×

Ostrzeżenie

Nie powiodło się załadowanie pliku XML.
Większością głosów, choć z pewnymi wątpliwościami, samorządowcy uchwalili nową strategię promocji miasta. Trudna sytuacja związana z epidemią wpłynęła bardzo widocznie na stanowisko radnych w tej sprawie.- Klimatyczny Kołobrzeg się skończył i to widać na ulicach – mówił Adam Hok, lider Nowego Kołobrzegu, apelując o przyjęcie dokumentu.

Uchwalenie nowej strategii ma przede wszystkim, jak podkreślała część samorządowców, dać narzędzia i możliwość działania dyrektorowi, odpowiedzialnej za promocję instytucji, Regionalnego Centrum Kultury.


Jak podkreślała wiceprezydent Ilona Grędas-Wójtowicz, „właściwe ukształtowanie i ukierunkowanie promocji” to również realna pomoc dla branży turystycznej, która obecnie jest w bardzo trudnej sytuacji. - Musimy dać narzędzia do pracy ludziom już dziś, aby byli oni przygotowani na okres po epidemii – przekonywała urzędniczka.


W podobnym tonie przemawiała Izabela Zielińska. - Patrzmy przez pryzmat szerokiego interesu, nie własnych ambicji. Nie możemy być dzisiaj totalną opozycją, choć wiem, że każdy z państwa ma jakieś uwagi do tego dokumentu. Zwróćmy uwagę na to, że nowa strategia daje narzędzia promocji branży turystycznej, a dzisiaj ta branża musi się podnieść z ogromnego kryzysu – mówiła radna niezależna.


Adam Hok lider Nowego Kołobrzegu wskazywał na fakt, że dotychczasowa strategia promocji jest zupełnie nieaktualna. - Klimatyczny Kołobrzeg się skończył – mówił radny i prosił o przyjęcie nowego dokumentu. Wątpliwości miał natomiast Jacek Woźniak, który zaznaczył, że nowa strategia „nie ma odniesienia do tego, co się stało”, a dokument powinien być „adekwatny do obecnej sytuacji”. Swoją niepewność wyraził również lider klubu PiS – Maciej Bejnarowicz, który podkreślił, że ma poczucie dyskomfortu” przy tej uchwale. - Musimy pomagać, ale pomyśleć też o dywersyfikacji gospodarczej miasta i tego w tej strategii brakuje – mówił radny.



Ostatecznie 13 głosami za, przegłosowano uchwałę.



