×

Ostrzeżenie

Nie powiodło się załadowanie pliku XML.
Ostatnie przypomnienie starych stron internetowych dało nam wgląd do sondy, jaką zaproponowaliśmy Wam w 2008 roku. Zapytaliśmy kołobrzeżan, czego najbardziej brakuje w mieście u ujścia Parsęty. Dzisiaj sprawdzamy, czego miasto dokonało przez 8 lat, w których przypomnijmy były do wykorzystania również unijne środki.

Zaczynamy od sukcesów. Do tych można zaliczyć ujęty w sondzie miejski stadion. Jego budowa się zakończyła, chociaż służy głównie występom 2-ligowej Kotwicy. Realizowany jest ostatni etap miejskiej obwodnicy, wiec i to wraz z drogą S6 można postawić po stronie plusów. Wysoko w wynikach sądy klasyfikowała się restauracja McDonald’s. Ta również działa z powodzeniem przy ulicy Koszalińskiej. No i tutaj dokonania raczej się kończą.

Inne pozycje na które głosowaliście, są albo niespełnione, albo wykonane jedynie w jakiejś części. Jeżeli chodzi o dużą salę teatralną, powstało RCK. I na tym lepiej temat zakończyć. Lotnisko – formalnie jest, jednak lądują tylko prywatne awionetki, a na otwarcie regularnej linii do Kołobrzegu raczej na razie nie ma co liczyć.

W głosowaniu pytaliśmy czy brakuje Wam lepszego stanu dróg. Tutaj z części ulic można się cieszyć, jednak część, zazwyczaj powiatowych, czy chociażby ulica Kamienna woła o natychmiastowy remont.

Dalej nie ma stadionu lekkoatletycznego, dużych imprez miejskich, centrum rozrywkowego, galerii handlowej czy chociażby wystarczającej liczby miejsc parkingowych. Po 8 latach chcielibyśmy przygotować dla Was podobną sondę. Wpisujcie się czego dzisiaj brakuje w Kołobrzegu – co mogłoby znaleźć się w ankiecie.
Komentarze  
+83 #1 minionek 2016-08-11 13:04
Brakuję porządnego kina i porządnej galerii handlowej (nie potrzebne nam trzecie Hosso).
+60 #2 Prawdaa 2016-08-11 13:08
Brakuje przyzwoitych ludzi rządzących miastem...
+45 #3 A może 2016-08-11 13:10
Zapytajcie i Zróbcie sondę dotyczącą korupcji kto co wie na temat lepkich rączek poszczególnych osób
+23 #4 Kalendarium 2016-08-11 13:13
Brakuje ławek na rodziewiczòwny nie ma ławek koło regionalnego centrum kultury niema ścieżki rowerowej ani pieszej do kądzielna za mało placów zabaw
+51 #5 REDA 2016-08-11 13:15
Brakuje: Aquaparku - alternatywy dla zimnego Bałtyku.
+55 #6 ROUTE 66 2016-08-11 13:21
Kasyn,coffee shopów,i porządnych burdeli.
+66 #7 s11 2016-08-11 13:34
Oczywiście parkingów !!!
+22 #8 ADSKONE. 2016-08-11 13:45
Brakuje dokończenia, odświeżenia deptaka - ladny odcinek od Mola do Kortów do za mało - reszta woła o pomste do nieba, odcinke kolo perły bałtyku ktory służy za parking, dalej porozjeżdzany, ciemny polbruk... to wizytowka Kołobrzegu, nie może tak byc
+19 #9 nitka 2016-08-11 13:46
Jeśli postawią nową galerię handlową to małe sklepiki/butiki już na pewno pójdą w odstawkę kosztem dużych firm, które otworzą swoje sieciówki w galerii (bo tylko ich stac na opłacanie takich dzierżaw). Parkingi? a gdzie niby one mają byc? Jak chcą zrobic gdzieś dalej od centrum to się wszyscy burzą, że za daleko. A w centrum, konkretnie gdzie? Moim zdaniem nasz kołobrzeski amfiteatr mógłby byc bardziej nowoczesny i zadaszony :)
-6 #10 FeSStung Kolobrzeg 2016-08-11 14:00
Definicja "miasto " to nie grupa przestepcza jednowladcy to mieszkancy domow ktorzy wybrali wladze i prezydenta a on przysiegal im sluzyc dla ich dobra !
A co zrobil i robi ?
Koniowaliady , Festiwale , Sam Szajsy. , apartamentowce
rieza 3 000 drew
a w piekne przed wojna uzdrowiskowe parki pcha tysiace ton betonu i smierdzace stragany.
