytuję Rafal Kolobrzeg:
A dragi wszystkie zjedli ?? Czy to co zgubili znalezni organizatorzy "" WYRZUCILI W SMIETNIK "" Zeby nie pokazywac nikomu cotam sie dzieje ? Aby sie nikt nie czepial .
Pozdrowienia.

No o debili jednak sieja bo to nie możliwe aby w jednym miejscu ich tyłu było . Ten to już Idiota do potęgi ,siedzi w domu i sąsiadom uprzykrza życie na 100% !!!!! :)
-10 #8 Dla dzieci dobra 2019-07-27 01:54
Jakem zbierał grzyby
Znalazł zem pronzerwatywy
Było ich z wiaderko
Z treścią i bez treści
Aze nie do wiary
Co las ten pomieści :sad:
A strzykawek samych
Było ze dwa wory
Jakem ciągnął je naskup
Zrobił zem się chory
+11 #9 andre 2019-07-27 07:53
Zastanawiam się skąd tu tylu kretynów i niedorozwojów(pewnie po narkotykach z tego osrajsu) ,którzy pieją z zachwytu nad tym społecznie szkodliwym goownem.Niewykluczone ,że ktoś im za te pozytywne oceny płaci,bo przecież nikt rozumny tego nie pochwala. Czy facet ,który zarabia na tym ogromne pieniądze,zwróci miastu straty jakie miasto poniosło.(autobusy ca 40 tysiecy,itp).A może już dał. Bezinteresownie nie powołuje się"sztabu antykryzysowego",żeby zaradzić nieszczęściom ,które na nas sprowadzili panowie "organizatorzy niejaki B i Ł.
+13 #10 miejscowy 2019-07-27 07:56
Cytuję Marcin N:
Cytuję Wrc:
Policzył już ktoś ile straciło miasto?...

Idiota !!!!! :P

nie idiota też jestem ciekawy ile miasto straciło
+3 #11 Rafal Kolobrzeg 2019-07-27 11:43
Cytuję Rafal Kolobrzeg:
A dragi wszystkie zjedli ?? Czy to co zgubili znalezni organizatorzy "" WYRZUCILI W SMIETNIK "" Zeby nie pokazywac nikomu cotam sie dzieje ? Aby sie nikt nie czepial .
Pozdrowienia.

Nie cpania tam nie bylo na bank. Organizatorzy nie dopuscili do tego zeby ktos cos wziol. To skad 160 gr narko .... policja przejela w rutynowej kontroli przed ??
+2 #12 Rafal Kolobrzeg 2019-07-27 11:46
Cytuję Marcin N:
Cytuję Rafal Kolobrzeg:
A dragi wszystkie zjedli ?? Czy to co zgubili znalezni organizatorzy "" WYRZUCILI W SMIETNIK "" Zeby nie pokazywac nikomu cotam sie dzieje ? Aby sie nikt nie czepial .
Pozdrowienia.

No o debili jednak sieja bo to nie możliwe aby w jednym miejscu ich tyłu było . Ten to już Idiota do potęgi ,siedzi w domu i sąsiadom uprzykrza życie na 100% !!!!! :)

Nie no sory dragow tam nie bylo SORY
+3 #13 Chris 2019-07-27 12:14
Masa publicznych onanistów piszących na tym forum nie rozumie, że każdy uczestnik tego festiwalu zapłacił klimatyczne w wysokości 4 zł za dobę, co przy kilku dniach pobytu ok. 100 tys. uczestników daje pokaźną sumę pieniędzy która zasiliła budżet miast. Widać sami kretyni z zerową wiedzą ekonomiczną zamieszkują tą wiochę zwaną Kołobrzegiem.
0 #14 Klockostawiacz 2019-07-27 13:47
Cytuję Rafal Kolobrzeg:
Cytuję Marcin N:
Cytuję Rafal Kolobrzeg:
A dragi wszystkie zjedli ?? Czy to co zgubili znalezni organizatorzy "" WYRZUCILI W SMIETNIK "" Zeby nie pokazywac nikomu cotam sie dzieje ? Aby sie nikt nie czepial .
Pozdrowienia.

No o debili jednak sieja bo to nie możliwe aby w jednym miejscu ich tyłu było . Ten to już Idiota do potęgi ,siedzi w domu i sąsiadom uprzykrza życie na 100% !!!!! :)

Nie no sory dragow tam nie bylo SORY

Sorry pajacu. Jak nie znasz języków obcych to spróbuj po polsku.
+1 #15 Klockostawiacz 2019-07-27 16:25
Cytuję Rafal Kolobrzeg:
Cytuję Rafal Kolobrzeg:
A dragi wszystkie zjedli ?? Czy to co zgubili znalezni organizatorzy "" WYRZUCILI W SMIETNIK "" Zeby nie pokazywac nikomu cotam sie dzieje ? Aby sie nikt nie czepial .
Pozdrowienia.

Nie cpania tam nie bylo na bank. Organizatorzy nie dopuscili do tego zeby ktos cos wziol. To skad 160 gr narko .... policja przejela w rutynowej kontroli przed ??

,, Wziol". Widzę, że po polsku też nie za bardzo tłuku.
-1 #16 Teador 2019-07-27 16:53
Cytuję Piotr M.:
Jesteście żałośni. Nic tylko krytykować. Najlepiej nic nie organizować i siedzieć w domu! Bo chlanie w domu jest ok, ale piwo na festiwalu już nie! Ja jeżdżę na takie eventy dla muzyki nie dla chlania! A to co zarobili sklepikarze i wynajmujący kwatery to ich! Typowe polskie myślenie... Dramat!

Super myślisz kolego koleżanko jak już pisałem wcześniej sama impreza super itd itp Ale tylko na terenie festiwalu A nie na terenie CAŁEGO OSIEDLA badania łąko każdy skwer zakątek plac zabaw dla Dzieci był zajęty przez imprezowiczów chlającycych nie pijących ludzi którzy używali różnego rodzaju epitetów a Policja chyba się bała żeby reagować a zresztą pani prezydent i radni naszego osiedla są za to odpowiedzialni pozdrawiam.
0 #17 pilot 2019-07-28 09:58
najpierw wyciskano amfiteatr, teraz lotnisko i spokojne Podczele, ale zawsze to miasto dostaje po d... czyli mieszkancy-podatnicy,czy tak przypadkiem nie jest ?

dlaczego biznes ma oznaczac wklad wlasny z kasy miasta?
+1 #18 pilot 2019-07-28 10:01
Cytuję andre:
Zastanawiam się skąd tu tylu kretynów i niedorozwojów(pewnie po narkotykach z tego osrajsu) ,którzy pieją z zachwytu nad tym społecznie szkodliwym goownem.Niewykluczone ,że ktoś im za te pozytywne oceny płaci,bo przecież nikt rozumny tego nie pochwala. Czy facet ,który zarabia na tym ogromne pieniądze,zwróci miastu straty jakie miasto poniosło.(autobusy ca 40 tysiecy,itp).A może już dał. Bezinteresownie nie powołuje się"sztabu antykryzysowego",żeby zaradzić nieszczęściom ,które na nas sprowadzili panowie "organizatorzy niejaki B i Ł.

czy to slynni dzierzawcy amfiteatru?

ZALOGUJ SIĘ ABY MIEĆ MOŻLIWOŚĆ KOMENTOWANIA