Przypomnijmy: hasłem przewodnim nowej strategii ma być pojęcie „RE:GENERACJA”, pojmowane, do tej pory, jako „odnowa sił witalnych, odnowa biologiczna i psychiczna”, ale również przedstawiająca Kołobrzeg jako miejsce spotkań wielu pokoleń. Jak w obecnej sytuacji zostanie wykorzystana nowa strategia, wkrótce się przekonamy. (iws)
Komentarze  
+56 #1 Arcik 2020-03-25 12:33
Plany sa wielkie ale ludzie gdy powroca to juz na innych warunkach albo umowa o prace i godne zarobki albo sami hotelarze uzdrowiska zostana sami sobie taka prawda sami oszusci zostawili samych ludzi bo mysla ze nastepni beda juz czekac na smieszne jalmuzne
+13 #2 kkkkk 2020-03-25 15:20
Lepiej by z tym trochę poczekali, bo się okaże że niedługo nie będzie czego promować.
+13 #3 mundry 2020-03-25 15:45
To będzie trzecia strategia promocji i nic nie zapowiada, że lepsza od poprzednich, które były niewypałami. Klimatyczny Kołobrzeg był kiepskim pomysłem od samego początku, więc dziś śmieszą napuszone teksty, że "formuła Klimatycznego Kołobrzegu się wyczerpała". Ona się nie mogła wyczerpać, bo tak naprawdę nigdy nie funkcjonowała. Zastanawia mnie też dlaczego dyrektorem promocji została osoba, która była ostatnim dyrektorem CEPIT, czyli za jej kadencji instytucja została zlikwidowana.
+1 #4 Arcik 2020-03-25 16:28
Cytuję mundry:
To będzie trzecia strategia promocji i nic nie zapowiada, że lepsza od poprzednich, które były niewypałami. Klimatyczny Kołobrzeg był kiepskim pomysłem od samego początku, więc dziś śmieszą napuszone teksty, że "formuła Klimatycznego Kołobrzegu się wyczerpała". Ona się nie mogła wyczerpać, bo tak naprawdę nigdy nie funkcjonowała. Zastanawia mnie też dlaczego dyrektorem promocji została osoba, która była ostatnim dyrektorem CEPIT, czyli za jej kadencji instytucja została zlikwidowana.
bo tu w Kołobrzegu siedzi te czerwone talatajstwo mysla ze wszystko im wolno niedlugo ludzie beda wychodzic na ulice bo niebedzie co do gara wlozyc oni sie teraz martwia kolesiostwo uklady a biednym ludzia wiatr w oczy dosyc tego czas na zmiany wasze chore pomysly sa na niskim poziomie do niczego juz sie nie nadajecie jako papier d d jedynie potraficie tylko klamac obiecac cale szczescie ze mamy taki rzad jakim jest PIS BO za waszych rzadow wszy by nas juz dawno zjadly
+6 #5 regionalista 2020-03-25 17:34
Kto wie ile miasto zapłaci za tą srrategię promocji.
0 #6 Zulu Gulla 2020-03-25 18:25
Okręt Widmo YS "Potenga Hotelowa "

Nie znam ci ja drugiego kapitana
Okrętu giganta dzielnego którego

Kapitan wszechmocny gdy jeno Neptun
Pierdnie nie mówię o sztormie czy huraganie

Gdy więc wiater ledwo woda poruszy on
Miast trzymać ster i kurs twardo i hardo

Błaga o litość Neptuna ster porzuca wolno
Zbiega na dół na pomieszczenia załogi

Plądruje im kieszenie pobiera z nich
Szekle hrywny dukaty owija w skarpety

I wodoszczelne szmaty zagarnia sam wszystkie
Szalupy pilnuje swojej jeno tęczowej pupy

Jak mówi Pan Maciej Bejnarowicz Okręt
Widmo odszedł już se do lamusa postawić

Go do skansenu oddać bezdomnem zasie
Kilka mniejszych łódek łowiącym nie tylko

Jak tamten jesiotra dla kawioru !!!!!!!!! ale
Wielobranza to śledzie to szproty dorsze czy
Cierniki a i nawet gorsze

Dywersyfikacja głupcze - do radnych

Czlowiek z Kamienia głupcze - do radnych

Oleszczyk Stefan wyciągnął z zapaści miasto Kamien Pomorski
Rządzone przez sabotażystów dywersantów złodziei niemotow i obca agenturę

Pisały o NIM kiedyś gazety na całym świecie !!!!!!!!!!!!!!

Tu nic wymyślać nie trzeba wzorce już są
Trzeba być w dobrej schizie - tu trup FeSStung zaczyna cuhnac
Oni pieniądze planują nie na pogrzeb a na wesele dla nieboszczka
Boże dopomóż

Wikipedia : oleszczyk człowiek z kamienia
Aj Waj Giewalt :o
+2 #7 Dzast 2020-03-25 18:39
Cytuję Arcik:
Plany sa wielkie ale ludzie gdy powroca to juz na innych warunkach albo umowa o prace i godne zarobki albo sami hotelarze uzdrowiska zostana sami sobie taka prawda sami oszusci zostawili samych ludzi bo mysla ze nastepni beda juz czekac na smieszne jalmuzne

Niestety obawiam się, że nie ma na to szansy. Ludzie będą potrzebowali pracy więc pewnie będą brali to, co pracodawca da czyli za wiele się nie zmieni :(
+20 #8 JacksonX 2020-03-25 18:47
Tak to jest jak miasto postawiło tylko na turystykę.Trzeba pomyśleć również nad strefą ekonomiczną i rozwijać miasto w innym kierunku ,a nie tylko betonowanie miasta w hotele
+12 #9 regionalista 2020-03-25 21:44
Cytuję regionalista:
Kto wie ile miasto zapłaci za tą srrategię promocji.