Mieszkancy tych murow i ulic i uzdrowisk , ktore dzis sluza w wiekszosci Niemcom , zydom, ukraincom .
Dokonala sie w miescie Kolobrzeg wola malpy na gorze zlota eksterminacja Polakow ! .
Dzien po dniu tydzien po tygodniu rok po roku wyjechalo za chlebem na zmywak do Londynu 16 000 ( szesnascie tysiecy kolobrzezan) - uciekinierow mlodych wyksztalconych kolobrzezan
W jednym z najbogatszych miast Polski z pieknym duzym portem chandlowym nie ma pracy dla Polakow ! .
Z roku na rok jest jej coraz mniej.
MIEJSCA PRACY TO PRIORYTET ZEBY ZYLO "MIASTO" !!!!!!!!!!!!!!
+36 #11 Ronda 2016-08-11 14:02
ŚMIETNIKÓW !!!!!!!!!!!!!
-11 #12 szczery do bUló 2016-08-11 14:08
metro by się przdało..
+16 #13 FeSStung Kolobrzeg 2016-08-11 14:14
Pustke po mlodych Polakach uciekinierach za chlebem na zmywak Londyn wypelniaja blyskawicznie masowo ukraincy
Widac to na osiedlach .Wymiera pokolenie wojenne i powojenne kolobrzezan.
TYCH ,CO Z GRUZOW PODNOSILI TO MIASTO KOLOBRZEG
Mlodzi w Anglii wiec mieszkania masowo wynajmuja ukraincy prcujacy na czarno w uzdrowiskach, hotelach ,apartamentowcach i uslugach gastronomicznych za poldarmo na czarno.Potentaci uzdrowiskowo- hotelowi czapkuja z kolei Niemcom zydom i Rosjanom.Tak dziala i nakreca sie eksterminacja Polakow w Kolobrzegu z woli szui Konia Troi.
+11 #14 mama81 2016-08-11 14:16
przydałby się jakiś plac zabaw dla dzieci na deszczowe lub zimowe dni- są jak dotąd "kulki" w Millenium, ale to dla tak dużego miasta za mało
+21 #15 adamms 2016-08-11 14:23
Amfiteatr bo to co teraz tam stoi to już trudno nazwać tym słowem. Stadion LA.(podobno wkrótce będzie ) Bulwar rzeki Parsęty od mostu na Mlynskiej do mostu na Solnej. Na bulwarze brakuje remontu od kilkudziesięciu lat, aż się prosi rewitalizacja tego miejsca . Odzyskanie od wojska zachodniej części przystani portowej, basen stoi pusty. A na koniec co powinno być priorytetem : zamknięcie dla ruchu kołowego centrum miasta przy ratuszu, tam powinny w koło stać kawiarenki, nie tylko przy kuli. Przy tej ilości turystów te centrum kisi się na małym metrażu
-8 #16 FeSStung Kolobrzeg 2016-08-11 14:34
Hitler w Niemczech objetych kryzysem tuz przed wojana potrafil zbudowac chociazby jako kaprys dla niemieckich robotnokow zeby odpoczywali na morzu.
Piekny potezny transatlantyk "Wilchelm Gustloof " np i drogi na bagnach ( Dzwirzyno -Kolobrzeg ) chociazby ktore trwaja do dzis .Ale on nie kradl i sluzyl Niemcom !
Co zrobil dla mieszkancow Kolobrzegu jakie drogi i za jaka cene zbudowal Gromek ?
Kolobrzezanin czeka na zabiegi lecznicze rok w najwiekszym uzdrowisku Polski !!!
Komu sluzy cala infastruktura drogi sciezki ?
Slychac coraz wiecej i czesciej jezyk niemiecki , ukrainski , rosyjski , zydowski.
Polski jest juz w zaniku ...sladowy !!!
-1 #17 batalion_AK 2016-08-11 14:39
Cytuję FeSStung Kolobrzeg:
Hitler w Niemczech objetych kryzysem tuz przed wojana potrafil zbudowac chociazby jako kaprys dla niemieckich robotnokow zeby odpoczywali na morzu.
Piekny potezny transatlantyk "Wilchelm Gustloof " np i drogi na bagnach ( Dzwirzyno -Kolobrzeg ) chociazby ktore trwaja do dzis .Ale on nie kradl i sluzyl Niemcom !
Co zrobil dla mieszkancow Kolobrzegu jakie drogi i za jaka cene zbudowal Gromek ?
Kolobrzezanin czeka na zabiegi lecznicze rok w najwiekszym uzdrowisku Polski !!!
Komu sluzy cala infastruktura drogi sciezki ?
Slychac coraz wiecej i czesciej jezyk niemiecki , ukrainski , rosyjski , zydowski.
Polski jest juz w zaniku ...sladowy !!!

