×

Ostrzeżenie

Nie powiodło się załadowanie pliku XML.
Dodatkowych sześciu młodych policjantów od piątku patroluje kołobrzeskie ulice. To kolejny raz, gdy doświadczonych funkcjonariuszy zasilili mundurowi odbywający etap adaptacji zawodowej. Trafili oni do kołobrzeskiej komendy ze Szkoły Policji w Słupsku. Funkcjonariuszy wspierać będzie dwóch doświadczonych już policjantów z Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie.
Przez najbliższe tygodnie jednym z podstawowych zadań mundurowych będzie zapobieganie i ujawnianie sprawców wykroczeń szczególnie uciążliwych dla mieszkańców. Skupią się także na miejscach newralgicznych, gdzie najczęściej dochodzi do zakłócenia porządku. Pełnienie przez wspomnianych policjantów służb możliwe jest dzięki środkom przekazanym przez Starostwo Powiatowe oraz kołobrzeski magistrat.
Komentarze  
-7 #1 KSIEDZOBIJE 2018-09-29 11:35
Panie Komendancie
Czy ci mlodz , i nieskazeni jeszcze policjanci zostana wciagnieci we " wloski strajk " ?
Strajk ktory nakrecaja szczegolnie nielojalni
RZECZPOSPOLITEJ POLSKI
policjanci wierni swojemu guru zza wschodniej granicy ?
-3 #2 porządkowy 2018-09-29 11:59
widziałem wczoraj jak szło dwóch bocianów silnie wystraszonych :0) Wyrobią się jeszcze chłopaki
+7 #3 miloopa 2018-09-29 15:09
Cytuję porządkowy:
widziałem wczoraj jak szło dwóch bocianów silnie wystraszonych :0) Wyrobią się jeszcze chłopaki

Bo pewnie szli przez Ksiedzobije. Bali sie, bo tez byli ubrani na czarno.
+11 #4 Obserwator-kg 2018-09-29 18:25
Dziwna jest ta ostatnia aktywność Starostwa Powiatowego. Tu powołają nowego dyrektora sanepidu, tam sprawią, że są nowe patrole policji, a i znajdą czas na porozmawianie z mie… pfu! wyborcami. Gdzie byli przez ostatnie lata rządów? Nadchodzi czas rozliczeń.
+4 #5 ***** 2018-09-30 09:35
I dobrze więcej policji to bezpieczniej a
Szumowiny i mendy społeczne niech gnija w norach
+2 #6 Pindzik 2018-09-30 16:07
HAHAHHA PINDOL gruba beczka tam sie znalazła, aż takie braki maja w milicji że takiego gurbasa bioro ?
w ekonomie byłeś tyrany to teraz wstąpiłeś żeby sie dowartościować ?.
-2 #7 Tyranienko 2018-09-30 21:08
Jesli nawet kiedys
Byl lzony tyrany
To role sie odwrocili
Na Chrystusa rany :sad:

Ci , ktorzy ongi Kolegow
Stadem hien tyrali
Od dzis beda obficie :oops:
W swe pampersy s.ali . :oops:

Taka jest rola
Kozaka cwaniaka
Prokuror za moszne :-?
I sypie sie " paka " :sad:

auu auuuu auuuuuuu :-x
0 #8 Januszz 2018-10-01 21:26
Spisali mnie dzisiaj za nic.. XDDD pozdro z taka policja tfu

Nie masz możliwości dodania komentarza
MOŻLIWOŚĆ KOMENTOWANIA TYLKO DLA
OSÓB ZALOGOWANYCH