Morze jakiś radny co głosował za odpowie ? Ludzie powinni wiedzieć na co są wydawane Ich pieniądze.
+8 #10 Ja 555 2020-03-25 22:39
Ludzie dociera to do was, że to miasto może się nie dźwignąć za szybko albowcale bo niewiadomo ile to potrwa
-5 #11 KORKI 2020-03-25 22:48
Cytuję mundry:
To będzie trzecia strategia promocji i nic nie zapowiada, że lepsza od poprzednich, które były niewypałami. Klimatyczny Kołobrzeg był kiepskim pomysłem od samego początku, więc dziś śmieszą napuszone teksty, że "formuła Klimatycznego Kołobrzegu się wyczerpała". Ona się nie mogła wyczerpać, bo tak naprawdę nigdy nie funkcjonowała. Zastanawia mnie też dlaczego dyrektorem promocji została osoba, która była ostatnim dyrektorem CEPIT, czyli za jej kadencji instytucja została zlikwidowana.

nie przypuszczam abyś wiedział co mówisz o likwidacji CEPITU i ostatnim dyrektorze, a jak nie wiesz to się nie odzywaj w tej kwestii gdyż powstaje wówczas zwyczajne pomówienie...
+4 #12 real 2020-03-26 05:17
Cytuję regionalista:
Cytuję regionalista:
Kto wie ile miasto zapłaci za tą srrategię promocji.

Morze jakiś radny co głosował za odpowie ? Ludzie powinni wiedzieć na co są wydawane Ich pieniądze.

i to jest najbardziej kluczowa informacja,sama strategia nie ma w obecnych zmiennych uwarunkowaniach żadnego znaczenia
jest nie aktualna,nie istotna i nie ma związku z zdrowiem i zyciem w epidemii
0 #13 W 2020-03-26 08:56
Ze strategii najbardziej zadowolony jest mieszkaniec Rafał.
+6 #14 mieszkaniec K 2020-03-26 10:20
już widać, że macki lobby hotelowego próbuje położyć łapy na lokalnej, wspólnej kasie aby poszła na ratowanie ICH biznesów. To wcale nie jest tak, że to są nasze rodzime biznesy. Pięciogwiazdkowe hotele gdyby tylko mogły to i bułki kupowałyby w Warsiawie czy Poznaniu - tam gdzie siedzą ich prezesi. Nam pozostaje służyć im za najniższą. Lokalni przedsiębiorcy pewnie mają drożej niż sieci z dużych miast, ale taka jest specyfika Kołobrzegu. Branża hotelowa chce czerpać zyski z dobrych Kołobrzeskich marż, ale wcale lokalnym biznesem nie współpracuje. Takie są fakty.
+2 #15 regionalista 2020-03-26 11:10
Cytuję regionalista:
Cytuję regionalista:
Kto wie ile miasto zapłaci za tą srrategię promocji.

Morze jakiś radny co głosował za odpowie ? Ludzie powinni wiedzieć na co są wydawane Ich pieniądze.