PRAWDA >
-5 #18 samifrustraci 2016-08-11 14:40
Cytuję FeSStung Kolobrzeg:
Pustke po mlodych Polakach uciekinierach za chlebem na zmywak Londyn wypelniaja blyskawicznie masowo ukraincy
Widac to na osiedlach .Wymiera pokolenie wojenne i powojenne kolobrzezan.
TYCH ,CO Z GRUZOW PODNOSILI TO MIASTO KOLOBRZEG
Mlodzi w Anglii wiec mieszkania masowo wynajmuja ukraincy prcujacy na czarno w uzdrowiskach, hotelach ,apartamentowcach i uslugach gastronomicznych za poldarmo na czarno.Potentaci uzdrowiskowo- hotelowi czapkuja z kolei Niemcom zydom i Rosjanom.Tak dziala i nakreca sie eksterminacja Polakow w Kolobrzegu z woli szui Konia Troi.


Co ty [...]isz, jezu jak można tak mie zryty beret?
Współczuję. Naprawdę rozpędz się [...]nij o ścian e i przeczytaj to co napisałeś ze zrozumieniem.Może pomoże?
+17 #19 Hej 2016-08-11 14:52
Cytuję Ronda:
ŚMIETNIKÓW !!!!!!!!!!!!!

Dokładnie, a później dziwota, że brudno na mieście.
+12 #20 0bserwator 2016-08-11 15:06
Aby Kolobrzeg mogl sie rozwijac harmonijnie-teraz sie dusi-wladze miasta powinny niezwlocznie poczynic starania o poszerzenie granic miasta.Inne priorytety to:1.Galeria handlowa,2.porzadne kino.3.Wyzsza szkola Zawodowa.4.Opracowanie takiej strategii rozwoju miasta aby uwolnic sie od monokultury handlowej(wszechobecne budy,stragan)Poprzez budowe 6-ki Kolobrzeg stanie sie miastem ponadregionalnym,ci co tu beda zajezdzac musza widziec miasto nowoczesne a nie ;rumunie;np.plac Kornasa,nasze kino i biedronki bez liku.
0 #21 Szczery 2016-08-11 15:39
Cytuję 0bserwator:
Aby Kolobrzeg mogl sie rozwijac harmonijnie-teraz sie dusi-wladze miasta powinny niezwlocznie poczynic starania o poszerzenie granic miasta.Inne priorytety to:1.Galeria handlowa,2.porzadne kino.3.Wyzsza szkola Zawodowa.4.Opracowanie takiej strategii rozwoju miasta aby uwolnic sie od monokultury handlowej(wszechobecne budy,stragan)Poprzez budowe 6-ki Kolobrzeg stanie sie miastem ponadregionalnym,ci co tu beda zajezdzac musza widziec miasto nowoczesne a nie ;rumunie;np.plac Kornasa,nasze kino i biedronki bez liku.

To nie do ogarnięcia dla tej ekipy chlopkow roztropkow :D
+10 #22 edzio 2016-08-11 15:48
zgadzam się z Obserwatorem. Poszerzenie miasta poprzez wchłonięcie Grzybowa, Zieleniewa, Budzistowa, Kądzielna dałoby temu miastu oddech. Kołobrzeg ma największe zagęszczenie ludności na km2 w całym województwie.
+1 #23 Dany 2016-08-11 16:02
Cytuję FeSStung Kolobrzeg:
Definicja "miasto " to nie grupa przestepcza jednowladcy to mieszkancy domow ktorzy wybrali wladze i prezydenta a on przysiegal im sluzyc dla ich dobra !
A co zrobil i robi ?
Koniowaliady , Festiwale , Sam Szajsy. , apartamentowce
rieza 3 000 drew
a w piekne przed wojna uzdrowiskowe parki pcha tysiace ton betonu i smierdzace stragany.
Mieszkancy tych murow i ulic i uzdrowisk , ktore dzis sluza w wiekszosci Niemcom , zydom, ukraincom .
Dokonala sie w miescie Kolobrzeg wola malpy na gorze zlota eksterminacja Polakow ! .
Dzien po dniu tydzien po tygodniu rok po roku wyjechalo za chlebem na zmywak do Londynu 16 000 ( szesnascie tysiecy kolobrzezan) - uciekinierow mlodych wyksztalconych kolobrzezan
W jednym z najbogatszych miast Polski z pieknym duzym portem chandlowym nie ma pracy dla Polakow !
Z roku na rok jest jej coraz mniej.
MIEJSCA PRACY TO PRIORYTET ZEBY ZYLO "MIASTO" !!!!!!!!!!!!!!

Chandlowym???!!
-1 #24 Dany 2016-08-11 16:37
Jest w centrum miejsce na parking . Na całym świecie parkingi budują w podziemiach . Cały Luksemburg jest wypełniony takimi parkingami , dosłownie przy każdej uliczce jest wjazd do parkingu podziemnego gdzie za grosze każdy może zaparkować. U nas w centrum w parku po wyburzonym budynku powinno powstać coś fajnego a w podziemiach parking. Prezydent nie powinien słuchać opinii starszych ludzi w tym radnych którzy torpedują rozwój miasta bo szkoda im starych drzew , ptaszków czy innych krzaków. Tacy ludzie prawdopodobnie nigdzie za granicą nie byli i nie wiedzà jak rozwinęły się zachodnie miasta. Narzekacie na Hosso ale prawda jest taka że Centrum zyskało dzięki tej galerii. A ile było protestów że nie potrzebne że za wysokie a dzisiaj widzimy że w drugim Hosso przydałaby się jeszcze jedna kondygnacja z częścią gastronomiczną i kinem. (Przy okazji zasłoniłaby brzydki blok przy Wąskiej). Poza tym w naszym mieście są kiepskie drogi a w centrum brzydkie chodniki nawet nowe są szare .
(Powinniśmy brać przykład z Mielna )
+3 #25 Szczery 2016-08-11 16:42
Chyba ty nie byłeś... Haha haha haha zabetonowac całe miasto o tak... Uzdrowiskowe... Najpierw poleć do Hiszpanii później do Portugalii później do Grecji tego co by zabetonowal miasto wypoczynkowe od razu by wykopali. Brak zieleni brak przestrzeni brak pomysłu!!!!!
+12 #26 Edek z Fabryki Kredek 2016-08-11 16:44
Kołobrzeg doszedł tylko do tego że mamy tu hotele i drogi wybudowane z dotacji UE. I tyle..., pracy szukaj zagranicą.
+12 #27 Dany 2016-08-11 16:54
Cytuję adamms:
Amfiteatr bo to co teraz tam stoi to już trudno nazwać tym słowem. Stadion LA.(podobno wkrótce będzie ) Bulwar rzeki Parsęty od mostu na Mlynskiej do mostu na Solnej. Na bulwarze brakuje remontu od kilkudziesięciu lat, aż się prosi rewitalizacja tego miejsca . Odzyskanie od wojska zachodniej części przystani portowej, basen stoi pusty. A na koniec co powinno być priorytetem : zamknięcie dla ruchu kołowego centrum miasta przy ratuszu, tam powinny w koło stać kawiarenki, nie tylko przy kuli. Przy tej ilości turystów te centrum kisi się na małym metrażu

