Przypomnijmy: W ramach inwestycji zrealizowany zostanie odcinek od ul. 6 Dywizji Piechoty (DW 162) do ul. Bolesława Krzywoustego (DW163) o łącznej długości 1,9 km. Na trasie powstają również 2 ronda na początku i końcu odcinka, drogi zbiorcze, przepusty, przejście dla małych zwierząt i most na Parsęcie.
Równie dobrze prezentuję się plac budowy drogi ekspresowej S6 od węzła Kołobrzeg Zachód w kierunku Ustronia Morskiego.
Na wysokości Rościęcina aktualnie formowany jest wysoki nasyp przeciążeniowy. Ciężar uformowanego nasypu posłuży jako balast, który w przeciągu kilku najbliższych miesięcy doprowadzi do konsolidacji nienośnego podłoża. Na odcinkach, gdzie miąższość warstw nienośnych sięgnęła do 3m wykonano klasyczne wymiany gruntu na piasek, a odcinek na którym grunt nienośny zalega znacznie głębiej jest wzmacniamy kolumnami cementowymi. Aby zminimalizować długotrwały transport mas ziemnych formowanie nasypów odbywa się z rodzimego materiału wzbogaconego spoiwem wapiennym bądź cementowym.
Trwają również prace na obiektach inżynierskich na tym odcinku. Zgodnie z projektem na samej trasie Kołobrzegu - Ustronie Morskie jest ich jedenaście.
za przekręty które robią przy budowie pewnie nie tylko Ty jeden
Piszę się na jazdę próbną
Nawet Stevie Wonder widzi, że odwodnienie nie działa.
Budowanie przeprawy mostowej na meandrze (zakręcie) rzeki to nowatorski pomysł, kiedyś rzeka wyrówna swój bieg i będzie jatka (tym bardziej, że nie jest uregulowana), ale co tam baba się zna - idę smażyć faworki.
Budownicza w centrum parku
UeMu POtworka
I [...] z bebzunem tlustem
A zanikiem moczplciownika pitorka
Lecz się człowieku. Po co wypisujesz takie głupoty jak nikt cię nie rozumie. Zrób przysługę wszystkim i nie komentuj niczego więcej