Odpowiedzi nadal brak, niech odpowiedzą może Hok lub Dąbkowski, którzy nie widzieli dalszego funkcjonowania miasta bez tej strategi .
+1 #16 mundry 2020-03-26 12:21
Cytuję KORKI:
Cytuję mundry:
To będzie trzecia strategia promocji i nic nie zapowiada, że lepsza od poprzednich, które były niewypałami. Klimatyczny Kołobrzeg był kiepskim pomysłem od samego początku, więc dziś śmieszą napuszone teksty, że "formuła Klimatycznego Kołobrzegu się wyczerpała". Ona się nie mogła wyczerpać, bo tak naprawdę nigdy nie funkcjonowała. Zastanawia mnie też dlaczego dyrektorem promocji została osoba, która była ostatnim dyrektorem CEPIT, czyli za jej kadencji instytucja została zlikwidowana.

nie przypuszczam abyś wiedział co mówisz o likwidacji CEPITU i ostatnim dyrektorze, a jak nie wiesz to się nie odzywaj w tej kwestii gdyż powstaje wówczas zwyczajne pomówienie...

Moje słowa nie wynikały ze złej woli ani chęci oczerniania. Moim zdaniem CEPIT sobie nie radził z promocją i to mówiono otwarcie, że Kołobrzeg ma z tym problem, że właściwie lepiej promują nas lokalne biznesy niż CEPIT. Jeśli masz inną wiedzę, to po prostu napisz jak było, chętnie się dowiem i być może zmienię zdanie.
-1 #17 zwykle tylko obserwuje, ale 2020-03-26 15:35
Cytuję mundry:
Cytuję KORKI:
Cytuję mundry:
To będzie trzecia strategia promocji i nic nie zapowiada, że lepsza od poprzednich, które były niewypałami. Klimatyczny Kołobrzeg był kiepskim pomysłem od samego początku, więc dziś śmieszą napuszone teksty, że "formuła Klimatycznego Kołobrzegu się wyczerpała". Ona się nie mogła wyczerpać, bo tak naprawdę nigdy nie funkcjonowała. Zastanawia mnie też dlaczego dyrektorem promocji została osoba, która była ostatnim dyrektorem CEPIT, czyli za jej kadencji instytucja została zlikwidowana.

nie przypuszczam abyś wiedział co mówisz o likwidacji CEPITU i ostatnim dyrektorze, a jak nie wiesz to się nie odzywaj w tej kwestii gdyż powstaje wówczas zwyczajne pomówienie...

Moje słowa nie wynikały ze złej woli ani chęci oczerniania. Moim zdaniem CEPIT sobie nie radził z promocją i to mówiono otwarcie, że Kołobrzeg ma z tym problem, że właściwie lepiej promują nas lokalne biznesy niż CEPIT. Jeśli masz inną wiedzę, to po prostu napisz jak było, chętnie się dowiem i być może zmienię zdanie.

... jedni twierdzą że sobie nie radził, jak Ty, a inni że by ła to najlepsza z dotychczasowych forma organizacyjna. Cepit zlikwidowano, bo w pewna grupa oczekiwała powołania LOTu. Kompromisem było powołanie LOTu i powstanie Biura Prezydenta. A czy te formy były lepsze ... hmmm, ostatnie zmiany, w tym likwidacja LoTu chyba dały odpowiedź.
0 #18 mundry 2020-03-26 23:53
Cytuję zwykle tylko obserwuje, ale:
Cytuję mundry:
Cytuję KORKI:
Cytuję mundry:
To będzie trzecia strategia promocji i nic nie zapowiada, że lepsza od poprzednich, które były niewypałami. Klimatyczny Kołobrzeg był kiepskim pomysłem od samego początku, więc dziś śmieszą napuszone teksty, że "formuła Klimatycznego Kołobrzegu się wyczerpała". Ona się nie mogła wyczerpać, bo tak naprawdę nigdy nie funkcjonowała. Zastanawia mnie też dlaczego dyrektorem promocji została osoba, która była ostatnim dyrektorem CEPIT, czyli za jej kadencji instytucja została zlikwidowana.

nie przypuszczam abyś wiedział co mówisz o likwidacji CEPITU i ostatnim dyrektorze, a jak nie wiesz to się nie odzywaj w tej kwestii gdyż powstaje wówczas zwyczajne pomówienie...