Popieram wszystkie postulaty . Również uważam że bulwar Parsęty powinien zostać zagospodarowany tak jak to robią w Warszawie nad Wisłą gdzie mieszkańcy rowerami przyjeżdzają . Poza tym słuszna uwaga dotycząca centrum . Ulica A. Krajowej jest najbardziej zatłoczonym miejscem w mieście. Dawno powinni xamknąć ten odcinek dla pojazdów . Chociaż jestem kierowcą ale jestem za zamknięciem bo w tym miejscu powinien być deptak i powiększony rynek od skwerku przy Urzędzie Miasta do Ratusza.
+6 #28 Przeznaczenie 2016-08-11 17:47
Brakuje mozgu w Kołobrzegu i jedyny brak powodujący degradujący stan myśli społecznych z braku świadomości zginą jak ci w tych centrach na wzór wysokiej klasy upaku cywilizacji.
+7 #29 tret 2016-08-11 18:05
Wyciąć krzaki w parku 18 marca, mowie o tym miejscu gdzie przesiadują menele i to samo przy ul.solnej zaraz przy rcku a obok restauracji barka, są lawki ,miejsce fajne a zarośnięte krzakami i pilnują tego różne łajzy
+11 #30 True Jhony 2016-08-11 18:21
BRAKUJE PAAAAAAARKINGÓW i OBWODNICY, CAŁE MIASTO ZAKORKOWANE!! KIEDY KOŃCU ZROBICIE COŚ Z TYM?! POSZEŻYC DROGI! CZY COŚ
+13 #31 True Jhony 2016-08-11 18:22
I TE WOLNE POJAZDY ELEKTRYCZNE POWINNY BYC TYLKO NA PLAŻY I TAM JEZDZIC A NIE JEDZIE NA MIASTO TAKI 10KM/H I [...] KOREK SIĘ ROBI JEBANE FOLIAKI
+11 #32 edzio 2016-08-11 18:24
Cytuję tret:
Wyciąć krzaki w parku 18 marca, mowie o tym miejscu gdzie przesiadują menele i to samo przy ul.solnej zaraz przy rcku a obok restauracji barka, są lawki ,miejsce fajne a zarośnięte krzakami i pilnują tego różne łajzy

w ogóle w kołobrzegu bardzo mało przycina się zieleń, krzewy rozrastają się gdzie popadnie, wchodzą na chodniki i są dodatkowymi szaletami miejskimi (np krzewy w parku za pomnikiem zaślubin, za dworcem pks). drzewa także bardzo rzadko są przycinane, a potem lament że konar spada na auto albo nie daj boże na człowieka... PS suche drzewa na walki młodych zamordowane przez stada gawronów jak długo będą stały?
0 #33 MietekPluskwa 2016-08-11 19:22
tu capi :( proponuje na każdej latarni odśfierzacz powietrza brise
+8 #34 Dario 2016-08-11 19:43
Kamienna jako dwu pasmowa droga i korki sie rozładują
+7 #35 Danny27 2016-08-11 19:58
Od lat czekamy na zmianę granic Kołobrzegu dla czego tak ciężko jest przyłączyć do miasta Zieleniewo,Grzybowo,Kądzielno,Budzistowo,Niekanin, Stramnica,Korzystno przecież to wszystko to juz Kołobrzeg wystarczy popatrzeć za niedługo będzie cyrk jak nikt się tym nie zajmie a na ludzkie oko powinniśmy również spojrzeć na to w jakiej odległości położone od Kołobrzegu jest Podczele jesli policzymy km to równie dobrze można by było dołączyć jeszcze Dźwirzyno które prężnie się rozwija a przy tym Kołobrzeg zyskał by drugi Port.
+8 #36 zachodnia 2016-08-11 20:02
Święta racja tylko że do tych granic dodał bym pomysł który został wykonany przy stadionie a mianowicie chodzi o przystanek PKP można by było zrobić jeszcze 3 w naszym mieście jak nie 4 (Podczele,Wschodnia,Radzikowo,Stramnica)
Dajmy miastu się rozwijać !!!
+8 #37 Potrzeba pracy i chleba 2016-08-11 20:22
Do czego doszedł Kołobrzeg? Do niczego! Np. stadion miejski- po co mi, skoro nigdy tam nie wszedłem i wejdę.
+10 #38 obserwator1 2016-08-11 21:07
Proszę o ładny plac jordanowski dla dzieci teraz jest zaniedbany nnawet turyści ostatnio to zauważyli i skomentowali brudny piasek trawa nie skoszona nikt nie zagląda nie widzi tych rzeczy albo nie chce widzIeć
+7 #39 ONUFRY 2016-08-11 21:45
Nigdy nie będzie dobrze dopóki praca ogólnodostępna będzie wręcz absurdalnie nisko wynagradzana, będzie to praca na najniższych stanowiskach (kelner, pomoc kuchenna, barman, murarz, itp. itd.), a pracy dla ludzi bardziej ambitniejszych i po studiach brak z 2 zasadniczych powodów: 1. blokowane stanowiska urzędnicze tylko dla pociotek 2. władza nie robi zupełnie nic by przyciągnąć zakłady produkcyjne niskoemisyjne lub bezemisyjne, które nie zanieczyszczają środowiska, ale to za ciężkie do ogarnięcia, lepiej wydawać zezwolenia na kolejne 5 gwiazdkowe hotele zatrudniające za 1200 netto.
+12 #40 John Wick 2016-08-11 21:46
Brakuje porządnych dróg, pubów,kawiarni i restauracji w stylu amerykańskim,brakuje nocnego życia,po 23 miasto śpi ...nie ma tu tak naprawdę nic ciekawego, żadnych atrakcji dla mieszkańców,
0 #41 tubylec 2016-08-11 21:57
Nie przejmujmy sie tym co nie wyszło lub niedokończone.Teraz bedzie dobra zmiana.Bedą WSPANIAŁe pomniki kaczyńskiego i smolenskie.W katedrze będą w koncu odbywały się miesięcznice smoleńskie,poprostu.....super bedzie
0 #42 Odpowiedz 2016-08-11 22:01
Cytuję Danny27:
Od lat czekamy na zmianę granic Kołobrzegu dla czego tak ciężko jest przyłączyć do miasta Zieleniewo,Grzybowo,Kądzielno,Budzistowo,Niekanin,Stramnica,Korzystno przecież to wszystko to juz Kołobrzeg wystarczy popatrzeć za niedługo będzie cyrk jak nikt się tym nie zajmie a na ludzkie oko powinniśmy również spojrzeć na to w jakiej odległości położone od Kołobrzegu jest Podczele jesli policzymy km to równie dobrze można by było dołączyć jeszcze Dźwirzyno które prężnie się rozwija a przy tym Kołobrzeg zyskał by drugi Port.


Dla tego ze miasto by się rozrosło i nie było by uzdrowiskowe.a za tym kapucha,szmal,sianko by sie dobre skończyło. Trzeba się w temat zagłębić i pokumać.
+9 #43 edzio 2016-08-11 22:05
czy urzędasy z um, prezesi miejskich spółek (przede wszystkim tej "najlepszej" - zieleni miejskiej), elokwentny prezydent, wielce szanowni i najmądrzejsi w galaktyce radni miejscy przeczytali powyższe komentarze?? wyartykułowano w nich tyle potrzeb że nawet następne 8 lat będzie mało... do roboty a nie ciągłe kłótnie pdk,pdesra, po-guwno i h--u-j wie co
-4 #44 Tren 2016-08-11 22:13
PREZYDENT nie , jest głową Państwa Tylko Kołobrzegu i Moim zdaniem cholernie dużo Zrobił
+9 #45 Gerwazy 2016-08-11 22:17
Trzeba się zastanowic ile mieszkańców ma Kołobrzeg i czy ilośc ta zapewni odpowiednią frekwencję w obiektach, które się proponuje do wykonania. Np.
- nowy amfiteatr - w sezonie, przy dobrym repertuarze frekwencja zapewniona. poza sezonem nie zapełni się widowni.
- aquapark - kto go utrzyma skoro zapewnienie frekwencji na basenie Mosiru jest problemem, a dopłacanie z budżetu nie ma sensu.
- place zabaw - na każdym kroku są place zabaw i stoją puste, ładuje się ogromne pieniądze w te obiekty tylko po to by ozdobic tereny miasta drogimi zabawkami. Każda wspólnota powinna zapewnic taki plac zabaw dla swoich dzieci. W miescie przydał by się jeden centralny plac zabaw z dużą ilością obiektów zabawowych wysokiej klasy. Nie ładowac pieniędzy w osiedlowe place zabaw, szkoda pieniędzy.
- nowe kino - kto zapewni frekwencję w niewielkim mieście? są już dwa kina.
- obwodnica S6 tak hołubiona, będzie przekleństwem miasta. Dodatkowe tabuny ludzi najadą do miasta przez to, że dojazd będzie łatwiejszy. Największą atrakcją Kołobrzegu jest i będzie ustawiczny korek w całym mieście i tłok jak na targowisku.
- władze miasta powinny przestac myślec kategoriami budowniczego, czyli jak zabudowac miasto doszczętnie. Potrzebny jest dobry planista z wizją jak ma wyglądac przestrzen miasta. Czy ma to byc przestrzen wielkomiejska, z całkowitą zabudową przestrzeni, wktórej wszyscy kiszą się jak te ogórki kiszone w beczce, czy też potrzebna jest inna wizja miasta.
Po pierwsze - rewolucja powinna dotknąc architekta miejskiego.
Trzeba przestac zajmowac się budowaniem kolejnych budynków a zając się poprawą funkcjonalności miasta pod kątem potrzeb mieszkańców jak i turystów i kuracjuszy. Deweloperzy nie naprawą tego.
+13 #46 tomcio lepkie łapki 2016-08-11 22:52
Kołobrzeg zmienił się w miasto patologii i bezprawia, brak pracy, młodzi uciekają, to miasto dla niemieckich emerytów. Prezydent zachowuje się jak pan na włościach, ma w dupie mieszkańców, liczy się dla niego tylko własna kieszeń i interesy jego krewnych i znajomych. O reszcie dziadów rządzących w mieście nawet szkoda gadac, podobnie jak o podlizującym się im pseudo- dziennikarzach z lokalnych mediów.
0 #47 hekatomba 2016-08-11 23:25
Odpowiadajac wprost na pytanie zawarte w tytule :
Do czego doszedl Kolobrzeg przez 8 lat ?
Jako poligon IV rozbioru Polski w wykonaniu tegoryjcow przy korycie
POwiazaniach struktur stworzonych jeszcze przez Stolcmana Izaaka a reanimowanych przez boleslawa noblysty i Szczynukowycza
Kolobrzeg doszedl do krawedzi przepasc , i zdrady ,korupcji ,sabotazu ,kolesiostwa ,niekompetencj , i rzadu jednostki nieodpowiedzialnej zachlysnietej wladza.
Nazywaja to faszyzmem
Uratowac nas kolobrzezan moze Zbigniew Ziobro i Mariusz Kaminski. Organizm samoobronny miasta jakoby demokratyczny nie jest juz w stanie oczyscic sie z inwazji wirusa jak w sepsie.
Zdominowany i sparalizowany POslugaczami wnuka dziada z Wechrmahtu Donne Corleonne.
SOS SOS SOS :-? blagamy my kolobrzezanie mieszkancy pozostali przy zyciu w miescie !
+2 #48 Mama na studiach 2016-08-12 00:10
Parkingi, Multi Kino, sale zabaw dla dzieci, uczelnie...
-9 #49 egon 2016-08-12 00:13
Cytuję A może:
Zapytajcie i Zróbcie sondę dotyczącą korupcji kto co wie na temat lepkich rączek poszczególnych osób

fakty,fakty,fakty a nie anonimowe,,uwazam, ze...,,,
+4 #50 figo 2016-08-12 00:45
BRAKUJE PORZĄDNEGO, DUŻEGO, TANIEGO BARU MLECZNEGO gdzie można smacznie i tanio zjeść :-)
( nie mówię o tym na Wschodniej )