Moje słowa nie wynikały ze złej woli ani chęci oczerniania. Moim zdaniem CEPIT sobie nie radził z promocją i to mówiono otwarcie, że Kołobrzeg ma z tym problem, że właściwie lepiej promują nas lokalne biznesy niż CEPIT. Jeśli masz inną wiedzę, to po prostu napisz jak było, chętnie się dowiem i być może zmienię zdanie.

... jedni twierdzą że sobie nie radził, jak Ty, a inni że by ła to najlepsza z dotychczasowych forma organizacyjna. Cepit zlikwidowano, bo w pewna grupa oczekiwała powołania LOTu. Kompromisem było powołanie LOTu i powstanie Biura Prezydenta. A czy te formy były lepsze ... hmmm, ostatnie zmiany, w tym likwidacja LoTu chyba dały odpowiedź.

Ja twierdzę, że CEPIT sobie nie radził a jednym z dowodów jest szybka zmiana kolejnych dyrektorów - od 2008 do 2012 czyli do likwidacji było ich trzech: Beata Mieczkowska, Edyta Banaszek i pełniąca obowiązki dyrektora Marta Ostapiec. Nic mi nie wiadomo, żeby w świetnie funkcjonujących firmach wymieniano dyrektorów (wyjątkiem są stadniny). Co dobrego dla miasta zrobił CEPIT? Właśnie za czasów tej formy przyjęta została koszmarna koncepcja Klimatycznego Kołobrzegu razem z pomysłami na miasto festiwali i miasto ślubów. Zapłaciliśmy za to 55 tys. Kolejne 50 tys. CEPIT położył za promocję w czasie EURO 2012. Efektem była kampania adwordsowa na jakąś nieprzytomną liczbę bezsensownych słów kluczowych, która zadziałała korzystnie wyłącznie na firmę, która prowadziła tę kampanię promocyjną, oraz rozgrzebana strona internetowa, która nigdy nie została skończona a wyniki jej oglądalności nigdy nie zostały przedstawione. Zdaje się, że ówczesne hasło "Przenieś się do Kołobrzegu" również nie zaistniało w świadomości publicznej i nie zbliżyło się nawet na krok do łomżingu. O żałosnym, seksistowskim pomyśle z dziewczynami w bikini to już nawet wstyd wspominać. Tak samo jak wydrukowanie 130 tys. różnego rodzaju ulotek w roku 2011, które w 90% wylądowały w koszach na śmieci. Ale może wiesz coś, o czym ja nie wiem? Może rzeczywiście były jakieś sukcesy? Podziel się i powiedz, co takiego fajnego zrobił CEPIT?
+1 #19 Arcik 2020-03-27 09:28
Cytuję mieszkaniec K:
już widać, że macki lobby hotelowego próbuje położyć łapy na lokalnej, wspólnej kasie aby poszła na ratowanie ICH biznesów. To wcale nie jest tak, że to są nasze rodzime biznesy. Pięciogwiazdkowe hotele gdyby tylko mogły to i bułki kupowałyby w Warsiawie czy Poznaniu - tam gdzie siedzą ich prezesi. Nam pozostaje służyć im za najniższą. Lokalni przedsiębiorcy pewnie mają drożej niż sieci z dużych miast, ale taka jest specyfika Kołobrzegu. Branża hotelowa chce czerpać zyski z dobrych Kołobrzeskich marż, ale wcale lokalnym biznesem nie współpracuje. Takie są fakty.
hotelarze przed wami ciezkie czasy ale zeby dobrze prosperowac trzeba i zadbac o zwyklych pracownikow ktorzy pracuja na wasze luksusy albo teraz godnie ludzia zaplacicie i umowa do reki albo wasz hotel bedzie omijany szerokim lukiem polacy nabrali wody w usta i napewno nie bedzie tak ze jak sie to ruszy beda do was kolejki o prace

ZALOGUJ SIĘ ABY MIEĆ MOŻLIWOŚĆ KOMENTOWANIA