Brakuje PORZĄDNEGO OŚWIETLENIA ULIC I SKWERÓW 8)
Brakuje ŚMIECIARZY na chodnikach :-|
-2 #51 Andrzej1976 2016-08-12 01:37
Powiekszenia granic miasta .Porządnej galerii handlowej z kinem.dyskoteki i dancingu
+4 #52 miro 2016-08-12 05:29
Pracy,Pracy,Pracy
a z resztą mieszkańcy sami sobie poradzą
+4 #53 benek 2016-08-12 07:13
Cytuję Tren:
PREZYDENT nie , jest głową Państwa Tylko Kołobrzegu i Moim zdaniem cholernie dużo Zrobił

Za to ty jesteś du polizem i du powłazem bez głowy.
Wypad z takimi bałwochwalczymi ,tendencyjnymi laurkami pod adresem cwierc inteligenta,który tyle Kołobrzegowi razem z Karpiniukiem naszkodził.
-8 #54 PREZES GANGU 2016-08-12 08:00
BRAKUJE PANA Z PORZĄDNĄ PAŁĄ ŻEBY TAKIM MARUDĄ JAK WAM PO ŁBIE NAWALIŁ !
-7 #55 PREZES GANGU 2016-08-12 08:02
COFNIJCIE SIĘ DO CZASÓW KOMUNY,GÓWNO BYŁO I NIKT NIE MARUDZIŁ JAK WY LALUSIE :)
-1 #56 ABW/CBA 2016-08-12 08:47
Kazdy najblizszy dzien jest dobry zeby wladze miasta zmienic komisarycznym zarzadem
Chronic niepowetowane , nieodwracalne straty miasta Kolobrzeg. Ratowac to co zostalo niezchlewione w wyrafinowany perfidny , zaplanowany sposob.
Uchronic SOL TEJ ZIEMI Polakow mieszkajacych jeszcze ! w Kolobrzegu jednym z najbogatszych miast Polski.
Bogatym swoimi niespotykanymi naturalnymi walorami
.A pokaranym nieudacznym , synekurnym POnem nad POnami
-2 #57 zoz 2016-08-12 09:07
Cytuję ABW/CBA:
Kazdy najblizszy dzien jest dobry zeby wladze miasta zmienic komisarycznym zarzadem
Chronic niepowetowane , nieodwracalne straty miasta Kolobrzeg. Ratowac to co zostalo niezchlewione w wyrafinowany perfidny , zaplanowany sposob.
Uchronic SOL TEJ ZIEMI Polakow mieszkajacych jeszcze ! w Kolobrzegu jednym z najbogatszych miast Polski.
Bogatym swoimi niespotykanymi naturalnymi walorami
.A pokaranym nieudacznym , synekurnym POnem nad POnami

same hasła bez pokrycia, jakbym słuchał przemówienia na wiecu jakiejkolwiek partii! Same bzdury!
-4 #58 aga44 2016-08-12 09:09
Cytuję A może:
Zapytajcie i Zróbcie sondę dotyczącą korupcji kto co wie na temat lepkich rączek poszczególnych osób

A co dałeś komuś w łapę? To zgłoś to na policję!
+6 #59 Priest 2016-08-12 09:11
Cytuję A może:
Zapytajcie i Zróbcie sondę dotyczącą korupcji kto co wie na temat lepkich rączek poszczególnych osób


Prawda! I wiele wiecej...
+5 #60 Edek z Fabryki Kredek 2016-08-12 10:46
Czytając to wszystko będąc Prezydentem miasta poddałbym się do dymisji
+5 #61 SzSzo 2016-08-12 11:12
PARKINGI !!!!!!!!!!!!!!!
+5 #62 Korki i brud 2016-08-12 11:23
BRAKUJE ZIELENI, ZADBANEJ ZIELENI TRAWNIKÓW FONTANN JEST BETON BRUD TOTALNY BALAGAN ARCHITEKTONICZNY KORKI!!! ZAPUSZCZONA DZIELNICA ZACHODNIA NIC NIE ROBIONE OD WIELU LAT WSTYD WSTYD WSTYD
-1 #63 adaams 2016-08-12 11:58
Cytuję Gerwazy:
Trzeba się zastanowic ile mieszkańców ma Kołobrzeg i czy ilośc ta zapewni odpowiednią frekwencję w obiektach, które się proponuje do wykonania. Np.
- nowy amfiteatr - w sezonie, przy dobrym repertuarze frekwencja zapewniona. poza sezonem nie zapełni się widowni.
- aquapark - kto go utrzyma skoro zapewnienie frekwencji na basenie Mosiru jest problemem, a dopłacanie z budżetu nie ma sensu.
- place zabaw - na każdym kroku są place zabaw i stoją puste, ładuje się ogromne pieniądze w te obiekty tylko po to by ozdobic tereny miasta drogimi zabawkami. Każda wspólnota powinna zapewnic taki plac zabaw dla swoich dzieci. W miescie przydał by się jeden centralny plac zabaw z dużą ilością obiektów zabawowych wysokiej klasy. Nie ładowac pieniędzy w osiedlowe place zabaw, szkoda pieniędzy.
- nowe kino - kto zapewni frekwencję w niewielkim mieście? są już dwa kina.
- obwodnica S6 tak hołubiona, będzie przekleństwem miasta. Dodatkowe tabuny ludzi najadą do miasta przez to, że dojazd będzie łatwiejszy. Największą atrakcją Kołobrzegu jest i będzie ustawiczny korek w całym mieście i tłok jak na targowisku.
- władze miasta powinny przestac myślec kategoriami budowniczego, czyli jak zabudowac miasto doszczętnie. Potrzebny jest dobry planista z wizją jak ma wyglądac przestrzen miasta. Czy ma to byc przestrzen wielkomiejska, z całkowitą zabudową przestrzeni, wktórej wszyscy kiszą się jak te ogórki kiszone w beczce, czy też potrzebna jest inna wizja miasta.
Po pierwsze - rewolucja powinna dotknąc architekta miejskiego.
Trzeba przestac zajmowac się budowaniem kolejnych budynków a zając się poprawą funkcjonalności miasta pod kątem potrzeb mieszkańców jak i turystów i kuracjuszy. Deweloperzy nie naprawą tego.

Gerwazy sam sobie zaprzeczasz z jednej strony piszesz kto bedzie uczestniczyl w wybudowanych obiektach, a z drugiej strony mowisz o najezdzie turystow bo S6 bedzie temu sprzyjala.
+1 #64 Marcin777 2016-08-12 13:32
Brakuje prawdziwej galerii handlowej z Empikiem i MultiKinem, o drogach nie wspomnę...
+2 #65 bolek ii 2016-08-12 16:41
Nalezy zlikwidowac portal miasto kolobrzeg, a dotacje na ten kremowy portal dac biednym . :lol:
+2 #66 Karol_KG 2016-08-12 18:49
Miasto powinno zbudować parkingi podziemne np. w okolicy dworca, czy w strefie nadmorskiej...cała masa ludzi jeździ robiąc korki bo szukają np. miejsca gdzie się zatrzymać...
0 #67 Ikakg 2016-08-12 18:59
Cytuję FeSStung Kolobrzeg:
Pustke po mlodych Polakach uciekinierach za chlebem na zmywak Londyn wypelniaja blyskawicznie masowo ukraincy
Widac to na osiedlach .Wymiera pokolenie wojenne i powojenne kolobrzezan.
TYCH ,CO Z GRUZOW PODNOSILI TO MIASTO KOLOBRZEG
Mlodzi w Anglii wiec mieszkania masowo wynajmuja ukraincy prcujacy na czarno w uzdrowiskach, hotelach ,apartamentowcach i uslugach gastronomicznych za poldarmo na czarno.Potentaci uzdrowiskowo- hotelowi czapkuja z kolei Niemcom zydom i Rosjanom.Tak dziala i nakreca sie eksterminacja Polakow w Kolobrzegu z woli szui Konia Troi.
:sad:
Smutne ale prawdziwe. Co ludzie robią ludziom :cry:
-1 #68 FeSStung Kolobrzeg 2016-08-12 19:53
ukraincy a jest ich w Polsce juz 2 500 000 niedlugo bedzie 3 mmiliony
.Pracuja w Kolobrzegu i w calej Polsce najczesciej na czarno
Za poldarmo.....ale ...na polskie zarobki dla nas Polakow
Dla UKrow w Polsce jest raj zarobkowy.
To oni godza sie na zenujace dla nas Polakow stawki .
Rujnuja rynek pracy idac na reke hotelarzom
Oni tak jak wisimullachy w Niemczech. Francji sieja u nas w podziece za goscinnosc czesto
banderyzm i duzy wzrost przestepczosci
I ciagna do Polski dzien po dniu miesiac po miesiacu az nakryja nas tryzubem
Tryzubem i swoja czerwono czarna flaga Stefana Bandery jak to probke dali w Przemyslu
0 #69 dumnyZpochodzenia 2016-08-13 01:23
A mi brakuje kompa za 100000zl i najnowsze audi rs6 kombi i kartę dkv do tankowania
+2 #70 Lodziarnia 2016-08-13 09:52
Cytuję dumnyZpochodzenia:
A mi brakuje kompa za 100000zl i najnowsze audi rs6 kombi i kartę dkv do tankowania

To musisz zacząć "kręcić lody" wystarczy odpowiednie przygotowanie brak honoru brak godności brak uczciwości ;)
-2 #71 krisq2 2016-08-13 09:57
Cytuję FeSStung Kolobrzeg:
Definicja "miasto " to nie grupa przestepcza jednowladcy to mieszkancy domow ktorzy wybrali wladze i prezydenta a on przysiegal im sluzyc dla ich dobra !
A co zrobil i robi ?
Koniowaliady , Festiwale , Sam Szajsy. , apartamentowce
rieza 3 000 drew
a w piekne przed wojna uzdrowiskowe parki pcha tysiace ton betonu i smierdzace stragany.
Mieszkancy tych murow i ulic i uzdrowisk , ktore dzis sluza w wiekszosci Niemcom , zydom, ukraincom .
Dokonala sie w miescie Kolobrzeg wola malpy na gorze zlota eksterminacja Polakow ! .
Dzien po dniu tydzien po tygodniu rok po roku wyjechalo za chlebem na zmywak do Londynu 16 000 ( szesnascie tysiecy kolobrzezan) - uciekinierow mlodych wyksztalconych kolobrzezan
W jednym z najbogatszych miast Polski z pieknym duzym portem chandlowym nie ma pracy dla Polakow ! .
Z roku na rok jest jej coraz mniej.
MIEJSCA PRACY TO PRIORYTET ZEBY ZYLO "MIASTO" !!!!!!!!!!!!!!


Jezu czlowieku jakis ty marudny, zyj i daj zyc innym. Takie nacjonalistyczne brednie wez wsadz miedzy bajki. Tak wogole to idz spac.
0 #72 krisq2 2016-08-13 10:02
Cytuję Gerwazy:
Trzeba się zastanowic ile mieszkańców ma Kołobrzeg i czy ilośc ta zapewni odpowiednią frekwencję w obiektach, które się proponuje do wykonania. Np.
- nowy amfiteatr - w sezonie, przy dobrym repertuarze frekwencja zapewniona. poza sezonem nie zapełni się widowni.
- aquapark - kto go utrzyma skoro zapewnienie frekwencji na basenie Mosiru jest problemem, a dopłacanie z budżetu nie ma sensu.
- place zabaw - na każdym kroku są place zabaw i stoją puste, ładuje się ogromne pieniądze w te obiekty tylko po to by ozdobic tereny miasta drogimi zabawkami. Każda wspólnota powinna zapewnic taki plac zabaw dla swoich dzieci. W miescie przydał by się jeden centralny plac zabaw z dużą ilością obiektów zabawowych wysokiej klasy. Nie ładowac pieniędzy w osiedlowe place zabaw, szkoda pieniędzy.
- nowe kino - kto zapewni frekwencję w niewielkim mieście? są już dwa kina.
- obwodnica S6 tak hołubiona, będzie przekleństwem miasta. Dodatkowe tabuny ludzi najadą do miasta przez to, że dojazd będzie łatwiejszy. Największą atrakcją Kołobrzegu jest i będzie ustawiczny korek w całym mieście i tłok jak na targowisku.
- władze miasta powinny przestac myślec kategoriami budowniczego, czyli jak zabudowac miasto doszczętnie. Potrzebny jest dobry planista z wizją jak ma wyglądac przestrzen miasta. Czy ma to byc przestrzen wielkomiejska, z całkowitą zabudową przestrzeni, wktórej wszyscy kiszą się jak te ogórki kiszone w beczce, czy też potrzebna jest inna wizja miasta.
Po pierwsze - rewolucja powinna dotknąc architekta miejskiego.
Trzeba przestac zajmowac się budowaniem kolejnych budynków a zając się poprawą funkcjonalności miasta pod kątem potrzeb mieszkańców jak i turystów i kuracjuszy. Deweloperzy nie naprawą tego.


Jakosc obecnych wersji niektorych budynkow wola o pomste do nieba, Kino? toc to jest jakis zart, wychodzisz z niego smierdzacy cala ta zgnilizna, gdyby tam nie bylo mieszkancow nad nim ktos powinien zrobic przysluge dzierzawcy i podpalic to cos. Amfiteatr jaki jest kazdy widzi. A z czego Kolobrzeg zyje niz z turystow? S6 jak najbardziej sie przyda, w Kolobrzezanach jakas schizofrenia sie rodzi, ludzie narzekaja na za malo turystow, teraz na za duzo, faktycznie do zrobienia jest duzo jesli chodzi o rozladowanie korkow, ale gdzie one najczesciej sie tworza na kamiennej, jak nie spor z mieszkancami to brak srodkow i tak w kolo wojtka.
0 #73 Edek z Fabryki Kredek 2016-08-13 12:53
Cytuję Karol_KG:
Miasto powinno zbudować parkingi podziemne np. w okolicy dworca, czy w strefie nadmorskiej...cała masa ludzi jeździ robiąc korki bo szukają np. miejsca gdzie się zatrzymać...

.............
Miasto nigdy nie wybuduje podziemnych parkingów bo teren jest podmokły i grząski, podziemne parkingi to bajer. jak reszta
0 #74 pytający 2016-08-13 18:33
a gdzie jest kiosk Ruchu na Młyńskiej pana Piaseckiego?,i sklep na wolności pana Zduńczyka i zakład fryzjerski pana Wilka??????
+2 #75 pytający 2016-08-13 18:35
kiedy będą lody "Pingwin" pod Maroną sprzedawac?
+6 #76 Marek Jot. 2016-08-13 21:43
"DO CZEGO DOSZEDŁ KOŁOBRZEG PRZEZ OSTATNIE 8 LAT?" Do ściany ?
+3 #77 snmp 2016-08-14 02:56
Wzorem Zielonej Góry połączyć gminę miasto Kołobrzeg z gminą Kołobrzeg
0 #78 ? 2016-08-14 15:49
Do czego doszedl Kolobrzeg ?
czyli miasto a doslownie ludzie ktorzy to miasto stanowia
Ludzie pod rzadami tych , ktorzy biora wielkie pieniadze za posluge mieszkancom ?

Nie mylic
- eksterminacji kolobrzezan , Polakow w miescie Kolobrzeg
- szalonej degradacji srodowska
- riezanie 3 tysiace zdrowych drzew posadzonych przez Niemcow przed wojna
- zalewanie tysiacami ton betonu parkow i samego Miasta jeszcze ??? Uzdrowiska
- przejmowanie jak tort po kawalku miasta przez zorganizowane grupy
- niszczenie z perfidia miejsc pracy dla kolobrzezan

Nie mylic z postepem i dobrobytem miasta czyli Calej Spolecznosci Kolobrzegu , zwanej SUWERENEM !
0 #79 miluś 2016-08-14 16:04
parkingi i port towarowo - osobowy
0 #80 polonista 2017-10-21 10:34
Sonda matole autorze a nie sąda

ZALOGUJ SIĘ ABY MIEĆ MOŻLIWOŚĆ KOMENTOWANIA